Így pörgetheti fel az online bizniszt 2015-ben

Az e-mail marketing a vállalkozások egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfelekkel történő rendszeres kapcsolattartásra és az értékesítés felturbózására. Azonban ezen a területen is megvannak azok a praktikák, melyek bevetésével többszörösére növelhető a befektetett munka eredménye.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:SXC

Idén végleg parkolópályára kerülhet a „tömegekhez” szóló kommunikáció, még inkább a személyre szabott ajánlatok kerülnek előtérbe. Különösen így van ez az e-mail marketing területén, ahol az üzleti ajánlatok kiküldését is érdemes a potenciális vevők online viselkedéséhez igazítani. A 2015-ös év legfontosabb trendje azonban az, hogy az e-mail olvasás is mobilizálódik – mondja Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője, aki a Marketing Fesztiválon beszél a trendekről.

A KutatóCentrum már a 2013-as Smartphone Reporjában arról számolt be, hogy az internetezők 55 százalékának van okostelefonja, és minden második okostelefon-tulajdonos ezen a készüléken olvassa az e-mailjeit. Éppen ezért a kiküldést úgy tudjuk még hatékonyabbá és eredményesebbé tenni, ha képesek vagyunk vizsgálni a felhasználó által használt levelezőplatformot, s annak alapján testre szabni a megjelenést. Persze ez nem minden esetben megvalósítható, így célszerű az ügyfelekkel kapcsolatos ismereteinket bővíteni, vagyis meg kell tudnunk vásárlóinkról azt, hogy milyen eszközről, milyen levelezővel olvassák e-mailjeiket.

A választott úttól függetlenül nincs eredményes mobil e-mail marketing az elektronikus levelek optimalizálása nélkül, melynek során a következőkre kell figyelnünk:

  • Csak a lényeget! Manapság nem a hosszú szövegek (online) világát éljük, legyen az e-mail rövid, tömör, lényegre törő, így mobileszközön is könnyebb áttekinteni.
  • Alakítsunk ki egyoszlopos elrendezést! Így függőleges görgetéssel, jobbra-balra navigálás nélkül olvasható üzenetünk.
  • Olvashatóság kicsiben. Alkalmazzunk egyszerű, megfelelő méretű betűtípusokat! A betűk legyenek letisztultak, olvasható méretűek, kerüljük a túl sok kiemelést, a zavaró aláhúzásokat!
  • Akció nagyban. A szövegmérethez képest nagyobb arányú, ujjbeggyel még könnyen lenyomható akciógombokat illesszünk az e-mailünkbe!  Könnyítsük meg a vásárlást!
  • Csak jogszerűen. Mit sem ér egy jól kidolgozott e-mail marketing kampány, ha az nem felel, meg a hazai szabályozásnak. Legyünk jogszabálykövetőek, és hagyjuk meg a bírságolás lehetőségét a versenytársaknak! (A címlistákra vonatkozó szabályozásról itt olvashat bővebben.)
Nem csak a tartalom számít!
A sikeres e-mail marketinghez elengedhetetlen a megfelelő adatbázis és a professzionális hírlevélküldő szoftver is. Hogy miért? Itt megtalálja!

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo