Szájmarketing cikkek


Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani

Nem csak az azonnali haszonra érdemes hajtani 

Egyre többen felismerik a "szájmarketing", az ajánlás erejét egy vállalkozás sikerében. Az etikus és eredményes működés érdekében érdemes belátni: nem csak az azonnali haszon az üdvözítő.
Ne csak idegesítsük az ügyfelet!

Ne csak idegesítsük az ügyfelet! 

Sokat hallunk, sőt, talán sokat is beszélünk a kapcsolati tőke fontosságáról, de vállalkozások többségének életében ennek felismerése és tudatos használata messze elmarad attól a szinttől, ami a lehetőségeikbe gond nélkül beleférne.
Marketing a válságban - csak kreatívan!

Marketing a válságban - csak kreatívan! 

A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketing-kommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis-és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV Akadémia nevű rendezvényen.
Facebook rajongók - A kevesebb néha több!

Facebook rajongók - A kevesebb néha több! 

Megéri egy vállalatnak, hogy több ezer rajongója legyen a közösségi oldalakon, vagy inkább kevesebb, de a valódi célcsoportba tartozó fogyasztókat keressék? Ezt a kérdést boncolgatja a Piac&Profit marketing szakértője legfrissebb blogbejegyzésében.
Mennyi pénzt ér a pletyka?

Mennyi pénzt ér a pletyka? 

A marketingszakma újra felfedezte a szájreklám ősi módszerét, ami az egyik leghatékonyabb marketingeszköz. A fogyasztókkal való párbeszéd, az őszinte véleményük érdemi támpontokat ad a cégek számára, a vásárlók pedig bevonva érezhetik magukat a fejlesztési döntésekbe.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo