Szájmarketing cikkek


Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani

Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani 

Egyre többen felismerik a "szájmarketing", az ajánlás erejét egy vállalkozás sikerében. Az etikus és eredményes működés érdekében érdemes belátni: nem csak az azonnali haszon az üdvözítő.
Ne csak idegesítsük az ügyfelet!

Ne csak idegesítsük az ügyfelet! 

Sokat hallunk, sőt, talán sokat is beszélünk a kapcsolati tőke fontosságáról, de vállalkozások többségének életében ennek felismerése és tudatos használata messze elmarad attól a szinttől, ami a lehetőségeikbe gond nélkül beleférne.
Marketing a válságban - csak kreatívan!

Marketing a válságban - csak kreatívan! 

A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketing-kommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis-és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV Akadémia nevű rendezvényen.
Facebook rajongók - A kevesebb néha több!

Facebook rajongók - A kevesebb néha több! 

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.
Mennyi pénzt ér a pletyka?

Mennyi pénzt ér a pletyka? 

A marketingszakma újra felfedezte a szájreklám ősi módszerét, ami az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. A fogyasztókkal való párbeszéd, az őszinte véleményük érdemi támpontokat ad a cégek számára, a vásárlók pedig bevonva érezhetik magukat a fejlesztési döntésekbe.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében

Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében  

Az ESG szempontok szerinti fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a hazai kis- és középvállalkozások életében is.
Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században?

Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században? 

Napjainkban a pénzügyeinket érintő információk soha nem látott mennyiségben áramlanak felénk, így egyre nehezebb magánemberként eligazodni közöttük.

Költségkímélés

Nem semmi, mivel csábítanak a biztosítók

Nem semmi, mivel csábítanak a biztosítók  

Jelentős díjkedvezményekkel, ajándék kiegészítőkkel és értékes nyereményekkel készülnek a lakásbiztosítási kampányra a biztosítók.

Pénzszerzés

Új támogatások segítik a hazai kertészeti ágazatokat

Új támogatások segítik a hazai kertészeti ágazatokat 

A díszkertészek a korábbi támogatások mellett új, speciálisan az ágazat igényeihez igazodó konstrukciókra is pályázhatnak idén.

Adózás

Minden az alanyi mentességről

Minden az alanyi mentességről 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre.

Cégblog

Díjemelés az OTP-nél

Díjemelés az OTP-nél  

De korábbi akciók meghosszabbításával és újak bevezetésével csökkenti is ügyfelei költségeit a pénzintézet. 

Klímablog

Cégek ezrei zöldítik flottájukat állami támogatással

Cégek ezrei zöldítik flottájukat állami támogatással 

Meghaladta az ötezret a vállalati e-autó programra beérkezett kérelmek száma.

Gazdaság

Ha nem keres 250 ezer forintot, ne számítson az otthonfelújítási támogatott hitelre

Ha nem keres 250 ezer forintot, ne számítson az otthonfelújítási támogatott hitelre 

Legalábbis a maximális 6 millió forintos kölcsönösszeg felvételéhez legalább ekkora jövedelemre lehet szükség.

Társadalom

A lengyel belpolitikai háború újabb fejezethez ért

A lengyel belpolitikai háború újabb fejezethez ért 

Felfüggesztették posztjáról a lengyel főügyészhelyettest, aki államcsíny elkövetésének gyanújával eljárást folytat Donald Tusk kormánya ellen.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo