Közösségi média cikkek


Tízmilliárdokra perli a képcsenőt a sztárfotós

Tízmilliárdokra perli a képcsenőt a sztárfotós 

Drága mulatság lehet az AFP hírügynökségnek, hogy a Twitterről is szerzett képeket a 2010-es Haiti földrengésről. A képek tulajdonosa ugyanis 120 millió dolláros kártérítést követel az ügynökségtől.
Újabb "lufi" fenyeget?

Újabb "lufi" fenyeget? 

Mivel a történelem általában ismétli önmagát, jogos a kérdés, hogy ma ugyanolyan túlértékeltek-e a közösségi médiával foglalkozó cégek, mint azok a „dot-com" vállalatok, amelyek az 1990-es évek végén az informatikai buborék kipukkadásakor váltak semmivé.
A facebookról jósolható a munkanélküliség?

A facebookról jósolható a munkanélküliség? 

A közösségi oldalakon zajló beszélgetések alapján azonosítja az ENSZ a munkanélküliségi hullámokat előrejelző és követő indikátorokat.    
Lájkolnak?

Lájkolnak? 

A közösségi oldalak mára az üzleti életnek is megkerülhetetlen részévé váltak, ezek jelentik egy-egy cég privát arcát. Ez valójában jó hír, még ha elsőre riasztónak tűnik is. A jó közösségi oldalas jelenlét ugyanis a leginkább költséghatékony PR-lehetőség, így kár is lenne kihagyni. Megmutatjuk, hogyan kell jól játszani ezekkel a kártyákkal.
Magyar lett a YouTube

Magyar lett a YouTube 

Elindította lokalizált, „Magyarországra hangolt” változatát a világszerte népszerű közösségi videomegosztó. A magyar nyelvű tartalmak előtérbe kerülése mellett fontos lépés a tartalomkészítők, tartalomsugárzók, hirdetők és márkák számára is.
Ezzel csábíthatnak a szállodák

Ezzel csábíthatnak a szállodák  

Az elmúlt években a hazai szállodák számára is egyértelművé vált, hogy az online jelenlét alapvetően hozzájárul a sikerhez: 2010-ben a hazai 3-5 csillagos szálláshelyek szobaéjszakáinak közel harmadát online foglalták. A webes értékesítés sikeréhez azonban csupán alapkövetelmény, de messze nem elegendő a megfelelő minőségű weboldal kialakítása.
Elég, ha lájkol?

Elég, ha lájkol? 

Virtuális kommunikáció vegyítve személyes élményekkel, vonzó nyeremények - profi fotózás a nyerteseknek és a barátok mozgósítása - ez a sikeres mix, ami bejött egy kabátmárka esetében a facebookon.
Marketing tippek 2012-re

Marketing tippek 2012-re 

A MAMASZ Marketing és Üzleti klub szakemberei összegyűjtötték a most kezdődő év várhatóan legfontosabb marketing trendjeit, amelyek alapján megtervezhető az ezévi kommunikáció. 
Hogy lesz sikeres a közösségi oldalakon?

Hogy lesz sikeres a közösségi oldalakon? 

Arra már rájött a vállalatok többsége, hogy a közösségi médiában jelen kell lenni - egy amerikai kutatás szerint a megkérdezettek csaknem fele a Facebookról szerez információt cégekről -, csak még azt nem tudják, mit is kellene tenni, ha már ott vannak. 
Ami fiatalon tart ötvenen túl

Ami fiatalon tart ötvenen túl 

Magyarországon az ötven év felettiek közel egyötöde internetezik rendszeresen, ami nemzetközi összehasonlításban alacsonynak számít, derül ki az Ithaka kutatóközpont felméréséből. Pedig egy amerikai kutatás szerint az internethasználat, különösen a keresés frissen tarthatja az idősek elméjét.

A facebook dönt a munkahelyválasztásról 

A fiatal szakemberek olyan munkakörnyezetre vágynak, amelyben helyet kap a mindennapjainkban már megszokott közösségi média, a saját mobileszközök használata és a rugalmas munkavégzés. A munkaerő új generációja számára már messze nem a pénz az egyedüli választási szempont.

Csökkenthető a válság okozta bizonytalanság  

A hatalmas, nagy részben strukturálatlan adathalmaz amit többek között a közösségi oldalak jelentenek, megfelelő kezeléssel igazi kinccsé válhatnak a cégek számára.

Tippek: siker a facebookon 

A közösségi oldalak, mivel szolgáltatásaik nagy része ingyenes, nem csak a nagy cégeknek, a kkv-knak is tartogatnak lehetőségeket. Ahhoz, hogy a "webkettővel" sikereket érjünk el, sokkal inkább ötletre van szükség pénz helyett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Forrong a kriptovilág – Magyarországon is ugrásszerűen nőttek a csalások

Forrong a kriptovilág – Magyarországon is ugrásszerűen nőttek a csalások 

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Bitcoin története, ugyanis a napokban volt a felezés, és csökkent a bányászok számára a hálózatból kinyerhető kriptovaluták mennyisége.

Cégblog

Két ebédet egy csapásra? Ha ezt a futárcéget választja, már megteheti

Két ebédet egy csapásra? Ha ezt a futárcéget választja, már megteheti 

Erre már lehetősége nyílik, ha közeli helyekről rendel. Ugyanaz a Wolt futár hozza.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Forrong a kriptovilág – Magyarországon is ugrásszerűen nőttek a csalások

Forrong a kriptovilág – Magyarországon is ugrásszerűen nőttek a csalások 

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Bitcoin története, ugyanis a napokban volt a felezés, és csökkent a bányászok számára a hálózatból kinyerhető kriptovaluták mennyisége.

Társadalom

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar  

2023 márciusához képest a születések száma 10, a halálozásoké 13, a házasságkötéseké 1,9 százalékkal csökkent.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo