Ezzel a lépéssel a több mint 70 tagot tömörítő egyesület a nyomtatott sajtó zöméről tud egyértelmű piacméretet bemutató eredményeket szolgáltatni, amely jó alapot nyújt a teljes sajtó-reklámbevétel becslésére is. Mivel Magyarországon több mint 4500 nyomtatott médium biztosít értékes olvasmányt az érdeklődőknek, így egyértelmű hogy a teljes piacméretet csupán szakértői becsléssel lehet majd megállapítani.
Mekkora is az a reklámbevétel?
A Magyar Lapkiadók Egyesülete értékelve a hazai reklámpiac méretére vonatkozó különféle becsléseket legutóbbi elnökségi ülésén megállapította, hogy az elmúlt időszakban egyre több nehézséget okoz a valós hirdetési bevételek becslési eljárása, valamint az ezekből kalkulálható különféle mutatók meghatározása, így arra az elhatározásra jutott, hogy még idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.
Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?
Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!
2025. november 26. 15:30
Véleményvezér
Putyin egyenruhába öltözött az amerikai béketerv hírére, Szijjártó Péter odavan a tervért
Putyin megszerzi magának, amit akar és pont.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán
A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.