Jó reklámokat keresnek

„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel jutalmazzák. A versenyre benevezett kampányoknak április 9. és június 10. között kell megvalósulniuk, a hirdetésekre 30 százalékos kedvezményt biztosít a CEMP Sales House.

Magyarországon az online hirdetők még mindig nem használják ki a technológiák és a sales house-ok nyújtotta kreatív megjelenési lehetőségeket. Az Adverticum AdServerében leginkább használt hirdetési formátumok a 2011-es évben is a hagyományos 728x90, 250x250, és a 120x240-es bannerek voltak. Pedig a felmérések tanúsága szerint a legnagyobb átkattintási rátával, vagyis a leghatékonyabban teljesítő hirdetések a rich media formátumok. (A márka értéket garantál. Tudjuk, mit kapunk, ha azt választjuk. A márka betartott ígéret - ahogyan azt David Ogilvy reklámguru mondta -, emellett a megkülönböztetés eszköze is, ami kiemel egy dolgot a többi hasonló közül.)

„ Az Adverticum AdServerében a technológia már adott és készen áll arra, hogy kiszolgálja ezeket az új és innovatív megjelenési formákat, azonban egyelőre a hirdetőknek csak igen kis százaléka veszi igénybe a lehetőségeket. Ezért csatlakoztunk örömmel a CEMP kreatív pályázatához, ahol népszerűsíteni tudjuk a rich media megoldások előnyeit" - tette hozzá Szutor Ferenc, az Adverticum kereskedelmi igazgatója.

A versenybe benevezett kampányoknak 2012. április 9. és június 10. között kell teljesülniük. A pályázatoknak a CEMP Sales House-hoz tartozó kiadványok rich media felületeit kell kötelezően használniuk. A nevezett kampányokra 30 százalék kedvezményt ad a Sales House. A legjobban sikerült kampányok díjazásban részesülnek. Az első hat helyezett a megrendelt kampánnyal azonos értékű ajándék hirdetési felületet kap, de emellett az első három helyezett értékes tárgynyereményekkel is gazdagodik. (Bár a marketingeszközök alkalmazása jelentősen növelheti a külföldi megjelenés sikerességét, kevés kkv használja ki az ebben rejlő lehetőségeket, leginkább a financiális gondok miatt.)

A pályázatokat szakmai zsűri bírálja el, amelynek tagjai: Balatoni Emese (Adverticum, IAB), Karotta (Index, kreatív igazgató), Merényi Dániel (Napirajz), Román Balázs (Kreatív Online, főszerkesztő) és Sixx (Comment.com).

Véleményvezér

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 
Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország

Nem lehetünk büszkék: ezen a listán is utolsó helyen szerepel Magyarország  

Ukrajna és Románia is jobban teljesített. 
Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok

Hadházy Ákos megmutatta, hogyan szépül a hatvanpusztai Orbán-birtok 

Épül, szépül a körbezárt uradalom környéke is. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo