Hogyan lehget kis pénzből nagy hírverést csapni? Egy jó ötlettel - erre remek példa az Egyesült Államokban látható "Kérem alkalmazza a feleségem" című hirdetés. Holly már egy éve van otthon, mielőtt munkanélküli lett a toledoi egyetemen dolgozott. Egyre kilátástalanabbnak érezte a helyzetét, és Brandon ezt már nem bírta nézni tétlenül, ezért fordult ehhez a rendhagyó megoldáshoz - írja Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.
A hirdetés egy napja látható, azóta már foglalkozott vele a FOX news, a helyi városi televízió, az összes amerikai internetes hírújság. És ne felejtsük ez csak 700 dollárjárba került a házaspárnak, hiszen ennyibe került a billboard reklám. Ügyesek! :) 700 dollárért kaptak tv megjelenést (interjút is készítettek velük), online reklámot, Facebook-on is többen megosztották. Azért legyünk őszinték 700 dollárból ez nem kis teljesítmény!
Ismerve az Amerikai Egyesült Államokat biztos, hogy hamarosan lesz állása Holly-nak - olvasható a KözösségiHáló-n.