Email cikkek
9 trükk, hogy elolvassa a cégvezető a hideg e-mailed
Nem csak hideghívás létezik. Ha nincs, aki beajánljon, s kéretlenül és ismeretlenül jelentkezel be egy cégvezetőnél, az a hideg e-mail. Néhány trükk, amivel növelheted az esélyeid, hogy elolvassa a címzett VIP, és választ is kapj tőle.
Okos adatok: egyre olcsóbb rendszerek a kkv-k szolgálatában
A gépi intelligencia a hatékonyságnövelés talán utolsó forrása. Az okos eszközök, szenzorok közötti kommunikációt, a mesterséges intelligencia-szoftverek használatát a kisebb cégek számára is elérhetővé fogják tenni azok a IoT-hálózatokat, amik most indulnak el az 5G-technológiával. A szenzorok és e rendszerek ára évről évre zuhanni fog, vagyis előnyeit a kkv-szektor is learathatja. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit ADAT – Az új kincs című konferenciáján.
Néhány pofonegyszerű e-mail tipp, amiért kedvelni fogják
Napjainkban objektív valóságként kezeli mindenki, hogy a szóbeli, illetve írásbeli kommunikációs stílus egyre több kívánnivalót hagy maga után. Dr. Erdős Zsuzsanna etikett- szakértő tippjeit érdemes megfontolni az írásbeli kommunikációban.
Most az MNB nevében küldenek adathalász emaileket
Ismeretlen csalók hamis elektronikus leveleket küldenek ki, megtévesztően az MNB nevében vagy annak „elvárásaira” hivatkozva, így próbálva magyar magánszemélyektől banki azonosítókat, pénzt kicsalni.
Öt munkanapból csak három telik el hasznosan
Életünk során közel 10,5 évet töltünk munkával, azonban az időnk maximum 60 százalékát használjuk ki produktívan, ami azt is jelenti, hogy az 5 munkanapból mindössze 3 telik igazán hasznosan - derül ki a Samsung kutatásából.
Az emailt is megírná helyettünk a Google
A Google azt ígéri, hogy a kezdetben egyszerű autocomplete-funkció idővel egyre jobban ráérez majd a stílusunkra. Természetesen első körben csak angolul.
A digitalizáció több a céges honlapnál
A webes jelenlét már elég erős, de magára a céges feladatok elvégzésére még kevés magyar cég használja a rendelkezésre álló digitális megoldásokat – derül ki az UniCredit Bank és az Inspira Research Üzleti Potenciál kutatásából.
Itt az ősz, megint jönnek a zsarolóvírusok
Bár vannak olyan kibertámadási módszerek, amelyek során az elkövetők felhasználói közreműködés nélkül, szoftversérülékenységek és konfigurációs hiányosságok kihasználásával juttatnak kártevőket (zsarolóvírusokat, trójaikat, férgeket, kémszoftvereket, stb.) egy rendszerbe, az esetek jelentős részében mégis sokkal egyszerűbb magukat a célszemélyeket rávenni a betöréshez és fertőzéshez szükséges műveletek elvégzésére - írja a Makay.net kiberbiztonsági cég.
Csalók küldözgetnek leveleket a NAV nevében
Tucatszám érkezik bejelentés a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz miszerint csalók küldenek a NAV nevében hamis elektronikus leveleket, hogy adó-visszatérítésre hivatkozva személyes ügyféladatokat szerezzenek meg.
Nincs feltörhetetlen titkosítás, mégis érdemes védeni a céges levelezést
Nincs tökéletes védelem, ha valaki nagyon belemélyed, szinte bármelyik rendszerben talál gyenge pontokat – írja a Bitport. Igaz ez a titkosítási megoldásokra is. Ez azonban nem érv a titkosítás használata ellen, hiszen már az is elrettentő lehet, ha egy információhoz csak túlságosan nagy erőfeszítés árán lehet hozzáférni. Ha valaki fél, hogy lehallgatják a levelezését, érdemes valamilyen titkosító eszközt használnia.
Ipari cégeket támadnak adathalász emailekkel
Mintegy 400 vállalat ellen indult adathalász támadás, többségében Oroszországban, írja a Kapsersky Lab. Alkalmazottak email-címére küldtek üzleti titkok megszerzésére alkalmas emaileket.
Minden harmincadik e-mail adathalászat
Egyre több az adathalász vagy megtévesztő e-mail. Érdemes vigyázni az olcsó repülőjegyeket, nyereményjátékokat kínáló e-mailekkel és a gyanús webshopokkal.
A levélbombák kiemelt célpontja az üzleti szféra
Számos különféle fenyegetés leselkedhet a vállalatok levelezőrendszereire, a vírusoktól kezdve a kéretlen üzeneteken át egészen a kiberbűnözők támadásáig. Ezek jelentős pénzügyi és hírnévbeli károkat okozhatnak, illetve a cég működését is komolyan veszélyeztethetik. Integrált eszközökkel hatásosabb a fellépés ellenük.
1,9 milliárd jelszóval kereskednek a feketepiacon
Az eltulajdonított jelszavak 25 százaléka még mindig működő Google vagy Gmail fiókba érvényes. Az ellopott jelszavak 50 százaláka a Gmail, a Yahoo és a Hotmail felhasználóihoz tartozik. A legbiztosabb módszer, ha sosem használjuk ugyanazt a jelszót több honlapon.
Egy "out of office" automatikus üzenet is veszélyes lehet
Gondolta volna, hogy még egy out of office automatikus üzenet is veszélyes lehet? Kiberbűnözők egészen apró információmorzsákból is képesek muníciót kinyerni egy social engineering támadáshoz. A NetIQ szakértői három olyan területre hívják fel a figyelmet, ahol akaratlanul is árulkodó nyomokat hagyhatunk magunk után, kinyitva a kaput az adattolvajoknak.
Van, aki későn kel, mégis aranyat lel
A későnkelés nem feltétlenül kedvez a sztenderd üzleti gyakorlatnak, de nem kizáró oka a sikerességnek. A közmondással ellentétben, nemcsak az lel aranyat, aki korán kel. Íme néhány példa.
Ha nem tesz jót az agynak a multitasking, baj, ha nem válaszolunk gyorsan minden emailre?
Az online összekapcsolódottság miatt minden nap rengeteg alkalmunk van arra, hogy emailekkel, csetüzenetekkel fecséreljük el az időnket, és ne haladjunk a tényleges munkánkkal. Új divat köszöntött be: vannak, akik sportot űznek abból, hogy minimális emailforgalmat bonyolítsanak. Naponta maximum ötöt írnak.
Így nem szabad e-mailt írni sikeres embereknek
Ismeretlenként bekopogtatni valakihez nem egyszerű dolog. E-mailben sem. Pedig olykor szükség van rá ahhoz, hogy elérjük céljainkat. Ahhoz, hogy válaszban reménykedhessünk, kerüljük el a legalapvetőbb hibákat!
Ezekkel a trükkökkel dolgozzák fel az e-mail-tömeget a híres mogulok
Azt hiszi, olyan sok emailt kap, hogy nem lehet megbirkózni vele? Tim Cook már hajnali háromnegyed négykor kor nekilát átlag 800 meg nem nyitott levele megválaszolásának. Más komoly üzletemberek olykor egyszerűen tiszta lapot nyitnak, vagy leállnak az emailezéssel.
Ekkor pörögnek legjobban a DM-levelek
Az email marketing lehet hatékony módja az üzleti kommunikációnak, de megköveteli, hogy stratégiát alakítsunk ki és ne sajnáljuk az időt rá.
Így kezelik gigantikus e-mail-forgalmukat a világsikerű üzletemberek
Van, aki egyáltalán nem engedi a belső levelezést a kollégák között, más a saját munkaóráiban nem foglalkozik velük, van aki néhány évente kitöröl mindent, ha már nagyon el van havazva. Bevált módszerek olyan moguloktól, akik tényleg tudják, miről beszélnek.
Korai még temetni a munkahelyi e-mailt
Az elektronikus levelezés alig néhány évvel ezelőtt is még a kommunikáció legkényelmesebb, leggyakrabban használt eszköze volt. Ám az okostelefonok és az azokon futó alkalmazások elterjedése itt is változásokat hozott. Azonban garantálható, hogy az e-mailezés nem fog egyhamar kikopni mindennapi életünkből.
Banális e-mail bakik
Apró figyelmetlenségek többet árthatnak a cégünkről – és rólunk, – kialakult képnek, mint gondolnánk. Különösen a céges emailek kapcsán merülnek fel ezek a problémák. Szakértőnk bemutat néhány banális bakit, amit egy kis odafigyeléssel elkerülhetünk.
A fél nap elmegy az e-mailekkel? Így nem fog
Rászoktunk, hogy szinte percenként csekkoljuk az e-maileket, pedig a legtöbb munkakörben ez nem elengedhetetlenül fontos. A többséget csak kizökkenti a munkából a folyamatos feladat váltás. Mi a megoldás? Az "email hacking". Ha a hekkelés a marketingben segít, miért ne működne az időgazdálkodásban?
Mibe kukkanthat bele a főnök? És miért ütheti meg a bokáját?
A munkáltatónak a munkaviszonnyal összefüggésben széles körű ellenőrzési joga van a dolgozó tevékenységét illetően, de azért messze nem terjed ki mindenre, és ami a legfontosabb: ha a munkavállaló tudta nélkül történik, a vállalat bizony csúnyán megütheti a bokáját.
Így látható, hatékony-e a marketing
Az e-mail marketing egyik nagy előnye, hogy nagyon jól mérhető, így a kampányok optimalizálásával lehetőségünk van folyamatosan növelni a hatékonyságát. Persze az eredményesség tudatos növelése csak azoknak áll módjában, akik sokrétű méréseket végeznek, és így az ujjukat folyamatosan a kampány pulzusán tartják. Az adatok értékelése során könnyen beazonosítható, hogy milyen tartalom, dizájn vagy időzítés felel meg a céljainknak, valamint kiszűrhetjük azokat az elemeket, amelyek teljesítményével nem vagyunk megelégedve. A mérésekből nyert információk alapján kézben tarthatjuk a kampányt, és szükség esetén optimalizálhatjuk. A cikksorozat mai részében azt vizsgáljuk meg a MailEngine szakértőinek segítségével, hogy milyen mérési lehetőségeink vannak, és ezekkel mit kezdhetünk.
Létezik kiút az email-káoszból?
Egyre több időt töltünk azzal, hogy a hasznos információt kutatjuk és rendszerezzük az elektronikus postafiókunkban, törölgetjük az ezernyi spamet és közben esetleg fontos leveleket nem veszünk észre. Tényleg ez a jövő, vagy létezik kiút a káoszból a hasznosabb tevékenységek felé?
Így kerüljük el az emailes bakikat
A közelmúltban körbejárta a hazai és nemzetközi sajtót, hogy az egyik világcég hálózatát feltörték és több terabyte adatot szereztek meg. Azóta számos belső levél is kiszivárgott, kellemetlen helyzetbe hozva a levelek íróját és a céget, nem kis feszültséggel terhelve a személyes kapcsolatokat is. Azt, hogy az ügynek lesz-e folyománya még nem tudjuk, de tanulságai vannak.
Így pörgetheti fel az online bizniszt 2015-ben
Az e-mail marketing a vállalkozások egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfelekkel történő rendszeres kapcsolattartásra és az értékesítés felturbózására. Azonban ezen a területen is megvannak azok a praktikák, melyek bevetésével többszörösére növelhető a befektetett munka eredménye.
Olvashatja a főnök a dolgozók levelét?
A munkaadóként jogunk van ellenőrizni, hogyan végzik dolgozóink a munkájukat, de azért vannak korlátok. A levéltitok például itt is szent.
5 dolog, amire az emailnél van jobb is
Egy átlagos üzleti felhasználó a munkaidejének csaknem negyven százalékát, heti 16 órát tölt a levelek olvasásával, rendszerezésével vagy keresgélésükkel. Pedig a modern ERP rendszerek már lényegesen egyszerűbb felületeket kínálnak.
Az emailezés 3 alapszabálya
Az írásbeli kommunikációt az e-mail alaposan megváltoztatta, ennek egyik oka éppen a gyorsasága. Az a tény, hogy gyorsan eljuttathatjuk gondolatainkat, kéréseinket, az elvégzendő feladatot vagy a megoldandó problémát a címzetthez, fura elvárásokat és elegánsnak kevéssé nevezhető viselkedési szokásokat is felszínre hozott. Szakértőnk összeszedte azt a három játékszabályt, amihez érdemes tartani magunkat.
Üres levelesláda, kevesebb gond!
Néhány évvel ezelőtt jött divatba az Egyesült Államokban az Inbox Zero mozgalom, ami egy egészen egyszerű célt fogalmazott meg: teljesen kiüríteni a Beérkezett üzenetek (Inbox) mappát, vagyis végére járni minden fennálló feladatnak. De valójában megtalálták a szakértők a hatékony munkavégzés csodafegyverét?
Még mindig nélkülözhetetlen marketing eszköz az e-mail
Szeptember 13-án Budapesten került megrendezésre az E-mail Marketing 2013 konferencia, több mint 100 közepes- és nagyvállalkozás marketingesének részvételével. A Zseron Kft. által szervezett esemény témája az email és a közösségi viszonya volt.
Nem csak a Facebook lehet üdvözítő
Az utóbbi időben több olyan szakmai véleményt hallani, melyek a Facebook látványos térnyerése miatt temetik az e-mail marketinget. Azt, hogy ez korai, mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy szinte valamennyi közösségi oldalon e-mail címet kérnek a regisztrációhoz.
Íme, a legnagyobb emailes bakik a munkahelyen!
Egy felmérés szerint az alkalmazottak munkaidejük 70-80 százalékát töltik csak munkavégzéssel, a többit másra fordítják, a többi között e-mailezésre. Ilyenkor az egyik leggyakrabban elkövetett hibájuk, hogy megnyomják a küldés mindenkinek gombot, miközben privát üzenetet küldenek. A HR Portál számba vette, milyen bakikat vétenek leginkább a dolgozók, és mire kell odafigyelni az e-mailezés sorá
Erre jó lesz figyelnie, ha e-mailezik!
A Panda Security megfigyelései alapján a spam egy speciális formája, az ún. ndr-spam mintegy 2000%-os növekedést produkált az év korábbi szakaszához képest.
Munkahelyi levelezés: mindent látnak!
Az amerikai cégek 38 százaléka fenntart néhány személyt, akiknek csak az a feladata, hogy a kollégák kimenő leveleit elolvassák, áll egy biztonsági cég jelentésében.
Többet elárul a céges levelezés, mint gondolta!
Súlyos problémákra, közelgő válságra hívhatja fel a figyelmet a szervezeten belüli kommunikáció mintázatának megváltozása, közölték amerikai kutatók. A koncepció hasonlatos az IT-hálózati forgalom elemzésére alapuló heurisztikus védelmi eszközökéhez.
Megdöbbentő: 10-ből 9 levél hamis
A Panda Security vizsgálatai szerint a tavalyi év e-mail forgalma negatív rekordokat döntött: a levelek mindössze 8,4%-a volt legitim.