Hányszor posztoljunk egy nap a Facebook-on?

Számos marketing szakember blogolt már arról, hogy mennyi az ideális post szám egy nap egy cég kommunikációjában a Facebook-on. Sőt még a socialbakers.com- on is jelent meg  egy igen jó kimutatás, hogy egyes multinacionális cégek hány alkalommal posztolnak a legnépszerűbb közösségi portálon. A cégek nagyjából napi 2-3 posttal kommunikálnak.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 Hányszor érdemes posztolni egy cégnek a Facebook-on? Erre a kérdésre keresi a választ Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.

A facebook.com/creativebase.hu céges profilon hétköznap naponta minimum kettő, maximum négy posztot osztok meg a rajongóinkkal. A minél jobb Edge Rank számításhoz videókat, képeket is postolok nem csak szöveges postokat! Fontos odafigyelni erre! A Facebook Edge Rankről már írtam egy régebbi postomban: http://kozossegihalo.blog.hu/2012/07/18/facebook_edgerank 

Az első postot reggel legkésőbb kilenckor, de inkább nyolckor és a következő postot ebéd tájban szoktuk megosztani. A harmadikat pedig esti órákban amikor már mindenki hazaért és otthonról netezik. Ez vált be nekünk. Ha netalántán több anyag van, mint három akkor azt betesszük még inkább késő délután. Az anyagok megjelentetése függ az adott anyag aktualitásától. Természetesen a posztok mennyisége függ attól is, hogy a cégnek (oldalnak) mi a profilja, egy hírportál akár óránként négy posztot is megoszthat az olvasóival. 

A posztjaink maximum 2-3 órát „élnek", ami azt jelenti, hogy 2-3 óra elteltével már nem igazán kapnak like-ot vagy megosztást!

További bejegyzések itt olvashatók!

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo