Marketingkampány cikkek


A tapasztalat segít, hogy megszeressenek

A tapasztalat segít, hogy megszeressenek 

A Simpsons rajongók jó eséllyel látták a rajzfilmsorozatból készült egész estés művet. Egy kis felhajtás mindig kell, de a stúdió többet akart néhány, a Broadway-Seventh Ave Local metróvonal állomásain elhelyezett, jól sikerült plakátnál. Élménymarketing lett a javából.
A cégvezetőknek most kezdődik a karácsony

A cégvezetőknek most kezdődik a karácsony 

Vigyázz, kész, karácsony! Nem, nem őrültünk meg, tegnap már láttunk szaloncukrot az egyik szupermarketben... Aki nagyot akar szelni a karácsonyi tortából, mondhatni a 24. órában van. Mert a tervezést, a felkészülést van aki már májusban kezdi.
A jó marketing terv 5 lépcsője

A jó marketing terv 5 lépcsője 

Még a legkisebb cégeknek is szüksége van marketing kommunikációs tervre. Hogy ez túl nagy szónak hangzik? Pedig fontos, hogy ha kevés pénzünk is van erre, azt tudatosan és hatékonyan költsük el.
Így csökkenthető valóban a marketing költség

Így csökkenthető valóban a marketing költség 

Sok szó esik a marketing stratégia felépítéséről, a legütősebb üzenetekről a legújabb marketing trendekről, de sajnos sokszor az alapok bizony hiányoznak… Hiába a legütősebb reklám is, ha nem jó helyre küldjük, szinte pénzkidobás.
Durva ötlet, de működik a maradandó marketing

Durva ötlet, de működik a maradandó marketing 

Az elkötelezett fogyasztó mindennél többet ér. Sokszor elmondtuk mi is, hogy a legjobb marketing eszköz, ha egyik fogyasztó ajánlja a másiknak a terméket. És mi lehetne erősebb ajánlás, mintha valaki örökké a bőrén viseli a márkajelzést?
A ragályos tartalom titka

A ragályos tartalom titka 

Egy video a YouTube-on országos vagy akár nemzetközi szenzációvá válik, miközben alaposan kigondolt marketingkampánnyal tálalt áruk elsikkadnak. Hogy miért? A felkapottság természetrajzát vizsgálja Jonah Berger, a University of Pennsylvania marketingprofesszora Contagious Why Things Catch On című könyvében.
Honnan tudjuk, hogy jól teljesít egy online kampány?

Honnan tudjuk, hogy jól teljesít egy online kampány? 

Válságban talán az egyik legelső kérdésünk: „Megéri-e”, „Megtérül-e a kampányunk, a marketingre, vevőszerzésre számított költségünk?”. Komoly üzleti terveket készítünk egy-egy új termék bevezetése előtt. Piackutatásokat végzünk egy-egy kampányötlet megszületésekor, de vajon honnan tudhatjuk, hogy melyik marketingeszköz lesz cégünk számára a legjobb fogás? Szakértőnk tippeket ad, hogyan választhatjuk ki a számunkra leginkább megfelelő megoldást!
Facebook rajongók - A kevesebb néha több!

Facebook rajongók - A kevesebb néha több! 

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.
Kis pénzből nagy reklám - Nem lehetetlen!

Kis pénzből nagy reklám - Nem lehetetlen! 

Kérem alkalmazza a feleségem! Ez a figyelemfelkeltő mondat szerepel azon Toledo (Ohio állam, USA) belvárosában található billboardon, amely hirdetési felületet Brandon Stuard vásárolt meg feleségének, Holly-nak. A fentebb említett mondat alatt a hölgy emailcíme és képzettsége és tapasztalatai találhatóak és a képe. A szlogen kiváló példa arra, hogyan lehet kis pénzből, egy jó ötlettel nagy hírverést csinálni.
Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on?

Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on? 

Számos marketing szakember blogolt már arról, hogy mennyi az ideális post szám egy nap egy cég kommunikációjában a Facebook-on. Sőt még a socialbakers.com- on is jelent meg  egy igen jó kimutatás, hogy egyes multinacionális cégek hány alkalommal posztolnak a legnépszerűbb közösségi portálon. A cégek nagyjából napi 2-3 posttal kommunikálnak.

Csodás QR kód Guinness módra 

Kétségtelenül az egyik legismertebb sörmárka a világon a Guinness  www.guinness.com , amely már sokszor megörvendeztetett bennünket szellemes és eredeti reklámfilmekkel és kreatívokkal. A brandhez számos sikeres reklámkampány köthető, amelyek szintén beazonosítják a márkát. 

A dinnye után most az almával akciózik a kormány 

A magyar alma népszerűsítésére kampány indul az ősszel a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közreműködésében - mondta Budai Gyula, a minisztérium parlamenti államtitkára a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kocsordon megrendezett gazdanapon szombaton.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Gazdaság

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója  

Az erősödő bérlői kereslet hatására immár harmadik hónapja a 250 ezres lélektani határ felett stabilizálódtak a kínálati bérleti díjak Budapesten.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo