Jó reklámokat keresnek

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel jutalmazzák. A versenyre benevezett kampányoknak április 9. és június 10. között kell megvalósulniuk, a hirdetésekre 30 százalékos kedvezményt biztosít a CEMP Sales House.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Magyarországon az online hirdetők még mindig nem használják ki a technológiák és a sales house-ok nyújtotta kreatív megjelenési lehetőségeket. Az Adverticum AdServerében leginkább használt hirdetési formátumok a 2011-es évben is a hagyományos 728x90, 250x250, és a 120x240-es bannerek voltak. Pedig a felmérések tanúsága szerint a legnagyobb átkattintási rátával, vagyis a leghatékonyabban teljesítő hirdetések a rich media formátumok. (A márka értéket garantál. Tudjuk, mit kapunk, ha azt választjuk. A márka betartott ígéret - ahogyan azt David Ogilvy reklámguru mondta -, emellett a megkülönböztetés eszköze is, ami kiemel egy dolgot a többi hasonló közül.)

„ Az Adverticum AdServerében a technológia már adott és készen áll arra, hogy kiszolgálja ezeket az új és innovatív megjelenési formákat, azonban egyelőre a hirdetőknek csak igen kis százaléka veszi igénybe a lehetőségeket. Ezért csatlakoztunk örömmel a CEMP kreatív pályázatához, ahol népszerűsíteni tudjuk a rich media megoldások előnyeit" - tette hozzá Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.

A versenybe benevezett kampányoknak 2012. április 9. és június 10. között kell teljesülniük. A pályázatoknak a CEMP Sales House-hoz tartozó kiadványok rich media felületeit kell kötelezően használniuk. A nevezett kampányokra 30 százalék kedvezményt ad a Sales House. A legjobban sikerült kampányok díjazásban részesülnek. Az első hat helyezett a megrendelt kampánnyal azonos értékű ajándék hirdetési felületet kap, de emellett az első három helyezett értékes tárgynyereményekkel is gazdagodik. (Bár a marketingeszközök alkalmazása jelentősen növelheti a külföldi megjelenés sikerességét, kevés kkv használja ki az ebben rejlő lehetőségeket, leginkább a financiális gondok miatt.)

A pályázatokat szakmai zsűri bírálja el, amelynek tagjai: Balatoni Emese (Adverticum, IAB), Karotta (Index, kreatív igazgató), Merényi Dániel (Napirajz), Román Balázs (Kreatív Online, főszerkesztő) és Sixx (Comment.com).

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo