Nemzetközi szintű támogatás divattervezőknek

A hazájukban már ismert tervezők kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni.

Kép:MerzedesBenzFashionWeek

A DHL Express, a világ vezető expressz logisztikai szolgáltatója és az IMG Fashion DHL Exported néven új progamot indított, melynek célja a divatipar támogatása. Az egyedülálló kezdeményezés azoknak a divattervezőknek nyújt lehetőséget, akik hazájukban már ismertek és szeretnének nemzetközi hírnevet szerezni a világ leghíresebb divatheteinek egyikén. A tervezők a világ bármely pontjáról jelentkezhentek és kiválaszthatják, hogy a Mercedes-Benz Fashion Week New York, a London Fashion Week, a Milan Fashion Week, valamint a Mercedes-Benz Fashion Week Tokyo közül melyik eseményen szeretnének bemutatkozni. A jelentkezők közül szakértőkből álló regionális bizottság választja majd ki azt a négy tervezőt, akik valóra válthatják álmaikat kollekciójuk bemutatásával az egyes divatheteken.

A négy Fashion Week rendezvényen a nyerteseket két szezonon át támogatja majd a DHL. A programon keresztül a tervezőknek megjelenést és részvételt biztosítanak a divatbemutatókon, illetve a kollekció összeállításához szükséges összes logisztikai költséget is állják, így például a nemzetközi csomagküldést, valamint a tervezéshez szükséges eszközök szállítását is biztosítják. A szállítás magában foglalja a teljes kollekció eljuttatását a külföldi kifutókon való bemutatókra.

Az IMG Fashion február 17-től április 2-ig várja a pályázatokat a www.DHLExported.com weboldalon keresztül. A nyerteseket áprilisban választják ki a pályázók közül, az eredményt pedig májusban hirdetik ki exkluzív sajtóesemények keretében New Yorkban, Londonban, Milánóban és Tokióban.

„A DHL világszerte régóta partnere a divatheteknek és tevékenységével folyamatosan támogatta a divatipar fejlődését. A DHL Exported abban különbözik a többi hasonló kezdeményezéstől, hogy az egyes országokban már ismert tervezőknek nyújt segítséget a nemzetközi siker elérésében. Ugyan sok sikeres program támogatja a feltörekvő tehetségeket és tervezőket helyi szinten, ez a felhívás kifejezetten globális szemléletű.” – tette hozzá Jarrad Clark, az IMG Fashion Events and Properties alelnöke és globális kreatív igazgatója.

A tervezők támogatása és népszerűsítése érdekében a DHL Express és az IMG Fashion online felületet is biztosít a nyerteseknek, melyen keresztül értékesíthetik és kiszállíthatják kreációikat a világ bármely pontjára, illetve standokkal is segítik a tervezőket, lehetővé téve a látogatóknak, hogy megtekinthessék a kollekciót és megrendelhessék az egyes darabokat. A DHL és az IMG Fashion a divathét állomásain fórumokat is szervez a divatipar világméretű növekedésével, fejlődésével kapcsolatos legújabb témákról, valamint az e-kereskedelem hatásairól. A panelbeszélgetéseken a szakértők és tervezők mellett részt vesznek beszerzők és a média képviselői is.

A jelentkezés és a program részletei, valamint bővebb információ a szakmai zsűriről a DHLExported.com weboldalon található. A DHL Exported támogatói az IMG Fashion, a Brit Divat Tanács, az Olasz Divattervezői Kamara és a Japan Fashion Week.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo