A HD Group az Év Ügynöksége

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.

A legkreatívabb marketingkommunikációs megoldásokat díjazta a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének szervezésében megrendezésre kerülő 11. Arany Penge Kreatív Fesztivál. A versenyre érkezett 163 nevezésből 12 kategóriában 15 kreatív ügynökség alkotását részesítette elismerésben a szakmai zsűri.

Az év ügynöksége, a HD Group lett, aki öt díjjal lett gazdagabb: Ezüst Pengét kapott a progresszív és integrált kategóriában, valamint három Bronz Pengével jutalmazták direkt marketing és sales promotion kampányait.

Eredményesen szerepelt a Proud is, akinek 2009-es Sziget kampánya filmes és egyéb online kategóriában is aranyat ért. A társadalmi kategória győztese a DDB lett az Amnesty International számára készített 1%-os kampányával, de a Cluso is szerzett egy aranyat a Vaterának megálmodott integrált megoldásával, valamint egy ezüst pengét sales promotion kategóriában.

Sajtó-, beltéri-, vásárláshelyi- és rendezvény kategóriában idén nem osztott a zsűri díjat, mint ahogy az Arany Borotva sem talált gazdára.

A Gödör Klubban megtartott Gálán a PASO mellett a kreatívok gondoskodtak a hangulatról, dj-vé avanzsált reklámszakemberek pörgették a lemezeket hajnalig.

 

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo