E-mail függő lett a világ

Az e-mailek uralják a digitális tevékenységet, naponta több mint 333 milliárd üzenetet küldenek el. További népszerű médiumok közé tartoznak a szöveges üzenetek (24 milliárd/nap) és a Google-keresések (9 milliárd/nap).

Az internet minden percben elképesztő mennyiségű tevékenységet tesz lehetővé. Mindössze 24 óra leforgása alatt interakciók billiói összeadódnak, ami tükrözi egyre növekvő függőségünket az internettől a kommunikáció, a szórakoztatás és a kereskedelem terén.

E-mail: Az Internet munkalova

Naponta több mint 333 milliárd küldeményével az e-mail továbbra is a digitális kommunikáció legdominánsabb része.

De nem minden forgalom örömteli – 2023-ban a globális e-mailek mennyiségének nagyjából 45,6 százaléka minősült spamnek.

Ez azt jelenti, hogy naponta közel 152 milliárd e-mail levélszemét, ami eltömíti a kommunikációs csatornát világszerte.

Tinder: Társkeresés a számok között

A Tinder a modern társkereső kultúra sarokköve, több mint 75 millió havi aktív felhasználóval büszkélkedhet.

Naponta a felhasználók együttesen 1,5 milliárdszor jelentkeznek be, ami óránként 83,3 millió, azaz percenként 1,4 millió bejelentkezés.

Zoom: 2020 óta működik a távoli iroda

A COVID-19 világjárvány óta a Zoom a virtuális munkamegbeszélések szinonimájává vált, és napi 150 millió órát tesz lehetővé.

A Bubbles elemzése szerint a Zoom napi aktív felhasználóinak száma 1900 százalékkal nőtt 2020 első hónapjaiban, és rövid időre 160 milliárd dollárra becsülték piaci értékét (jelenleg 22,8 milliárd dollár).

Véleményvezér

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja

Lábon lőtte magát Rogán kommunikációs stábja 

Okosabbak maradtak volna, ha csendben maradnak.
Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos

Kihalt vasútállomást talált Hadházy Ákos 

Kísértetvasútállomás Csisztapusztán.
Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket

Az ukránok újra bevetették csodafegyverüket 

Immár sehol nincsenek biztonságban az orosz katonák és hadi eszközök.
Magyartól rettegnek az oroszok

Magyartól rettegnek az oroszok 

A magyar név megint szép lesz, legalábbis Ukrajnában már az.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo