Tv cikkek


Az evésen is hamarabb takarékoskodunk, mint az interneten és a TV előfizetésen

Az evésen is hamarabb takarékoskodunk, mint az interneten és a TV előfizetésen 

Lassan a lélegeztetőgéppel vetekszik az internet fontossága.
Ez lenne a televíziós reklámok jövője?

Ez lenne a televíziós reklámok jövője? 

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon, és ma már az online kiskereskedők és a közösségi médiaplatformok hirdetéseihez hasonlóan szintén megcélozhatnak bizonyos fogyasztói szegmenseket ezzel a reklámtípussal. A targetált hirdetési technológia lehetőséget teremt arra, hogy különböző hirdetések jelenjenek meg ugyanazt a műsort néző fogyasztóknak. A Deloitte Global előrejelzése szerint a célzott televíziós reklám 2022-ben világszerte mintegy 7,5 milliárd dollár bevételt jelent majd a társaságoknak.
Vissza a jövőbe - a világ okos eszközök nélkül

Vissza a jövőbe - a világ okos eszközök nélkül 

Tíz éve még javában vásároltuk a nagydobozos televíziókat, a lapos képernyőjű készülékek pedig még csak mutatóban voltak a polcokon. Az okostelefonok is inkább csak elvétve voltak forgalomban, és operációs rendszerből a mára jórészt elfeledett Symbian volt használatban. A Financial Times év végi írása egy kis időutazásra hívja olvasóit: hogy nézett ki a digitális világ 2009-ben és milyen kütyüket álmodtak a jövőbe?
Sztárokkal és sorozatokkal erősít az Apple

Sztárokkal és sorozatokkal erősít az Apple 

Március 25-én jelenti be új streaming szolgáltatásait az Apple. A mobilok és számítógépek csökkenő forgalma tükrében az óriáscég a szórakoztató iparban keres új utakat és bevételeket.
Sokat hozott a konyhára a UPC, mégis eladják

Sokat hozott a konyhára a UPC, mégis eladják 

Az elmúlt öt év legjobb negyedévét zárta 2018 első három hónapjában a UPC Magyarország: az előfizetések száma 7,6 százalékkal, az árbevétel 4,4 százalékkal emelkedett, és az egész évre a piaci átlagot meghaladó növekedést várnak mindkét mutató esetében - mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
A klasszikus tévézés ideje lejárt

A klasszikus tévézés ideje lejárt 

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
Már az alternatív energia a főszereplő a Dallasban

Már az alternatív energia a főszereplő a Dallasban 

Áll a bál Southforkban. Az 1978 és 1991 között 14 évadot megélt sorozatban olaj küzdött olajjal. A napokon belül az RTL Klubon magyarul is debütáló folytatás-széria az új idők szellemében más alaphelyzetet tár elénk: a fosszilis energiahordozó már az alternatív energiákkal küzd az érvényesülésért. A Ewing-család új generációját ezúttal e két jövőképbe vetett hit és az ehhez tartozó pénzéhség szakítja ketté: Jockey fia olajkutat fúrna a Southfork birtokon, Bobby fia viszont a Kínához közeli tengerek medrében megbúvó metánhidrátokból nyerne földgázt. Közben pedig Ellie végrendelete és a birtok sorsa felett marakodnak apjaikal egyetemben. Ki győz?
Egyre inkább interneten tévézünk

Egyre inkább interneten tévézünk 

Kicsivel ugyan, de csökkent a hagyományos módon sugárzott TV-műsorok nézettsége, míg az „adatfolyamban érkező" online TV-adások egyre népszerűbbek. A tévénézők jelentős része tévézés közben közösségi oldalakon kommentálja a látottakat.
LCD vagy plazma? Inkább a LED-es technológia!

LCD vagy plazma? Inkább a LED-es technológia! 

Míg tavaly egyértelműen az LCD tévé volt a karácsonyi slágertermék a műszaki cikkek között, idén várhatóan a hordozható eszközök - digitális fényképezők, netbookok, mobiltelefonok, GPS-ek - kerülnek majd a fa alá, derült ki a www.depo.hu árösszehasonlító oldal hagyományos, a karácsony előtti vásárlási szokásokat feltáró statisztikáiból.
Tizenévesek: napi öt óra a tévé és a net előtt

Tizenévesek: napi öt óra a tévé és a net előtt 

Az elmúlt tíz évben tizenhatszorosára növekedett azon fiatalok száma, akik naponta interneteznek. A szélesedő kínálat és az újabb platformok használatának eredményeként ma már naponta 4,9 órát töltenek el a különböző képernyők előtt a 15-19 évesek. A rádió és a magazinok fogyasztása pedig lassú csökkenést mutat körükben. - derül ki a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti MédiaAnalízisából.

Az internet legyűri a tévét 

A világ 23 országának polgárai körében készült Ipsos online felmérés szerint a netezők kétharmada több időt szán az internetezésre hetente, mint amennyit tévénézéssel tölt. A 2009 novembere és 2010 januárja között a Canada.com számára készített Ipsos kutatás alapján úgy tűnik, hogy minden vizsgált országban elveszítette hegemóniáját a televízió az internetezők körében.

Nagy bukta az országos tévéknél  

Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest - mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.

George Clooney ismét pénzt gyűjt 

Az Oscar díjas filmsztár, George Clooney kezdeményezésére január 22-én jótékonysági tévéműsort közvetít az MTV Networks. A beletefonáló nézők adományokat ajánlhatnak fel a Haitin történt földrengések károsultjainak megsegítésére. A 2001. szeptember 11-i események nyomán rendezett hasonló műsor 30 millió dollárt gyűjtött össze. 

Szinte bárki hirdethet a TV-ben 

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt rendezték meg a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningjét. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.   

Hogyan hirdessünk a TV-ben? 

Kis- és középvállalatoknak szervez tréninget a Marketing Commando és a TV2 július 16-án, Budapesten, a TV2 székházában. A tréning célja, hogy bemutassa, hogy az országos márkaépítés a televízió segítségével már nem csak a multinacionális cégek kiváltsága.

A nagy dilemma: LCD vagy plazma? 

Tévévásárláskor az örökzöld kérdés: LCD vagy plazma? "A plazmák sokkal több áramot fogyasztanak!", hangzik el sokszor. De vajon ez igaz-e? A HWSW cikke ezt a kérdést igyekszik körbejárni. Elöljáróban annyit: nem igaz.

"A TV-macit jobban szeretem a szüleimnél" 

Szorosabbá válhat a kisfiúk érzelmi kapcsolata a tévés mesék hőseivel, mint saját szüleikkel, akik nem töltenek elég időt velük - erre figyelmeztetett egy ismert brit pszichológusnő most megjelent könyvében.

Mi lesz a tévével? 

A várakozások ellenére a tévé nem lett olyan széles körben interaktív, mint azt az ezredfordulón megjósolták. Ehelyett a kis képernyős eszközökbe, laptopokba, hordozható médialejátszókba, szórakoztató elektronikai eszközökbe és mobiltelefonokba vonult be a mozgókép és a tévés tartalom. A világ eseményeit és a sportmérkőzéseket a YouTube-on nézzük meg, hangfelvételeket podcaston töltünk le, hosszabb filmeket, tévéműsorokat, sorozatokat, zenéket pedig a fájlmegosztó rendszereken keresztül. Újabban a politika is használja kampányai során az internetes tévézést. Kiváltják-e mindezek a nappaliban álló tévékészüléket?

Fokozatosan leáll a hagyományos tévéadás 

Az Európai Unió tagállamai fokozatosan leállnak az analóg sugárzással, a digitális televíziózásra való átállás a következő három évben fokozatosan zajlik. Magyarország 2012 végéig ígéri végrehajtani az uniós szabályokat, öt tagállamban már leállt a hagyományos műsorszórás.

Az internet a politikusok új szócsöve 

Az új módszerek fordíthatják a politika és a közéleti részvétel felé az elbizonytalanodott, elfásult polgárokat - hangoztatta két amerikai médiaszakember is kedden az Internet Hungary konferencián Tihanyban.

Megugrott a lapostévé piac 

Dinamikus növekedés előtt áll a hazai HDTV piac. Tavaly hatvanezer készüléket értékesítettek itthon. 2010-re ez a szám kétszázezer körülire nőhet.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál

Apa és fia állította ki a fiktív számlákat, de hamar megbuktak a NAV-nál  

Egy számlázási láncolat ellenőrzésekor vizsgálták azt a két társaságot, amelyek nevében csomagolási szolgáltatásokról és baromfi-feldolgozásról állítottak ki fiktív számlákat.

Klímablog

Húsvéti üdvözlőlapot küldött az ügyfeleinek? Fizethet utána

Húsvéti üdvözlőlapot küldött az ügyfeleinek? Fizethet utána  

Napjaink egyik legnagyobb kihívása a környezet megóvása, és szennyezésének minél erőteljesebb visszaszorítása.

Gazdaság

Jönnek a közös lengyel-ukrán fegyvergyárak

Jönnek a közös lengyel-ukrán fegyvergyárak 

Ukrajnai háború - Denisz Smihal: Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyárak létesítését tervezi.

Infokom

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere?

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere? 

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo