Sokat hozott a konyhára a UPC, mégis eladják

Az elmúlt öt év legjobb negyedévét zárta 2018 első három hónapjában a UPC Magyarország: az előfizetések száma 7,6 százalékkal, az árbevétel 4,4 százalékkal emelkedett, és az egész évre a piaci átlagot meghaladó növekedést várnak mindkét mutató esetében - mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szerdán bejelentett tranzakcióról - miszerint a brit Vodafone csoport 18,4 milliárd euróért felvásárolja a Liberty Global amerikai kábelszolgáltató cég magyar, német, cseh, és román leányvállalatait, így a UPC Magyarországot is - azt mondta: mindez kedvező versenyhelyzetet teremt, ennek előnyei a lakossági és üzleti ügyfeleknek egyaránt nagyobb hozzáadott értékű szolgáltatások és szélesebb választási lehetőségek lesznek. A tranzakció erősíti a versenyt, és a többi szolgáltatót is a beruházásaik növelésére ösztönzi.

Hozzátette: semmi nem változik a tranzakció versenyhatósági lezárásáig, erre 2019 második felében kerülhet sor. Ezt követően kezdődhet a cégek egyesülése, addig egymástól függetlenül fognak működni.  A UPC Direct műholdas szolgáltatások nem a tranzakció részei, azt továbbra is a Liberty Global fogja szolgáltatni. Arra, hogy a márkanév marad-e, és ha igen meddig, még nem tudott választ adni, szerinte ez a Vodafone döntése lesz. Az egyesülés után mindkét cég munkavállalói előtt szélesebb lehetőségek nyílnak - jelezte.

A klasszikus tévézés ideje lejárt
Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
2 millió előfizető

A vállalat negyedéves eredményeit ismertetve közölte: az elmúlt öt év legjobb eredményét érték el, az előfizetések száma 7,6 százalékkal 2,093 millióra emelkedett az előző év azonos időszakához mérten. Közlése szerint az első negyedéves 4,4 százalékos árbevétel-növekedés elsősorban a mobil és az üzleti szolgáltatások dinamikus teljesítményének, valamint az ehhez szükséges hálózatfejlesztési és korszerűsítési beruházásoknak az eredménye. Az első negyedév végén a UPC szolgáltatásai országszerte összesen 1 796 860 háztartás számára voltak elérhetőek. A szolgáltatásokat több mint 855 ezer lakossági és üzleti ügyfél vette igénybe. Minden üzletágban jelentős növekedést könyvelhettek el - összegezte.

A vállalat hálózatfejlesztései folytatódnak, 2018 első három hónapjában újabb 7400 háztartás számára lett elérhető a szupergyors szélessávú hálózatuk. A beruházások fontos része a monori körzetben megkezdett fejlesztés, itt további 21 ezer háztartásba jut el a modern optikai hálózat. Ezek közül 14 ezer háztartásban saját forrásai mellett a kormányzat Szupergyors Internet Programjában (SZIP) elnyert támogatást is igénybe veszi a UPC a fejlesztésekhez. A SZIP által biztosított finanszírozással a régió 14 településén, Monor, Dabas és Gyál körzetében zajlanak majd a hálózatfejlesztési munkák.

Császár Zoltán, a UPC Magyarország üzletfejlesztési igazgatója közölte: már közel százezer mobil előfizetője van a UPC-nek, az előfizetések száma 40 százalékkal nőtt 2017 első negyedévéhez képest. Sikeresnek nevezte a mobiltelefonok értékesítését, az ügyfelek 60 százaléka készüléket is vásárol az előfizetések mellé.

 

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo