Facebook rajongók - A kevesebb néha több!

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

"Nem olyan régen megkeresett egy leendő ügyfelem, hogy szüksége van szakmai tanácsra a cége Facebook-os kommunikációjával kapcsolatban. Mondtam persze, szívesen segítek. Kedves ügyfél előállt az egyik piacon lévő konkurens ügynökség ajánlatával, vagyis 10 ezer forintért hoz 5 ezer darab rajongót és csak akkor kell kifizetni a díjat, ha ténylegesen meg lesz a likeoló. Kérdi tőlem, hogy mi a véleményem erről" - írta Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.

"Na vágjunk bele, az adott ügyfél víztisztító berendezéseket forgalmaz és most már direktben is elszeretne adni készülékeket a fogyasztók felé. Kvázi a célcsoport így eléggé könnyen behatárolható. Első kérdésem az volt, hogy az kiderül ,hogy az adott likeoló tömeg milyen korú, milyen nemű és, hogy hol élnek. Kis hebegés-habogás következett...Nem derül ki (gondoltam). Kvázi lehetséges, hogy összeszednek majd valóban 5 ezer db likeolót, de azok zömében mind érdektelenek lesznek a cég számára! Nem beszélve arról, hogy szakmai berkekben különféle rémtörténeteket lehet hallani arról, hogy "likerobotokkal" érik el a kívánt likeolókat egyes marketinggel foglalkozó szolgáltatók" - olvasható a bejegyzésben.

"Véleményem szerint inkább legyen kevesebb, de releváns likeolója, követője egy céges Facebook profilnak. Hiszen egy vállalkozás számára az a fontos, hogy tényleges ügyfelet vagy vásárlót tudjon elérni, azokat akik a postokat olvassák és aktívak, kommunikálnak a céggel. Erre csak az igazán lojális követők az alkalmasak" - véli a szakértő. 

Konklúzió egy időtálló közhely: KEVESEBB NÉHA TÖBB!

 Korábbi bejegyzés: Kis pénzből nagy reklám? Nem lehetetlen!

Véleményvezér

Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.
Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo