Így pörgetheti fel az online bizniszt 2015-ben

Az e-mail marketing a vállalkozások egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfelekkel történő rendszeres kapcsolattartásra és az értékesítés felturbózására. Azonban ezen a területen is megvannak azok a praktikák, melyek bevetésével többszörösére növelhető a befektetett munka eredménye.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:SXC

Idén végleg parkolópályára kerülhet a „tömegekhez” szóló kommunikáció, még inkább a személyre szabott ajánlatok kerülnek előtérbe. Különösen így van ez az e-mail marketing területén, ahol az üzleti ajánlatok kiküldését is érdemes a potenciális vevők online viselkedéséhez igazítani. A 2015-ös év legfontosabb trendje azonban az, hogy az e-mail olvasás is mobilizálódik – mondja Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője, aki a Marketing Fesztiválon beszél a trendekről.

A KutatóCentrum már a 2013-as Smartphone Reporjában arról számolt be, hogy az internetezők 55 százalékának van okostelefonja, és minden második okostelefon-tulajdonos ezen a készüléken olvassa az e-mailjeit. Éppen ezért a kiküldést úgy tudjuk még hatékonyabbá és eredményesebbé tenni, ha képesek vagyunk vizsgálni a felhasználó által használt levelezőplatformot, s annak alapján testre szabni a megjelenést. Persze ez nem minden esetben megvalósítható, így célszerű az ügyfelekkel kapcsolatos ismereteinket bővíteni, vagyis meg kell tudnunk vásárlóinkról azt, hogy milyen eszközről, milyen levelezővel olvassák e-mailjeiket.

A választott úttól függetlenül nincs eredményes mobil e-mail marketing az elektronikus levelek optimalizálása nélkül, melynek során a következőkre kell figyelnünk:

  • Csak a lényeget! Manapság nem a hosszú szövegek (online) világát éljük, legyen az e-mail rövid, tömör, lényegre törő, így mobileszközön is könnyebb áttekinteni.
  • Alakítsunk ki egyoszlopos elrendezést! Így függőleges görgetéssel, jobbra-balra navigálás nélkül olvasható üzenetünk.
  • Olvashatóság kicsiben. Alkalmazzunk egyszerű, megfelelő méretű betűtípusokat! A betűk legyenek letisztultak, olvasható méretűek, kerüljük a túl sok kiemelést, a zavaró aláhúzásokat!
  • Akció nagyban. A szövegmérethez képest nagyobb arányú, ujjbeggyel még könnyen lenyomható akciógombokat illesszünk az e-mailünkbe!  Könnyítsük meg a vásárlást!
  • Csak jogszerűen. Mit sem ér egy jól kidolgozott e-mail marketing kampány, ha az nem felel, meg a hazai szabályozásnak. Legyünk jogszabálykövetőek, és hagyjuk meg a bírságolás lehetőségét a versenytársaknak! (A címlistákra vonatkozó szabályozásról itt olvashat bővebben.)
Nem csak a tartalom számít!
A sikeres e-mail marketinghez elengedhetetlen a megfelelő adatbázis és a professzionális hírlevélküldő szoftver is. Hogy miért? Itt megtalálja!

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo