Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on?

Számos marketing szakember blogolt már arról, hogy mennyi az ideális post szám egy nap egy cég kommunikációjában a Facebook-on. Sőt még a socialbakers.com- on is jelent meg  egy igen jó kimutatás, hogy egyes multinacionális cégek hány alkalommal posztolnak a legnépszerűbb közösségi portálon. A cégek nagyjából napi 2-3 posttal kommunikálnak.

 Hányszor érdemes posztolni egy cégnek a Facebook-on? Erre a kérdésre keresi a választ Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.

A facebook.com/creativebase.hu céges profilon hétköznap naponta minimum kettő, maximum négy posztot osztok meg a rajongóinkkal. A minél jobb Edge Rank számításhoz videókat, képeket is postolok nem csak szöveges postokat! Fontos odafigyelni erre! A Facebook Edge Rankről már írtam egy régebbi postomban: http://kozossegihalo.blog.hu/2012/07/18/facebook_edgerank 

Az első postot reggel legkésőbb kilenckor, de inkább nyolckor és a következő postot ebéd tájban szoktuk megosztani. A harmadikat pedig esti órákban amikor már mindenki hazaért és otthonról netezik. Ez vált be nekünk. Ha netalántán több anyag van, mint három akkor azt betesszük még inkább késő délután. Az anyagok megjelentetése függ az adott anyag aktualitásától. Természetesen a posztok mennyisége függ attól is, hogy a cégnek (oldalnak) mi a profilja, egy hírportál akár óránként négy posztot is megoszthat az olvasóival. 

A posztjaink maximum 2-3 órát „élnek", ami azt jelenti, hogy 2-3 óra elteltével már nem igazán kapnak like-ot vagy megosztást!

További bejegyzések itt olvashatók!

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo