A HD Group az Év Ügynöksége

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.

A legkreatívabb marketingkommunikációs megoldásokat díjazta a MAKSZ, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének szervezésében megrendezésre kerülő 11. Arany Penge Kreatív Fesztivál. A versenyre érkezett 163 nevezésből 12 kategóriában 15 kreatív ügynökség alkotását részesítette elismerésben a szakmai zsűri.

Az év ügynöksége, a HD Group lett, aki öt díjjal lett gazdagabb: Ezüst Pengét kapott a progresszív és integrált kategóriában, valamint három Bronz Pengével jutalmazták direkt marketing és sales promotion kampányait.

Eredményesen szerepelt a Proud is, akinek 2009-es Sziget kampánya filmes és egyéb online kategóriában is aranyat ért. A társadalmi kategória győztese a DDB lett az Amnesty International számára készített 1%-os kampányával, de a Cluso is szerzett egy aranyat a Vaterának megálmodott integrált megoldásával, valamint egy ezüst pengét sales promotion kategóriában.

Sajtó-, beltéri-, vásárláshelyi- és rendezvény kategóriában idén nem osztott a zsűri díjat, mint ahogy az Arany Borotva sem talált gazdára.

A Gödör Klubban megtartott Gálán a PASO mellett a kreatívok gondoskodtak a hangulatról, dj-vé avanzsált reklámszakemberek pörgették a lemezeket hajnalig.

 

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo