9 fontos újdonság a Facebook hirdetésekben

A Facebook hirdetési rendszerébe olyan sok újdonság került az elmúlt időszakban, hogy szinte követni is lehetetlen. Lévai Richárd, online marketing szakértő összegyűjtött néhányat a legfontosabbak közül.

Kép: Pixabay

1. Konverzió követés átalakítás

Az egyik legfontosabb, hogy átalakul a konverzió követés. A régi kód helyett a Remarketing kód kiegészítése illetve egy speciális egyéni konverzió létrehozása az új módszer. A régi megoldást 2016 második felétől már nem lehet használni, de nem érdemes addig várni a váltással.

2. Remarketing rendszer átalakítás

A konverzió követés változással bevezetett újdonságok a remarketing rendszernek is jót tettek. Új, gyorsabb kódot kaptunk, plusz pár olyan funkciót ami nagyon hasznos. Ilyen pl. az esemény, vagy a pixel megosztás.

3. Célzás szűkítés Power Editorban

Nagyon fontos funkció, hiszen így már valóban speciális célcsoportokat tudunk célozni, hiszen nem csak VAGY kapcsolatot használhatunk, hanem ÉS kapcsolatot is. Szuper dolog, régóta vártuk.

(A legnagyobb közösségi oldal álláskeresők levadászására is alkalmas, de ezt nem árt ésszel végezni.)

4. Instagram hirdetések

Az új üdvöskék egyike: Instagramon egész speciális célcsoportokat tudunk elérni, de más megközelítés kell hozzá, mint a hagyományos FB hirdetéshez.

5. Helyi érdeklődés hirdetések

Kis boltoknak, éttermeknek, rendezvényeknek áldás, ha csak azoknak tudnak hirdetni, akik éppen a közelükben vannak. A Local Awareness hirdetés ebben segít, a Power Editorral pedig még többet hozhatunk ki belőle. (Erről az opcióról itt olvashat részletesebben!)

6. Lead hirdetések

Hírlevél adatbázis építésben próbál segíteni a Facebook ezzel a módszerrel. Konkrétan a landing page készítés terhétől próbálja megszabadítani a cégeket.

7. Dinamikus remarketing újdonságok

A megjelenése óta sok újdonsággal bővült a dinamikus remarketing, így sokkal hatékonyabban tudjuk célozni a weboldalunkra érkezőket.

8. Gyorsított hirdetés megjelenítés

Apró, de fontos licit újdonság: az egész napra elosztott költségkeret helyett gyorsabb költést is választhatunk. Sok esetben nagyon hasznos.

9. URL címkézés csere

Apró, de sokat segít a menedzsmentben: az URL címkéket utólag is ki tudjuk cserélni a hirdetési felületben.

További fontos újdonságokat a szerző blogján találhat!

Last minute tippek a Fekete Péntekre
November 27-e péntek az a nap, melyet a neten vásárlók hónapok óta várnak. Tavaly több, nagyobb internetes áruház rendszere összeomlott – köszönhetően a hihetetlen kedvezményeknek – a rengeteg vásárló rohamától. Erre az időpontra időzíti a legtöbb online kereskedő kiemelkedő akcióját. Ha Ön nem tervezett előre eddig, most adunk néhány tippet, hogyan fogjon gyors és hatékony kommunikációba.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo