Szájmarketing cikkek

Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani
Egyre többen felismerik a "szájmarketing", az ajánlás erejét egy vállalkozás sikerében. Az etikus és eredményes működés érdekében érdemes belátni: nem csak az azonnali haszon az üdvözítő.

Ne csak idegesítsük az ügyfelet!
Sokat hallunk, sőt, talán sokat is beszélünk a kapcsolati tőke fontosságáról, de vállalkozások többségének életében ennek felismerése és tudatos használata messze elmarad attól a szinttől, ami a lehetőségeikbe gond nélkül beleférne.

Marketing a válságban - csak kreatívan!
A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketing-kommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis-és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV Akadémia nevű rendezvényen.

Facebook rajongók - A kevesebb néha több!
Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.

Mennyi pénzt ér a pletyka?
A marketingszakma újra felfedezte a szájreklám ősi módszerét, ami az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. A fogyasztókkal való párbeszéd, az őszinte véleményük érdemi támpontokat ad a cégek számára, a vásárlók pedig bevonva érezhetik magukat a fejlesztési döntésekbe.