Kreatív cikkek


A hét mémje

A hét mémje 

Modern korunk kreatív műhelye kétségtelenül az internetes mém lett. Egy olyan műfaj, amely divatszerűen terjed embertől emberig a világhálón.
Hihetetlen pályázat a magyar kkv-k számára, ezen kötelező indulni

Hihetetlen pályázat a magyar kkv-k számára, ezen kötelező indulni 

Az ISUZU pályázatot hirdetett hazai vállalkozók számára.
A turisztikai marketing színe a kék, de a főszereplő az ember

A turisztikai marketing színe a kék, de a főszereplő az ember 

A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) a digitális marketing területén is olyan újításokat tesz lehetővé, amelyek korábban csak sci-fi történetekben voltak elképzelhetőek. Ezt a tudást hívta segítségül az Intren digitális marketingügynökség legújabb kísérleti projektjéhez, amelyben a turisztikai hirdetések hatékonyságát vizsgálta az IBM mesterséges intelligenciájának segítségével.
Nemzetközi szintű támogatás divattervezőknek

Nemzetközi szintű támogatás divattervezőknek 

A hazájukban már ismert tervezők kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni.
Pályázat: tervezz kabalafigurát!

Pályázat: tervezz kabalafigurát! 

A Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány egy nemrég indult hazai startuppal karöltve írt ki karitatív pályázatot kabalafigurájuk megtervezésére.
Kreatív megoldások a rich mediában

Kreatív megoldások a rich mediában 

„Hass, alkoss, gyarapodj! - Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.
A HD Group az Év Ügynöksége

A HD Group az Év Ügynöksége 

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására  

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai.

Pénzszerzés

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Cégblog

Dobogós helyen végzett az OTP

Dobogós helyen végzett az OTP  

Az OTP Csoport a második helyen végzett Európa legjobban teljesítő bankjai között az S&P Global Market Intelligence 2025-ös rangsorában a tavalyi első helyezés után.

Klímablog

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről 

Az elmúlt hónapban túlnőtte a 8000 megawattot a magyarországi naperőművek összes beépített teljesítménye.

Gazdaság

Többet tankoltak az autósok

Többet tankoltak az autósok  

A teljes üzemanyag-fogyasztás átlagosan 0,5 százalékkal nőtt.

Társadalom

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo