A legkreatívabb marketingkommunikációs megoldásokat díjazta a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének szervezésében megrendezésre kerülő 11. Arany Penge Kreatív Fesztivál. A versenyre érkezett 163 nevezésből 12 kategóriában 15 kreatív ügynökség alkotását részesítette elismerésben a szakmai zsűri.
Az év ügynöksége, a HD Group lett, aki öt díjjal lett gazdagabb: Ezüst Pengét kapott a progresszív és integrált kategóriában, valamint három Bronz Pengével jutalmazták direkt marketing és sales promotion kampányait.
Eredményesen szerepelt a Proud is, akinek 2009-es Sziget kampánya filmes és egyéb online kategóriában is aranyat ért. A társadalmi kategória győztese a DDB lett az Amnesty International számára készített 1%-os kampányával, de a Cluso is szerzett egy aranyat a Vaterának megálmodott integrált megoldásával, valamint egy ezüst pengét sales promotion kategóriában.
Sajtó-, beltéri-, vásárláshelyi- és rendezvény kategóriában idén nem osztott a zsűri díjat, mint ahogy az Arany Borotva sem talált gazdára.
A Gödör Klubban megtartott Gálán a PASO mellett a kreatívok gondoskodtak a hangulatról, dj-vé avanzsált reklámszakemberek pörgették a lemezeket hajnalig.