Marketingkampány cikkek


A tapasztalat segít, hogy megszeressenek

A tapasztalat segít, hogy megszeressenek 

A Simpsons rajongók jó eséllyel látták a rajzfilmsorozatból készült egész estés művet. Egy kis felhajtás mindig kell, de a stúdió többet akart néhány, a Broadway-Seventh Ave Local metróvonal állomásain elhelyezett, jól sikerült plakátnál. Élménymarketing lett a javából.
A cégvezetőknek most kezdődik a karácsony

A cégvezetőknek most kezdődik a karácsony 

Vigyázz, kész, karácsony! Nem, nem őrültünk meg, tegnap már láttunk szaloncukrot az egyik szupermarketben... Aki nagyot akar szelni a karácsonyi tortából, mondhatni a 24. órában van. Mert a tervezést, a felkészülést van aki már májusban kezdi.
A jó marketing terv 5 lépcsője

A jó marketing terv 5 lépcsője 

Még a legkisebb cégeknek is szüksége van marketing kommunikációs tervre. Hogy ez túl nagy szónak hangzik? Pedig fontos, hogy ha kevés pénzünk is van erre, azt tudatosan és hatékonyan költsük el.
Így csökkenthető valóban a marketing költség

Így csökkenthető valóban a marketing költség 

Sok szó esik a marketing stratégia felépítéséről, a legütősebb üzenetekről a legújabb marketing trendekről, de sajnos sokszor az alapok bizony hiányoznak… Hiába a legütősebb reklám is, ha nem jó helyre küldjük, szinte pénzkidobás.
Durva ötlet, de működik a maradandó marketing

Durva ötlet, de működik a maradandó marketing 

Az elkötelezett fogyasztó mindennél többet ér. Sokszor elmondtuk mi is, hogy a legjobb marketing eszköz, ha egyik fogyasztó ajánlja a másiknak a terméket. És mi lehetne erősebb ajánlás, mintha valaki örökké a bőrén viseli a márkajelzést?
A ragályos tartalom titka

A ragályos tartalom titka 

Egy video a YouTube-on országos vagy akár nemzetközi szenzációvá válik, miközben alaposan kigondolt marketingkampánnyal tálalt áruk elsikkadnak. Hogy miért? A felkapottság természetrajzát vizsgálja Jonah Berger, a University of Pennsylvania marketingprofesszora Contagious Why Things Catch On című könyvében.
Honnan tudjuk, hogy jól teljesít egy online kampány?

Honnan tudjuk, hogy jól teljesít egy online kampány? 

Válságban talán az egyik legelső kérdésünk: „Megéri-e”, „Megtérül-e a kampányunk, a marketingre, vevőszerzésre számított költségünk?”. Komoly üzleti terveket készítünk egy-egy új termék bevezetése előtt. Piackutatásokat végzünk egy-egy kampányötlet megszületésekor, de vajon honnan tudhatjuk, hogy melyik marketingeszköz lesz cégünk számára a legjobb fogás? Szakértőnk tippeket ad, hogyan választhatjuk ki a számunkra leginkább megfelelő megoldást!
Facebook rajongók - A kevesebb néha több!

Facebook rajongók - A kevesebb néha több! 

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.
Kis pénzből nagy reklám - Nem lehetetlen!

Kis pénzből nagy reklám - Nem lehetetlen! 

Kérem alkalmazza a feleségem! Ez a figyelemfelkeltő mondat szerepel azon Toledo (Ohio állam, USA) belvárosában található billboardon, amely hirdetési felületet Brandon Stuard vásárolt meg feleségének, Holly-nak. A fentebb említett mondat alatt a hölgy emailcíme és képzettsége és tapasztalatai találhatóak és a képe. A szlogen kiváló példa arra, hogyan lehet kis pénzből, egy jó ötlettel nagy hírverést csinálni.
Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on?

Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on? 

Számos marketing szakember blogolt már arról, hogy mennyi az ideális post szám egy nap egy cég kommunikációjában a Facebook-on. Sőt még a socialbakers.com- on is jelent meg  egy igen jó kimutatás, hogy egyes multinacionális cégek hány alkalommal posztolnak a legnépszerűbb közösségi portálon. A cégek nagyjából napi 2-3 posttal kommunikálnak.

Csodás QR kód Guinness módra 

Kétségtelenül az egyik legismertebb sörmárka a világon a Guinness  www.guinness.com , amely már sokszor megörvendeztetett bennünket szellemes és eredeti reklámfilmekkel és kreatívokkal. A brandhez számos sikeres reklámkampány köthető, amelyek szintén beazonosítják a márkát. 

A dinnye után most az almával akciózik a kormány 

A magyar alma népszerűsítésére kampány indul az ősszel a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közreműködésében - mondta Budai Gyula, a minisztérium parlamenti államtitkára a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kocsordon megrendezett gazdanapon szombaton.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pórul jártak a nyugdíjasok

Pórul jártak a nyugdíjasok 

Folytatjuk a Piac és Profit podcast sorozatát, a Nyugdíjszervizt.

Költségkímélés

Lakásbiztosítás: mennyivel jártak jobban, akik váltottak?

Lakásbiztosítás: mennyivel jártak jobban, akik váltottak?  

Több mint 200 ezren kalkuláltak a mostani lakásbiztosítási kampányban eddig, és a tavalyi tapasztalatok szerint a kötések fele az utolsó tíz napban történt.
Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket

Már diákként el kell sajátítani a biztosítással összefüggő ismereteket 

Interjú Jeney Attilával, a MABISZ kommunikációs igazgatójával.

Pénzszerzés

OTP-s ügyfél? Ez a figyelmeztetés Önt is érinti

OTP-s ügyfél? Ez a figyelmeztetés Önt is érinti  

Az OTP Bank egyes vezetőinek nevével visszaélve, magántelefonszámaik lemásolásával hívnak ügyfeleket telefonos csalók, hogy pénzt szerezzenek tőlük. 

Jogi kisokos

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni

Hitel van az ingatlanon? Könnyebb lesz megvenni  

Az új ingatlan-nyilvántartási törvény átalakította a több részletben megvásárolt vagy feltételhez kötött ingatlanok bejegyzésének a rendszerét.

Társadalom

Léket kaptak a patrióták

Léket kaptak a patrióták 

Marine Le Pent börtönbüntetésre ítélték, és nem indulhat a következő elnökválasztáson.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo