Kreatív cikkek


A hét mémje

A hét mémje 

Modern korunk kreatív műhelye kétségtelenül az internetes mém lett. Egy olyan műfaj, amely divatszerűen terjed embertől emberig a világhálón.
Hihetetlen pályázat a magyar kkv-k számára, ezen kötelező indulni

Hihetetlen pályázat a magyar kkv-k számára, ezen kötelező indulni 

Az ISUZU pályázatot hirdetett hazai vállalkozók számára.
A turisztikai marketing színe a kék, de a főszereplő az ember

A turisztikai marketing színe a kék, de a főszereplő az ember 

A mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás (ML) a digitális marketing területén is olyan újításokat tesz lehetővé, amelyek korábban csak sci-fi történetekben voltak elképzelhetőek. Ezt a tudást hívta segítségül az Intren digitális marketingügynökség legújabb kísérleti projektjéhez, amelyben a turisztikai hirdetések hatékonyságát vizsgálta az IBM mesterséges intelligenciájának segítségével.
Nemzetközi szintű támogatás divattervezőknek

Nemzetközi szintű támogatás divattervezőknek 

A hazájukban már ismert tervezők kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni.
Pályázat: tervezz kabalafigurát!

Pályázat: tervezz kabalafigurát! 

A Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány egy nemrég indult hazai startuppal karöltve írt ki karitatív pályázatot kabalafigurájuk megtervezésére.
Kreatív megoldások a rich mediában

Kreatív megoldások a rich mediában 

„Hass, alkoss, gyarapodj! - Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel márciusban a CEMP Sales House és az Adverticum közös kreatív pályázatot hirdetett. A nevezett kampányok április 9. és június 10. között valósultak meg a CEMP Sales House rich media felületein és az Adverticum AdServer kiszolgálásában.
A HD Group az Év Ügynöksége

A HD Group az Év Ügynöksége 

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat 

Nagyon érdemes megnézni milyen szolgáltatót hívunk, ha elromlik valami az otthonunkban.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo