Pályázat: tervezz kabalafigurát!

A Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány egy nemrég indult hazai startuppal karöltve írt ki karitatív pályázatot kabalafigurájuk megtervezésére.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Karitatív pályázat keretein belül keresi új kabalafiguráját a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat. A súlyos, életveszélyes állapotú gyerekek mentésével és szállításával foglalkozó alapítvány crowdsourcingot alkalmazva szeretné megtalálni új kabaláját, hogy leváltsák a plüss macit, amit korábban a megsegített gyerekeknek ajándékoztak. Egy teljesen egyedi figurát keresnek, ezért jól jött a nemrég indult startup, a KreaNod megkeresése.

A portál hazai kreatívokat gyűjt, akik pályázatok keretén belül működnek együtt megbízókkal. A határidőt és a díjat utóbbiak szabják meg, cserébe pedig több megoldás közül válogathatnak. A január végi indulás ellenére már több sikeres pályázat lezajlott, ezért az alapítók elérkezettnek látták az időt, hogy a kreatívokat egy jó ügy érdekében is megmozgassák.

„Már a tervezés idején sokszor gondoltam rá, milyen jó lenne majd segíteni olyan szervezeteknek, akik profitálhatnak némi kreatív behatásból, de szűkös a költségvetésük, hogy ezt finanszírozzák.”– mondta Szöllősi Gergely, a KreaNod alapítója.
Új módszerrel spórolhatnak a cégek
A magyarul talán „tömegbe szervezésnek” nevezhető munkaszervezési forma várhatóan komoly áttörés előtt áll, köszönhetően a vállalkozások folyamatos hatékonyságnövelési kényszerének, és a folyamatos elbocsátások eredményeként felszabaduló, hadra fogható, jól képzett munkaerőnek.
A két fél egymásra találása sem mindennapi körülmények között történt.

„Egy nappal azután, hogy rátaláltam a KreaNodra, ők kerestek meg minket, hogy segíteni szeretnének. Ez nekünk is jól jött, mivel sok területen elkél a kreativitás. Első körben a gyerekek kedvében szeretnénk járni, és a plüssmaci helyett egy jópofa, egyedi figurával megajándékozni őket. Örülünk, hogy a szűkös keretünkből nem kell kreatívok keresésére fordítanunk, és remélhetőleg sok ötletes megoldásból válogathatunk majd.” – tette hozzá Nemes Dóra, az Alapítvány marketing munkatársa.

A közös pályázatra április 2-ig várják a munkákat, amiket az oldalon regisztrálva lehet beküldeni.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo