Hányszor érdemes posztolni egy cégnek a Facebook-on? Erre a kérdésre keresi a választ Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.
A facebook.com/creativebase.hu céges profilon hétköznap naponta minimum kettő, maximum négy posztot osztok meg a rajongóinkkal. A minél jobb Edge Rank számításhoz videókat, képeket is postolok nem csak szöveges postokat! Fontos odafigyelni erre! A Facebook Edge Rankről már írtam egy régebbi postomban: http://kozossegihalo.blog.hu/2012/07/18/facebook_edgerank
Az első postot reggel legkésőbb kilenckor, de inkább nyolckor és a következő postot ebéd tájban szoktuk megosztani. A harmadikat pedig esti órákban amikor már mindenki hazaért és otthonról netezik. Ez vált be nekünk. Ha netalántán több anyag van, mint három akkor azt betesszük még inkább késő délután. Az anyagok megjelentetése függ az adott anyag aktualitásától. Természetesen a posztok mennyisége függ attól is, hogy a cégnek (oldalnak) mi a profilja, egy hírportál akár óránként négy posztot is megoszthat az olvasóival.
A posztjaink maximum 2-3 órát „élnek", ami azt jelenti, hogy 2-3 óra elteltével már nem igazán kapnak like-ot vagy megosztást!