Az autógyártó pályázatot hirdetett a hazai vállalkozók számára „Munka/társ” néven. „Az ISUZU márka számára kiemelten fontos, hogy elkötelezetten támogassa jelenlegi és leendő ügyfeleit üzleti és magánéleti céljaik megvalósításában. Ehhez pedig nem is találhatnának hűségesebb társat a sokoldalú, strapabíró és esztétikus kialakítású D-MAX pickup modellnél” – összegezte a pályázat hátterét Horváth Patrik, a márka Marketing Managere.
A pályázatra olyan vállalkozók jelentkezését várják október 21-ig, akik nemcsak kitörő lelkesedéssel, de élményszerűen is beszámolnának egy napjukról. Választásuk eshet egy átlagos, megszokottnak mondható munkanapra vagy akár egy különösen mozgalmas, kihívásokkal teli hétköznapra is. A lényeg, hogy minél átélhetőbb, érdekesebb és kreatívabb megoldások szülessenek. A beszámolókból ki kell derülnie, hogy a jelentkezőt az élete mely területen tudná leginkább segíteni az autó, vagyis hogyan tenné hatékonyabbá a munkáját és kellemesebbé a munka utáni a szabadidős vagy épp családi tevékenységeket a multifunkcionális D-MAX.
A napjuk bemutatása történhet egy legfeljebb 3000 karakteres írásbeli dokumentum, vagy akár egy maximum 3 perces videós anyag segítségével. A beérkezett pályázatokat egy háromtagú szakértői zsűri bírálja el. A nyertes pedig fél éves használatra nyerheti meg a kényelmes, vadonatúj technológiák gazdag választékával felszerelt autót. Ráadásul az ISUZU saját közösségi média felületein is bemutatásra kerül majd a győztes vállalkozás.