Karitatív pályázat keretein belül keresi új kabalafiguráját a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat. A súlyos, életveszélyes állapotú gyerekek mentésével és szállításával foglalkozó alapítvány crowdsourcingot alkalmazva szeretné megtalálni új kabaláját, hogy leváltsák a plüss macit, amit korábban a megsegített gyerekeknek ajándékoztak. Egy teljesen egyedi figurát keresnek, ezért jól jött a nemrég indult startup, a KreaNod megkeresése.
A portál hazai kreatívokat gyűjt, akik pályázatok keretén belül működnek együtt megbízókkal. A határidőt és a díjat utóbbiak szabják meg, cserébe pedig több megoldás közül válogathatnak. A január végi indulás ellenére már több sikeres pályázat lezajlott, ezért az alapítók elérkezettnek látták az időt, hogy a kreatívokat egy jó ügy érdekében is megmozgassák.
„Már a tervezés idején sokszor gondoltam rá, milyen jó lenne majd segíteni olyan szervezeteknek, akik profitálhatnak némi kreatív behatásból, de szűkös a költségvetésük, hogy ezt finanszírozzák.”– mondta Szöllősi Gergely, a KreaNod alapítója.„Egy nappal azután, hogy rátaláltam a KreaNodra, ők kerestek meg minket, hogy segíteni szeretnének. Ez nekünk is jól jött, mivel sok területen elkél a kreativitás. Első körben a gyerekek kedvében szeretnénk járni, és a plüssmaci helyett egy jópofa, egyedi figurával megajándékozni őket. Örülünk, hogy a szűkös keretünkből nem kell kreatívok keresésére fordítanunk, és remélhetőleg sok ötletes megoldásból válogathatunk majd.” – tette hozzá Nemes Dóra, az Alapítvány marketing munkatársa.
A közös pályázatra április 2-ig várják a munkákat, amiket az oldalon regisztrálva lehet beküldeni.