9 fontos újdonság a Facebook hirdetésekben

A Facebook hirdetési rendszerébe olyan sok újdonság került az elmúlt időszakban, hogy szinte követni is lehetetlen. Lévai Richárd, online marketing szakértő összegyűjtött néhányat a legfontosabbak közül.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

1. Konverzió követés átalakítás

Az egyik legfontosabb, hogy átalakul a konverzió követés. A régi kód helyett a Remarketing kód kiegészítése illetve egy speciális egyéni konverzió létrehozása az új módszer. A régi megoldást 2016 második felétől már nem lehet használni, de nem érdemes addig várni a váltással.

2. Remarketing rendszer átalakítás

A konverzió követés változással bevezetett újdonságok a remarketing rendszernek is jót tettek. Új, gyorsabb kódot kaptunk, plusz pár olyan funkciót ami nagyon hasznos. Ilyen pl. az esemény, vagy a pixel megosztás.

3. Célzás szűkítés Power Editorban

Nagyon fontos funkció, hiszen így már valóban speciális célcsoportokat tudunk célozni, hiszen nem csak VAGY kapcsolatot használhatunk, hanem ÉS kapcsolatot is. Szuper dolog, régóta vártuk.

(A legnagyobb közösségi oldal álláskeresők levadászására is alkalmas, de ezt nem árt ésszel végezni.)

4. Instagram hirdetések

Az új üdvöskék egyike: Instagramon egész speciális célcsoportokat tudunk elérni, de más megközelítés kell hozzá, mint a hagyományos FB hirdetéshez.

5. Helyi érdeklődés hirdetések

Kis boltoknak, éttermeknek, rendezvényeknek áldás, ha csak azoknak tudnak hirdetni, akik éppen a közelükben vannak. A Local Awareness hirdetés ebben segít, a Power Editorral pedig még többet hozhatunk ki belőle. (Erről az opcióról itt olvashat részletesebben!)

6. Lead hirdetések

Hírlevél adatbázis építésben próbál segíteni a Facebook ezzel a módszerrel. Konkrétan a landing page készítés terhétől próbálja megszabadítani a cégeket.

7. Dinamikus remarketing újdonságok

A megjelenése óta sok újdonsággal bővült a dinamikus remarketing, így sokkal hatékonyabban tudjuk célozni a weboldalunkra érkezőket.

8. Gyorsított hirdetés megjelenítés

Apró, de fontos licit újdonság: az egész napra elosztott költségkeret helyett gyorsabb költést is választhatunk. Sok esetben nagyon hasznos.

9. URL címkézés csere

Apró, de sokat segít a menedzsmentben: az URL címkéket utólag is ki tudjuk cserélni a hirdetési felületben.

További fontos újdonságokat a szerző blogján találhat!

Last minute tippek a Fekete Péntekre
November 27-e péntek az a nap, melyet a neten vásárlók hónapok óta várnak. Tavaly több, nagyobb internetes áruház rendszere összeomlott – köszönhetően a hihetetlen kedvezményeknek – a rengeteg vásárló rohamától. Erre az időpontra időzíti a legtöbb online kereskedő kiemelkedő akcióját. Ha Ön nem tervezett előre eddig, most adunk néhány tippet, hogyan fogjon gyors és hatékony kommunikációba.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo