Közösségi média cikkek
Mitől jobbak a jobbak?
A versenyképes vállalatok adatbányászatban is ügyesebbek, mint társaik, az ideális munkaerő nemcsak kreatív, de jó kapcsolatteremtő is, a jövő vezetője közösségi platformon építi a vállalati kultúrát, és üzletet is itt köt. Az IBM új felméréséből kiderül, hogyan alakítja át az ügyvezetők szerint a technológia a menedzsment eszközeit.
Biztonsági tanácsok a LinkedIn incidens kapcsán
Mint ismeretes, a napokban nagyszabású támadás áldozatává vált a LinkedIn portál. A hírek szerint 6.5 millió felhasználó adata került illetéktelen kezekbe. Június 6-án már egyértelművé vált az is, hogy az ellopott jelszavak orosz weboldalakon, fórumokon jelentek meg. A LinkedIn nem nyilatkozott egyértelműen, ezért elképzelhető, hogy amennyiben a támadóknak sikerült a jelszavakhoz hozzáférniük, akkor a tulajdonosok e-mail címeivel is rendelkeznek.
Tízmilliárdokra perli a képcsenőt a sztárfotós
Drága mulatság lehet az AFP hírügynökségnek, hogy a Twitterről is szerzett képeket a 2010-es Haiti földrengésről. A képek tulajdonosa ugyanis 120 millió dolláros kártérítést követel az ügynökségtől.
Újabb "lufi" fenyeget?
Mivel a történelem általában ismétli önmagát, jogos a kérdés, hogy ma ugyanolyan túlértékeltek-e a közösségi médiával foglalkozó cégek, mint azok a „dot-com" vállalatok, amelyek az 1990-es évek végén az informatikai buborék kipukkadásakor váltak semmivé.
A facebookról jósolható a munkanélküliség?
A közösségi oldalakon zajló beszélgetések alapján azonosítja az ENSZ a munkanélküliségi hullámokat előrejelző és követő indikátorokat.
Lájkolnak?
A közösségi oldalak mára az üzleti életnek is megkerülhetetlen részévé váltak, ezek jelentik egy-egy cég privát arcát. Ez valójában jó hír, még ha elsőre riasztónak tűnik is. A jó közösségi oldalas jelenlét ugyanis a leginkább költséghatékony PR-lehetőség, így kár is lenne kihagyni. Megmutatjuk, hogyan kell jól játszani ezekkel a kártyákkal.
Magyar lett a YouTube
Elindította lokalizált, „Magyarországra hangolt” változatát a világszerte népszerű közösségi videomegosztó. A magyar nyelvű tartalmak előtérbe kerülése mellett fontos lépés a tartalomkészítők, tartalomsugárzók, hirdetők és márkák számára is.
Ezzel csábíthatnak a szállodák
Az elmúlt években a hazai szállodák számára is egyértelművé vált, hogy az online jelenlét alapvetően hozzájárul a sikerhez: 2010-ben a hazai 3-5 csillagos szálláshelyek szobaéjszakáinak közel harmadát online foglalták. A webes értékesítés sikeréhez azonban csupán alapkövetelmény, de messze nem elegendő a megfelelő minőségű weboldal kialakítása.
Elég, ha lájkol?
Virtuális kommunikáció vegyítve személyes élményekkel, vonzó nyeremények - profi fotózás a nyerteseknek és a barátok mozgósítása - ez a sikeres mix, ami bejött egy kabátmárka esetében a facebookon.
Marketing tippek 2012-re
A MAMASZ Marketing és Üzleti klub szakemberei összegyűjtötték a most kezdődő év várhatóan legfontosabb marketing trendjeit, amelyek alapján megtervezhető az ezévi kommunikáció.
Hogy lesz sikeres a közösségi oldalakon?
Arra már rájött a vállalatok többsége, hogy a közösségi médiában jelen kell lenni - egy amerikai kutatás szerint a megkérdezettek csaknem fele a Facebookról szerez információt cégekről -, csak még azt nem tudják, mit is kellene tenni, ha már ott vannak.
Ami fiatalon tart ötvenen túl
Magyarországon az ötven év felettiek közel egyötöde internetezik rendszeresen, ami nemzetközi összehasonlításban alacsonynak számít, derül ki az Ithaka kutatóközpont felméréséből. Pedig egy amerikai kutatás szerint az internethasználat, különösen a keresés frissen tarthatja az idősek elméjét.
A facebook dönt a munkahelyválasztásról
A fiatal szakemberek olyan munkakörnyezetre vágynak, amelyben helyet kap a mindennapjainkban már megszokott közösségi média, a saját mobileszközök használata és a rugalmas munkavégzés. A munkaerő új generációja számára már messze nem a pénz az egyedüli választási szempont.
Csökkenthető a válság okozta bizonytalanság
A hatalmas, nagy részben strukturálatlan adathalmaz amit többek között a közösségi oldalak jelentenek, megfelelő kezeléssel igazi kinccsé válhatnak a cégek számára.
Tippek: siker a facebookon
A közösségi oldalak, mivel szolgáltatásaik nagy része ingyenes, nem csak a nagy cégeknek, a kkv-knak is tartogatnak lehetőségeket. Ahhoz, hogy a "webkettővel" sikereket érjünk el, sokkal inkább ötletre van szükség pénz helyett.