Így pörgetheti fel az online bizniszt 2015-ben

Az e-mail marketing a vállalkozások egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfelekkel történő rendszeres kapcsolattartásra és az értékesítés felturbózására. Azonban ezen a területen is megvannak azok a praktikák, melyek bevetésével többszörösére növelhető a befektetett munka eredménye.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép:SXC

Idén végleg parkolópályára kerülhet a „tömegekhez” szóló kommunikáció, még inkább a személyre szabott ajánlatok kerülnek előtérbe. Különösen így van ez az e-mail marketing területén, ahol az üzleti ajánlatok kiküldését is érdemes a potenciális vevők online viselkedéséhez igazítani. A 2015-ös év legfontosabb trendje azonban az, hogy az e-mail olvasás is mobilizálódik – mondja Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője, aki a Marketing Fesztiválon beszél a trendekről.

A KutatóCentrum már a 2013-as Smartphone Reporjában arról számolt be, hogy az internetezők 55 százalékának van okostelefonja, és minden második okostelefon-tulajdonos ezen a készüléken olvassa az e-mailjeit. Éppen ezért a kiküldést úgy tudjuk még hatékonyabbá és eredményesebbé tenni, ha képesek vagyunk vizsgálni a felhasználó által használt levelezőplatformot, s annak alapján testre szabni a megjelenést. Persze ez nem minden esetben megvalósítható, így célszerű az ügyfelekkel kapcsolatos ismereteinket bővíteni, vagyis meg kell tudnunk vásárlóinkról azt, hogy milyen eszközről, milyen levelezővel olvassák e-mailjeiket.

A választott úttól függetlenül nincs eredményes mobil e-mail marketing az elektronikus levelek optimalizálása nélkül, melynek során a következőkre kell figyelnünk:

  • Csak a lényeget! Manapság nem a hosszú szövegek (online) világát éljük, legyen az e-mail rövid, tömör, lényegre törő, így mobileszközön is könnyebb áttekinteni.
  • Alakítsunk ki egyoszlopos elrendezést! Így függőleges görgetéssel, jobbra-balra navigálás nélkül olvasható üzenetünk.
  • Olvashatóság kicsiben. Alkalmazzunk egyszerű, megfelelő méretű betűtípusokat! A betűk legyenek letisztultak, olvasható méretűek, kerüljük a túl sok kiemelést, a zavaró aláhúzásokat!
  • Akció nagyban. A szövegmérethez képest nagyobb arányú, ujjbeggyel még könnyen lenyomható akciógombokat illesszünk az e-mailünkbe!  Könnyítsük meg a vásárlást!
  • Csak jogszerűen. Mit sem ér egy jól kidolgozott e-mail marketing kampány, ha az nem felel, meg a hazai szabályozásnak. Legyünk jogszabálykövetőek, és hagyjuk meg a bírságolás lehetőségét a versenytársaknak! (A címlistákra vonatkozó szabályozásról itt olvashat bővebben.)
Nem csak a tartalom számít!
A sikeres e-mail marketinghez elengedhetetlen a megfelelő adatbázis és a professzionális hírlevélküldő szoftver is. Hogy miért? Itt megtalálja!

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo