Szinte bárki hirdethet a TV-ben

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt rendezték meg a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningjét. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.   

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Wolf Gábor szerint négy trend találkozása teszi kiaknázhatóvá a TV reklámot a kkv-k számára: a média kkv-k felé irányuló figyelme, ami elérhetőbb árat és kkv-kra optimalizáltabb konstrukciókat jelent; a videótechnika fejlődése, ami alacsonyabb reklámgyártási költségeket tesz lehetővé; a hazai tévénézési szokások, melyben világelsők vagyunk; és végül a kkv-k között elterjedő marketing szakértelem.

„A legradikálisabb különbség a nagyvállalati és kkv reklám között, hogy egy kkv nem a márkanév ismertté tételével épít márkát, hanem úgy, hogy olyan ajánlatot tesz, amitől a vevő lélegzete is eláll! Így a néző vásárolni is fog és a márkanevet is megjegyzi" - mutatott rá előadásában Wolf Gábor, majd kifejtette: a jó tévéreklám lelke az ajánlat és a kampányban gondolkodás, azaz nem egy, hanem több reklámmal kell tervezni. A kkv-k számára hatékony tévéreklámok egy értékesítési beszélgetéshez hasonlítanak a leginkább. Azonban fel kell készülni a sikerre, a tévéreklám hatásának maximalizálásáért össze kell hangolni az egyéb marketing eszközeinket a tévéreklámmal - tanácsolta a szakértő.

A leghatékonyabb eszköz

„Amikor egy cég növekedése elér egy pontot, azután nehéz a fejlődés. A televízió azt az áttörést hozhatja meg, mellyel a cég országos márkát építhet„ - vélte előadásában Kovács Krisztián, a TV2 Kereskedelmi Igazgatója. „A televízió előnye abban rejlik, hogy szórakoztatásra alkalmas brand-jeivel, azaz a műsorokkal érzelmeket tud ébreszteni a nézőkben, és nem mellesleg a többi médiummal szemben gyorsan és egyszerre több millió embert ér el. Mindez, országos ismertség építésére a leghatékonyabb és legalkalmasabb kommunikációs eszközzé teszi a televíziót a hirdetők számára."

„Sokan félnek a TV reklámok alkalmazásától, mert drága, bonyolultnak tűnik a gyártási folyamat, és - ami talán a legnagyobb félelme a kkv-knak - az aggodalom, hogy a reklámba fektetett pénz megtérül-e? - mutatott rá Kovács Krisztián, majd elmondta: "mostanra már nem álom többé, hogy egy közép- és kisvállalkozásnak megfizethető áron, jó minőségű reklámfilmet gyártassanak az erre szakosodott cégekkel, és hogy ezek a szpotok egy országos kereskedelmi csatorna reklámfelületein keresztül a lehető legtöbb fogyasztóhoz eljussanak".

Wolf Gábor és Kovács Krisztián egyetértettek abban, hogy a most indult kezdeményezés folytatódik és a közeljövőben egyre több kkv jelenik meg országos márkával, amit a TV2 új, a kkv-k számára elérhető megoldások kidolgozásával támogat, melyben támaszkodik a Marketing Commando kkv marketing területén szerzett tapasztalataira és szakértelmére.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo