Facebook rajongók - A kevesebb néha több!

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.

"Nem olyan régen megkeresett egy leendő ügyfelem, hogy szüksége van szakmai tanácsra a cége Facebook-os kommunikációjával kapcsolatban. Mondtam persze, szívesen segítek. Kedves ügyfél előállt az egyik piacon lévő konkurens ügynökség ajánlatával, vagyis 10 ezer forintért hoz 5 ezer darab rajongót és csak akkor kell kifizetni a díjat, ha ténylegesen meg lesz a likeoló. Kérdi tőlem, hogy mi a véleményem erről" - írta Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.

"Na vágjunk bele, az adott ügyfél víztisztító berendezéseket forgalmaz és most már direktben is elszeretne adni készülékeket a fogyasztók felé. Kvázi a célcsoport így eléggé könnyen behatárolható. Első kérdésem az volt, hogy az kiderül ,hogy az adott likeoló tömeg milyen korú, milyen nemű és, hogy hol élnek. Kis hebegés-habogás következett...Nem derül ki (gondoltam). Kvázi lehetséges, hogy összeszednek majd valóban 5 ezer db likeolót, de azok zömében mind érdektelenek lesznek a cég számára! Nem beszélve arról, hogy szakmai berkekben különféle rémtörténeteket lehet hallani arról, hogy "likerobotokkal" érik el a kívánt likeolókat egyes marketinggel foglalkozó szolgáltatók" - olvasható a bejegyzésben.

"Véleményem szerint inkább legyen kevesebb, de releváns likeolója, követője egy céges Facebook profilnak. Hiszen egy vállalkozás számára az a fontos, hogy tényleges ügyfelet vagy vásárlót tudjon elérni, azokat akik a postokat olvassák és aktívak, kommunikálnak a céggel. Erre csak az igazán lojális követők az alkalmasak" - véli a szakértő. 

Konklúzió egy időtálló közhely: KEVESEBB NÉHA TÖBB!

 Korábbi bejegyzés: Kis pénzből nagy reklám? Nem lehetetlen!

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo