Kis pénzből nagy reklám - Nem lehetetlen!

Kérem alkalmazza a feleségem! Ez a figyelemfelkeltő mondat szerepel azon Toledo (Ohio állam, USA) belvárosában található billboardon, amely hirdetési felületet Brandon Stuard vásárolt meg feleségének, Holly-nak. A fentebb említett mondat alatt a hölgy emailcíme és képzettsége és tapasztalatai találhatóak és a képe. A szlogen kiváló példa arra, hogyan lehet kis pénzből, egy jó ötlettel nagy hírverést csinálni.

Hogyan lehget kis pénzből nagy hírverést csapni? Egy jó ötlettel - erre remek példa az Egyesült Államokban látható "Kérem alkalmazza a feleségem" című hirdetés. Holly már egy éve van otthon, mielőtt munkanélküli lett a toledoi egyetemen dolgozott. Egyre kilátástalanabbnak érezte a helyzetét, és Brandon ezt már nem bírta nézni tétlenül, ezért fordult ehhez a rendhagyó megoldáshoz - írja Héjj Szilárd marketing szakértő a KözösségiHáló blogon olvasható bejegyzésében.

A hirdetés egy napja látható, azóta már foglalkozott vele a FOX news, a helyi városi televízió, az összes amerikai internetes hírújság. És ne felejtsük ez csak 700 dollárjárba került a házaspárnak, hiszen ennyibe került a billboard reklám. Ügyesek! :) 700 dollárért kaptak tv megjelenést (interjút is készítettek velük), online reklámot, Facebook-on is többen megosztották. Azért legyünk őszinték 700 dollárból ez nem kis teljesítmény!

Ismerve az Amerikai Egyesült Államokat biztos, hogy hamarosan lesz állása Holly-nak - olvasható a KözösségiHáló-n.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo