Nemzetközi szintű támogatás divattervezőknek

A hazájukban már ismert tervezők kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:MerzedesBenzFashionWeek

A DHL Express, a világ vezető expressz logisztikai szolgáltatója és az IMG Fashion DHL Exported néven új progamot indított, melynek célja a divatipar támogatása. Az egyedülálló kezdeményezés azoknak a divattervezőknek nyújt lehetőséget, akik hazájukban már ismertek és szeretnének nemzetközi hírnevet szerezni a világ leghíresebb divatheteinek egyikén. A tervezők a világ bármely pontjáról jelentkezhentek és kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni. A jelentkezők közül szakértőkből álló regionális bizottság választja majd ki azt a négy tervezőt, akik valóra válthatják álmaikat kollekciójuk bemutatásával az egyes divatheteken.

A négy Fashion Week rendezvényen a nyerteseket két szezonon át támogatja majd a DHL. A programon keresztül a tervezőknek megjelenést és részvételt biztosítanak a divatbemutatókon, illetve a kollekció összeállításához szükséges összes logisztikai költséget is állják, így például a nemzetközi csomagküldést, valamint a tervezéshez szükséges eszközök szállítását is biztosítják. A szállítás magában foglalja a teljes kollekció eljuttatását a külföldi kifutókon való bemutatókra.

Az IMG Fashion február 17-től április 2-ig várja a pályázatokat a www.DHLExported.com weboldalon keresztül. A nyerteseket áprilisban választják ki a pályázók közül, az eredményt pedig májusban hirdetik ki exkluzív sajtóesemények keretében New Yorkban, Londonban, Milánóban és Tokióban.

„A DHL világszerte régóta partnere a divatheteknek és tevékenységével folyamatosan támogatta a divatipar fejlődését. A DHL Exported abban különbözik a többi hasonló kezdeményezéstől, hogy az egyes országokban már ismert tervezőknek nyújt segítséget a nemzetközi siker elérésében. Ugyan sok sikeres program támogatja a feltörekvő tehetségeket és tervezőket helyi szinten, ez a felhívás kifejezetten globális szemléletű.” – tette hozzá Jarrad Clark, az IMG Fashion Events and Properties alelnöke és globális kreatív igazgatója.

A tervezők támogatása és népszerűsítése érdekében a DHL Express és az IMG Fashion online felületet is biztosít a nyerteseknek, melyen keresztül értékesíthetik és kiszállíthatják kreációikat a világ bármely pontjára, illetve standokkal is segítik a tervezőket, lehetővé téve a látogatóknak, hogy megtekinthessék a kollekciót és megrendelhessék az egyes darabokat. A DHL és az IMG Fashion a divathét állomásain fórumokat is szervez a divatipar világméretű növekedésével, fejlődésével kapcsolatos legújabb témákról, valamint az e-kereskedelem hatásairól. A panelbeszélgetéseken a szakértők és tervezők mellett részt vesznek beszerzők és a média képviselői is.

A jelentkezés és a program részletei, valamint bővebb információ a szakmai zsűriről a DHLExported.com weboldalon található. A DHL Exported támogatói az IMG Fashion, a Brit Divat Tanács, az Olasz Divattervezői Kamara és a Japan Fashion Week.

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo