Reklámeszköz kicsiknek

A kis és középvállalatok egyik égető problémája és versenyhátránya a nagyobb cégekkel szemben, hogy nincs pénzük marketingre és általában a jól képzett „marketinges” is hiányzik a cég állományából. Az internet és a digitális technológia azonban számukra is tartogat lehetőségeket.

A közösségi vásárlás például jó és költséghatékony módszere a vevőcsalogatásnak, jóllehet vannak veszélyei, amennyiben például a költségérzékeny vásárló nem éppen abból a körből kerül ki, amelyet eredetileg célzott a szolgáltatás. Mindenesetre hosszú távon már az is megtérülhet, ha a közösségi vásárlásra szakosodott oldalakra látogatók véletlenül belebotlanak a cégbe, illetve a szolgáltatásba.
Vannak viszont speciális marketingeszközök, amelyek a digitális reklámtechnikát kihasználva biztosítanak a kisebb cégek számára megfizethető hirdetési felületet. A digitális kijelzőt a szakemberek elsősorban éttermeknek, bároknak, kávézóknak, orvosi rendelőknek ajánlják. A lényege, hogy könnyen és gyorsan, bárki által elkészíthető üzenetek jelennek meg a cég különböző helyeken elhelyezett televízióin.

– A rendszer előnye, hogy az aktuális televíziós program vonzza a nézők figyelmét, akik így folyamatosan látják a tulajdonos hirdetéseit is a képernyő szélén – mondta Mikó András az LG Electronics Magyar Kft. üzleti megoldásokért felelős marketing menedzsere.
Az egyedi igényeknek megfelelő kijelző akár televízióként is működik. Az EzSign tévé esetén például a tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak.

A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo