Email-marketing cikkek


Ekkor pörögnek legjobban a DM-levelek

Ekkor pörögnek legjobban a DM-levelek 

Az email marketing lehet hatékony módja az üzleti kommunikációnak, de megköveteli, hogy stratégiát alakítsunk ki és ne sajnáljuk az időt rá.
Az üzleti célt mérjük, ne a kattintást!

Az üzleti célt mérjük, ne a kattintást! 

Az online térben minden mérhető, ezért valóságos adatmámorban égnek a cégek. Csak éppen az felejtődik el sokszor, hogy megtaláljuk, mi is az, amit valójában mérni kéne ahhoz, hogy megalapozott döntést hozhassunk például a marketing büdzsét illetően.
Így nem lesz őrület a karácsonyi hajtás

Így nem lesz őrület a karácsonyi hajtás 

Már csak egy hét van a Fekete Péntekig, amivel végképp elindul a karácsonyi szezon! Tényleg itt az utolsó pillanat, hogy tervezetten és szervezetten készüljünk fel. Mutatunk pár dolgot, amire nem biztos, hogy gondolt!
Banális e-mail bakik

Banális e-mail bakik 

Apró figyelmetlenségek többet árthatnak a cégünkről – és rólunk, – kialakult képnek, mint gondolnánk. Különösen a céges emailek kapcsán merülnek fel ezek a problémák. Szakértőnk bemutat néhány banális bakit, amit egy kis odafigyeléssel elkerülhetünk.
Ne hagyjuk kimerülni az e-mail listánkat!

Ne hagyjuk kimerülni az e-mail listánkat! 

Egy saját e-mail lista hatalmas érték a vállalkozás számára, főleg, ha az valóban csak érdeklődőket és valódi e-mail címeket tartalmaz. Azonban fontos, hogy jól is bánjunk a címzettekkel, azaz ne csak értékesítsünk nekik, hanem valódi és érdekes tartalmat is adjunk az értesítéseinkben. Mutatjuk, miről is van szó.
Marketingben a szórólap és az e-mail a nyerő?

Marketingben a szórólap és az e-mail a nyerő? 

A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik – derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség kutatásából. A szórólap hatására a megkeresettek több mint kétharmada, míg elektronikus reklámüzenet nyomán a címzettek több mint fele vásárolt már legalább egy alkalommal.
A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről

A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről 

A kiskereskedelmi iparágat és az oktatási intézményeket tartják a legbosszantóbb „levélszemét-üzemeknek” a fogyasztók. A vállalkozásoknak jobban kell ügyelnie arra, hogy személyre szabott üzeneteket küldjenek, a hatástalan email marketing ugyanis többet árt, mint használ.
Így lesz meg az áttörés az induló cégben

Így lesz meg az áttörés az induló cégben 

Robbanásszerű növekedés minimális pénzráfordítással - jól hangzik mi? Ezt kínálja a legújabb marketing-varázsszó, a grow hacking. Valójában azonban nem varázslatról, sokkal inkább nagyon tudatos elemzésről és némi pimasz ötletességről van szó.
Húszmillióba is kerülhet egy email

Húszmillióba is kerülhet egy email 

Direkt marketing anyagok küldése e-mailen keresztül? Van néhány fontos szabály, amivel nem árt tisztában lenni, ha el akarjuk kerülni a büntetést, mert a bírság a húszmillió forintot is elérheti.
Így látható, hatékony-e a marketing

Így látható, hatékony-e a marketing 

Az e-mail marketing egyik nagy előnye, hogy nagyon jól mérhető, így a kampányok optimalizálásával lehetőségünk van folyamatosan növelni a hatékonyságát. Persze az eredményesség tudatos növelése csak azoknak áll módjában, akik sokrétű méréseket végeznek, és így az ujjukat folyamatosan a kampány pulzusán tartják. Az adatok értékelése során könnyen beazonosítható, hogy milyen tartalom, dizájn vagy időzítés felel meg a céljainknak, valamint kiszűrhetjük azokat az elemeket, amelyek teljesítményével nem vagyunk megelégedve. A mérésekből nyert információk alapján kézben tarthatjuk a kampányt, és szükség esetén optimalizálhatjuk. A cikksorozat mai részében azt vizsgáljuk meg a MailEngine szakértőinek segítségével, hogy milyen mérési lehetőségeink vannak, és ezekkel mit kezdhetünk.

Itt a lista! Mik a legjobb tárgysorok a hírlevélben? 

A legtöbb cég napi, vagy heti rendszerességgel küldi ki a hírleveleit, a felhasználók többsége mégsem nyitja meg ezeket. Bár sokszor a spamszűrők szólnak közbe, sok esetben a hírlevél tárgysora nem kelti fel a fogyasztó érdeklődését. Mutatunk néhányat, amelyek biztos bejönnek!

Így pörgetheti fel az online bizniszt 2015-ben 

Az e-mail marketing a vállalkozások egyik leghatékonyabb eszköze az ügyfelekkel történő rendszeres kapcsolattartásra és az értékesítés felturbózására. Azonban ezen a területen is megvannak azok a praktikák, melyek bevetésével többszörösére növelhető a befektetett munka eredménye.

Nem a hétfői hírlevél a legjobb, hanem a hajnali 

Nem egy esetben mítoszként élő berögződéseket is sikerült cáfolnia az analitikai eszközöket fejlesztő Yesware felmérésnek, amelyben a céges marketing levelek küldését – és az arra érkező válaszok gyakoriságát vizsgálták.

Email villámkampány négy egyszerű lépésben 

A legtöbb cégvezetőnek, marketingesnek hétről-hétre, hónapról-hónapra az okozza a legnagyobb fejtörést, hogy ha már összegyűjtötte, vagy megvásárolta a saját marketing adatbázisát, akkor hogyan hozhatná ki abból a lehető legtöbbet?

Engedjük el, aki menni akar! 

Sok email marketinget folytató vállalkozás nincs tisztában azzal, hogy milyen fontos a leiratkozások – és a leiratkozók - megfelelő kezelése. Pedig aki nem biztosítja ezt a lehetőséget a hírlevelében súlyos büntetésre számíthat.

A Facebook-csoportokra mennek rá a cégek 

Még mindig a marketingen spórolnak a magyar vállalkozások, viszont egyre többet foglalkoznak az ügyfeleikkel. Az eszközök területén viszont egyértelműen a Facebook dominál, ahol már a csoportokat is felfedezték a marketingesek.

Nem a méret a lényeg 

Minél nagyobb a címlistánk, annál nehezebb a kezelése és sajnos annál valószínűbb, hogy spam-listára kerülünk. Ezért fontos, hogy mindig megfelelően kezeljük a címlistánkat, ha nem akarjuk, hogy marketing üzenetünk a kukában landoljon.

Így jussunk át a szolgáltatók első védelmi vonalán! 

Nem csak a felhasználók, hanem az email szolgáltatók is alkalmaznak spamszűrőket, amelyek akarva-akaratlanul is tiltólistára tehetik marketing üzeneteinket. Bemutatunk néhány szempontot, amelyekre ügyelve átjuthatunk ezen a védelmi vonalon.

Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel 

Nem csak a jogi háttér helytelen ismerete, vagy a nagy adatbázisok rossz kezelése miatt landolhat a hírlevelünk a spamek között, kritikus fontosságú az is, hogy akinek küldjük, hogyan értékeli az általunk küldött tartalmat. Elengedhetetlen továbbá, hogy adjunk lehetőséget a leiratkozásra.

Miért végzi a hírlevél a szemétben? 

Egyre népszerűbb a cégek körében az online marketing, ám sokan még mindig kéretlen levelekkel árasztják el a felhasználókat. Most induló sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség oktatóanyagának segítségével bemutatjuk, hogyan kerülhetik el, hogy a hirdetések a szemétben végezzék.

Kicsit javul a gazdaság, máris lazsálnak a kkv-k 

Az elmúlt 5 év legjobb karácsonyát ünnepelhették a kis és közepes vállalkozások: 46 százalékuknak nőtt a forgalma. A növekedésben szerepe lehet a javuló gazdasági adatoknak, ugyanakkor vélhetően ez az, amiért a cégek jelentős része „hátradőlt” és kevesebbet reklámozott

A legnagyobb hiba, amit promócióban egy kkv elkövethet 

Mi lehet a legnagyobb hiba, amelyet egy kkv a promóció során véthet? Mivel ne kezdjen marketingszöveget soha? Ezt és még sok más hasznos marketing fogást is megtudhat marketing szakértőnk, Farkas Erika cikkéből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit?

Pontosság, következetesség és együttműködés: milyen egy minőségi audit? 

A Smart Insurance Broker kiváló minőségű auditokat biztosít.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Nyeregben a vevők: hol lehet a legtöbbet alkudni az ingatlanpiacon?

Nyeregben a vevők: hol lehet a legtöbbet alkudni az ingatlanpiacon?  

Bővült az alku lehetősége és korszakos rekordokat is döntöttek az alkuértékek ezen a nyáron a hazai lakáspiacon.

Pénzszerzés

Félmillió forint kellene a kényelmes nyugdíjas évekre

Félmillió forint kellene a kényelmes nyugdíjas évekre  

Ahhoz, hogy szűken menedzselni lehessen a mindennapokat a nyugdíjba vonulás után, havonta átlagosan közel 240 ezer forintra lenne szükség.

Adózás

A NAV-razzia mérlege: minden ötödik vállalkozásnál találtak valamit

A NAV-razzia mérlege: minden ötödik vállalkozásnál találtak valamit 

Több mint háromezer ellenőrzés, csaknem hatszáz adóügyi visszaélés – ez a NAV nyári akciójának mérlege a Balatonnál és a Velencei-tónál.

Jogi kisokos

Sötétben tapogatóznak a hazai cégek

Sötétben tapogatóznak a hazai cégek  

A hazai vállalatok jelentős része nincs tisztában azzal, milyen környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontoknak kell megfelelniük.

Klímablog

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink

Mikroműanyagok: ennyire szennyezettek a hazai vizeink  

Tízedannyi mikroműanyag van a Balatonban, mint a Bodrogban.

Gazdaság

Nyeregben a vevők: hol lehet a legtöbbet alkudni az ingatlanpiacon?

Nyeregben a vevők: hol lehet a legtöbbet alkudni az ingatlanpiacon?  

Bővült az alku lehetősége és korszakos rekordokat is döntöttek az alkuértékek ezen a nyáron a hazai lakáspiacon.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo