Közösségi oldalak cikkek


Így lehet hatékony az online térben

Így lehet hatékony az online térben 

Jelentősen nőtt az online reklámra fordított pénzek mennyisége a válság éveiben, a tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a vállalatok nem hatékonyan használják a virtuális teret. A háttérben még mindig a tudás hiánya áll, ugyanakkor egyre több vállalkozó kezdi megérteni, mit nyújthat cégének az online világ.
Egy meglepő Facebook stratégia céges oldalaknak

Egy meglepő Facebook stratégia céges oldalaknak 

A töredékére csökkent a Facebook oldalak elérése, ezt ma már szinte mindenki érzi. Kérdés mit lehet tenni, hogy a korlátozások ellenére is elérhessük a célcsoportunkat a céges Facebook-oldalakon? A marketing szakértő meglepő választ ad erre a kérdésre.
Vége a like-koldulásnak!

Vége a like-koldulásnak! 

A Facebook újabb jelentős változtatást jelentett be a napokban, amely a hírfolyamban megjelenő tartalmakat érinti majd. Büntetik a like-kéregető oldalakat és a gyakran ismétlődő tartalmakat küldözgető spamelőket is.
Három félreértés a Facebookkal kapcsolatban

Három félreértés a Facebookkal kapcsolatban 

A legtöbb vállalkozás számára lassan közhelyszerű kötelességgé válik a webkettes felületeken való jelenlét, sok vállalkozó azonban nincs tisztában a közösségi oldalak mibenlétével vagy hasznosságával. Szakértőnk néhány gyakori félreértés tisztázására vállalkozik.
Hónapokig keresik a megfelelő embert a cégek

Hónapokig keresik a megfelelő embert a cégek 

Meglepően hosszú, akár három hónap is lehet a kiválasztási folyamat új munkatárs felvételénél. A megfelelő munkatárs választásánál már a közösségi médiából nyerhető információnak is van szerepe.
Kilenc gyakori kérdés a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban

Kilenc gyakori kérdés a Facebook hirdetésekkel kapcsolatban 

Március 4-ével változott a legnagyobb közösségi oldal hirdetési rendszere. Az új módszerek azonban számos kérdést vetettek fel, amelyekre Lévai Richárd közösségi marketing szakértő válaszol.
A mobil lesz a jövő marketing-csodafegyvere

A mobil lesz a jövő marketing-csodafegyvere 

Még mindig tartanak a big datától a marketingesek, de már legalább látják mire jó. A legtöbben egyébként a mobilt tekintik a jövő marketing csodafegyverének, a közösségi médiumokat viszont egyre kevésbé tekintik bevételnövelő eszköznek.
5 közösségimédia-trend, ami "annyira 2014"

5 közösségimédia-trend, ami "annyira 2014" 

2013-ban előretörtek a fényképek: hódított az Instagram és a Pinterest. 2014-ben máshogy blogolunk, és még több selfit posztolunk.
Mégsem káros a Facebookon lógni munka közben?

Mégsem káros a Facebookon lógni munka közben? 

Korábban elfogadott volt a szemlélet, hogy a közösségi oldalak csak elveszik a figyelmet és az energiát a munkától. Mára azonban kiderült, hogy ezek a rövid kikapcsolódások, ha nem esünk túlzásba, inkább segítik a gondolkozás újrastrukturálását és a hatékonyabb munkavégzést.
A fiatalok már túl vannak a Facebookon

A fiatalok már túl vannak a Facebookon 

A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet.

Új időszámítás kezdődik a Facebook-on 

Március 4-től a Facebook a háromszintes struktúrára vált, ami azt jelenti, hogy a kampányokon belül megjelennek a hirdetés csoportok (Ad Set), és csak ezeken belül lesznek maguk a hirdetések. A változások segítségével jobban célozhatók lesznek a hirdetések a közösségi oldalon.

A Facebook már halott és el is temették? 

Egyre csökken a Facebook népszerűsége a fiatalok körében, állítja egy friss európai kutatás. A jelenség Magyarországon is érzékelhető, a tinédzserek vélhetően a szüleik miatt hagyják el a közösségi oldalt.

A Facebook tényleg mindent visz 

2007 óta a világ internetes populációja megduplázódott. A Google több mint kétszer akkora értékben ad el hirdetéseket, a Facebookon pedig tízszer annyi pénz költenek el a hirdetők, mint öt évvel ezelőtt.

Üljük meg a Twitter hullámot? 

Tegnap lépett tőzsdére a Twitter, és a tavalyi Facebook indulással szemben kiválóan sikerült a rajt. Vagyis külföldön száguld ez a közösségi oldal. Érdemes itthon is belekezdeni?

Ha a marketingnek szabad Facebook-oznia, akkor a HR-nek is 

A marketing szakma már rég felfedezte magának a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, miért ne alkalmazná ugyanezt a költséghatékony módszert a HR szakma is a toborzás során?

Vágd zsebre a vállalatodat! 

Megjelent a Piac&Profit októberi száma. Az innovatív, az új utakat kereső vállalkozók elengedhetetlen üzlettársa, a Piac&Profit ebben a hónapban is sok hasznos információval, sikertörténetekkel segít sikerre vinni vállalkozását. A magazin olvasói oldalunkon prémium online tartalomhoz jutnak. Keresse a lapban elhelyezett QR kódokat!

Rajtunk a cégek szeme, de nem foglalkozunk vele 

Mindenki lekövethető az interneten, egyre nagyobb értéket jelent ugyanis a fogyasztók személyes preferenciáinak, szokásainak ismerete. Az internetezők többsége mégsem ügyel arra, hogy személyes adatait megóvja az illetéktelen felhasználóktól.

Mit kell tudnunk a kreatív értékesítési technikákról? 

Árengedmény, kupon, vásárlói közösségek,"Ingyenbiznisz"? Tudjon meg többet a válságban is működő kreatív értékesítési technikákról a BKIK és a Piac & Profit közös rendezvényén!

Legfőbb kockázat: a munkavállaló 

A hazai vállalatvezetők az újmédia-eszközök tekintetében a munkavállalót tekintik a legfőbb kockázatnak: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat egyetlen munkavállaló online viselkedésén, az adatszivárgás pedig súlyos gazdasági károkat okozhat.

Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon? 

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése – derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.

Vigyázz, ha lájkol a főnök! 

Fegyelmi büntetést kockáztat, de súlyos esetben még az állását is elveszítheti az a munkavállaló, aki munkaidőn kívüli viselkedésével a munkáltató jó hírnevét vagy gazdasági érdekeit veszélyezteti.

Közösségi oldalak: megállt a növekedés 

Bár továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal, a korábbi évek látványos növekedése megtorpant. A felhasználók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, és nőtt azok aránya is, akik akár 4-6 ilyen oldalra is regisztrálnak. A közösségimédia-tulajdonosok mégsem dőlhetnek hátra: a kiábrándulók aránya is nőtt az előző évhez képest.

A közösségi oldalak döntik el, hol nyaralunk 

Az ismerősök képei alapján dől el, hol nyaral az emberek többsége, állítja egy friss kutatás. Dicsekedni pedig egyenesen imádunk, a vakációs fotók nyolcvan százaléka a közösségi médián landol, egy részük kifejezetten azért, hogy irigykedjenek ránk.

Csípik a blogokat a kkv-k 

A kkv-k jellemzően a nyilvános FTP-ket vagy felhő alapú tárhelyeket, a publikus közösségi hálókat, blogokat kedvelik, a nagyvállalatok pedig egyértelműen inkább az intranetet, a munkaközösségek együttműködését megkönnyítő megoldásokat és a videokonferenciát részesítik előnyben. A nagyvállalatok és a kkv-k az üzleti felhasználásra szánt közösségi alkalmazásokat – pl. az intranetet, videokonferenciát és belső közösségi hálózatokat – teljesen eltérő módon használják.

Oszd meg és uralkodj! 

A közösségi hálóknak köszönhetően mára bármit bárkivel megoszthatunk a világon. Ez egyrészt a túlfogyasztás korszakának végét jelentheti, sokak számára viszont a túlélés eszköze lehet. A megosztás gazdasága megváltoztathatja a világot.

Az vagyok, ami az interneten látszik rólam 

Bár az Y generáció tagjai már gyerekkorukban találkoztak az internetes eszközökkel, csak részben alakítják tudatosan digitális identitásukat, amely 70-80 százalékban önazonos, 20-30 százalékban viszont az határozza meg, hogy mások mit mondanak róluk a neten.

Hogyan őrizhetjük meg márkánk online követőit? 

Számtalan akcióterv született már a márkánk online rajongói aktív figyelmének felkeltésére. Az Ipsos nemzetközi kutatásából kiderül, hogy mi ösztönzi a követőinket a legjobban.

Kilenc tipp, hogyan ne kommunikáljunk a Facebookon! 

Sok üzletember jelen van a Facebookon személyes profillal is. Amit azonban sokszor a személyes profilból történő kommunikáció címén művelnek, az maga a botrány szakértőnk szerint. Sok esetben elfeledkeznek magukról, és olyan dolgokat, témákat posztolnak ki az üzenőfalra, amely rájuk nézve több mint kellemetlen lehet.

Miről hazudunk a neten? 

Végzettségükről, munkahelyükről és keresetükről is szoktak füllenteni a magyar internetezők. Míg a fiatalok a társkereső oldalakon teszik szebbé a valóságot, addig a Facebookon inkább az idősebbek adatlapjain találunk valótlan állításokat.

A Facebookon vadásznak új piacokra a kkv-k 

Elsősorban új piacokra vadásznak a hazai kis- és középvállalkozások - derül ki a Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Klímablog

Húsvéti üdvözlőlapot küldött az ügyfeleinek? Fizethet utána

Húsvéti üdvözlőlapot küldött az ügyfeleinek? Fizethet utána  

Napjaink egyik legnagyobb kihívása a környezet megóvása, és szennyezésének minél erőteljesebb visszaszorítása.

Infokom

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere?

Szokatlan helyről érkezhet a környezetvédelem csodafegyvere? 

Sokan aggódnak az MI környezetre gyakorolt káros hatásai miatt, de vajon tényleg csak veszélyt jelent?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo