Hirdetés cikkek
10 Facebook-hirdetésváltozás, amiről tudni kell
A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan frissül. A közelmúltban sok apró változás történt, ami nagyon megkönnyítheti az életünket, némely esetben pedig növelheti az eredményeket. Íme egy összefoglaló a közelmúlt aktuális újdonságairól.
Pontosabban célozhatunk a Facebookon
Jelentős változások következnek be az idén a Facebook hirdetési rendszerében. Az újdonságoknak köszönhetően sokkal pontosabban célozhatjuk majd hirdetéseinket, bizonyos hirdetési formák viszont megszűnnek.
Eladó lakásból nincs hiány
Egy év alatt számos régióban megugrott az eladásra kínált ingatlanhirdetések száma. Az egyes megyék között lehetnek eltérések, de jól látható a tendencia, hogy az emberek szabadulnának ingatlanjaiktól. Budapesten és Pest megyében például nagyjából kétszer annyian adnák el lakásukat vagy házukat, mint az előző évben. A négyzetméterárak mégsem csökkennek drasztikusan.
Ezt kell tudnunk, ha hirdetni akarunk
Ha több helyen akarunk médiafelületet vásárolni – legyen szó nyomtatott sajtóról, online felületekről, esetleg rádió- vagy tévészpotokról –, azt tapasztaljuk, hogy szinte minden médium más gyakorlatot követ a felületek árazásában, a kedvezmények kialakításában és nem utolsó sorban a különböző megjelenési lehetőségek elnevezésében. Mivel ezáltal a médiavásárlás is elég összetett feladattá válik, az alábbiakban szakértőnk segít összefoglalni, hogy mire érdemes koncentrálni az egyeztetés során.
Változtat a Google! Érdemes ellenőrizni az AdWords beállításokat
Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” a mobil site-okkal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.
Kevesebb az álláshidetés
Az év utolsó három hónapjában mérséklődött az álláshirdetési feladási kedv: a korábbi 14 százalékos bővülést ezúttal csupán 7 százalékos növekedés követte. Hasonló a tendencia az ingatlanhirdetések piacán is, egyedül a gépjárművek esetében volt érzékelhető a korábbi negyedévhez hasonló növekedés.
Skype vírus: hogyan kerüljük el adataink elvesztését?
A tegnapi napon érkeztek először részletek arról a kartevőről, amely Skype üzenetekben terjed, és a mellékelt frissítési linkre való kattintásra igyekszik rávenni az áldozatokat. A legkézenfekvőbb tanács mellett, azaz hogy figyeljünk, és ha váratlanul ilyen érkezik, semmiképpen ne kattintsunk rá, érdemes áttekinteni az általános dolgokat, amelyek az azonnali üzenetküldő szolgáltatások használatára érvényesek.
HR Jogtár – CompLex megoldás!
Napjainkban számos szakma képviselőivel szemben alapelvárás, hogy szinte polihisztorként működjenek, és több szakmai területen is alapos jártassággal bírjanak. Nincs ez másként a HR-rel, munkaüggyel és bérüggyel foglakozók esetén sem, ahol a szakmai ismeretek mellett az adott terület jogszabályi hátterének ismerete is létfontosságú. A CompLex Kiadó HR Jogtára ennek a kívánalomnak megfelelve teljes körű szakmai támogatást tud nyújtani a szakembereknek azzal, hogy a mindennapi munkához nélkülözhetetlen jogi dokumentumokat és szakmai anyagokat egyszerűen elérhetővé teszi számukra.
Ügyfélszerzési tippek a számítógépen innen és túl
Válság ide vagy oda, a cégeknek újabb és újabb ügyfelekre van szüksége. Összeszedtünk néhány módszert, ami a szakértők szerint beválik, akár az online- akár a való világban akarunk érvényesülni.
Nem árt vigyázni az olimpiai logóval
Már hosszú ideje nemcsak az atléták között folyik küzdelem az Olimpián, hanem a szponzorok és a szurkolók is főszereplőivé váltak a sporteseménynek. Mivel köztudottan jelentős pénzügyi érdekek hálózzák be az Olimpiai Játékokat, így a megfelelő kizárólagosság-védelméről új védjegyjogi korlátoknak kell gondoskodniuk.
Alközpont adómentesen!
A hazai távközlési piac legnagyobb szereplői - elsősorban a nagy mobilcégek - már a perc alapú távközlési adóról szóló parlamenti szavazás előtt közölték: megtették a szükséges intézkedéseket.
Jó reklámokat keresnek
„Hass, alkoss, gyarapodj!- Engedd, hogy a rich media gazdagítson" címmel április hónapban a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyt hirdet rich media megoldásokra, ahol az első hat helyezettet értékes nyereményekkel jutalmazzák. A versenyre benevezett kampányoknak április 9. és június 10. között kell megvalósulniuk, a hirdetésekre 30 százalékos kedvezményt biztosít a CEMP Sales House.
Így próbálnak manipulálni minket
Az emberi tudatfolyamatok s a külvilágra adott mentális és érzelmi reakciók mintegy kilencven százaléka a tudatalattiban zajlik. Hogyan férhetnek ehhez hozzá a gazdasági szereplők? A neuromarketing ezt „szubliminális", ingerküszöb alatti belső világot ostromolja.
Reklámeszköz kicsiknek
A kis és középvállalatok egyik égető problémája és versenyhátránya a nagyobb cégekkel szemben, hogy nincs pénzük marketingre és általában a jól képzett „marketinges” is hiányzik a cég állományából. Az internet és a digitális technológia azonban számukra is tartogat lehetőségeket.
Mekkora is az a reklámbevétel?
A Magyar Lapkiadók Egyesülete értékelve a hazai reklámpiac méretére vonatkozó különféle becsléseket legutóbbi elnökségi ülésén megállapította, hogy az elmúlt időszakban egyre több nehézséget okoz a valós hirdetési bevételek becslési eljárása, valamint az ezekből kalkulálható különféle mutatók meghatározása, így arra az elhatározásra jutott, hogy még idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.
Az internetet szeretik a hirdetők
A megkérdezettek 83 százaléka szerint növekszik az internet reklámbevétele 2010 második negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva - derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített Magyar Médiaindex felmérésből. A kutatócég a hirdetőknél, médiatulajdonosoknál, illetve ügynökségeknél dolgozó 100 befolyásos szakembert és vállalatvezetőt kérdezett arról, hogy szerintük miként alakulnak a hazai médiaköltések.
"Egy éven belül minden online újság fizetős lesz"
A Financial Times főszerkesztője szerint egy éven belül fizetőssé válhat az összes online sajtótermék. Lional Barber jóslata szerint "szinte az összes" híroldal díjat fog felszámítani a tartalmaihoz való hozzáférésért, egy éven belül.
Hogyan hirdessünk a TV-ben?
Kis- és középvállalatoknak szervez tréninget a Marketing Commando és a TV2 július 16-án, Budapesten, a TV2 székházában. A tréning célja, hogy bemutassa, hogy az országos márkaépítés a televízió segítségével már nem csak a multinacionális cégek kiváltsága.
Szinte mindenki követett már el "kattintásos csalást"
A keresési eredmények mellett megjelenő hirdetéseket kihasználó kattintásos csalások 13,8 százalékra estek vissza, a tavalyi utolsó negyedévi 17,1 százalékról. Az egy évvel korábbi érték 16,3 százalék volt, a negyedéves jelentéseket közzétevő Click Forensics szerint.
Sértik jogainkat a mobilos hirdetések?
A személyes adatok védelmével foglalkozó amerikai szervezetek a mobil internet hirdetési piacának szigorúbb szabályzására kérik az ország kereskedelmi tanácsát. A javaslatra adott válaszból kiderülhet Barack Obama mennyire veszi komolyan a választások előtt tett, a szigorúbb adatvédelemre vonatkozó ígéretét.
Jövőre a lakóparkok többet költenek online reklámokra
A pénzügyi szektor válsága magával ránthatja a lakáspiacot is. Az ettől való félelem arra kényszeríti a lakóparkok építtetőit, hogy 2009-ben újragondolják reklámköltéseik nagyságát és azok hatékonyságát - olvasható az egyik ingatlanpiaci PR cég elemzésében.