A közösségi vásárlás például jó és költséghatékony módszere a vevőcsalogatásnak, jóllehet vannak veszélyei, amennyiben például a költségérzékeny vásárló nem éppen abból a körből kerül ki, amelyet eredetileg célzott a szolgáltatás. Mindenesetre hosszú távon már az is megtérülhet, ha a közösségi vásárlásra szakosodott oldalakra látogatók véletlenül belebotlanak a cégbe, illetve a szolgáltatásba.
Vannak viszont speciális marketingeszközök, amelyek a digitális reklámtechnikát kihasználva biztosítanak a kisebb cégek számára megfizethető hirdetési felületet. A digitális kijelzőt a szakemberek elsősorban éttermeknek, bároknak, kávézóknak, orvosi rendelőknek ajánlják. A lényege, hogy könnyen és gyorsan, bárki által elkészíthető üzenetek jelennek meg a cég különböző helyeken elhelyezett televízióin.
– A rendszer előnye, hogy az aktuális televíziós program vonzza a nézők figyelmét, akik így folyamatosan látják a tulajdonos hirdetéseit is a képernyő szélén – mondta Mikó András az LG Electronics Magyar Kft. üzleti megoldásokért felelős marketing menedzsere.
Az egyedi igényeknek megfelelő kijelző akár televízióként is működik. Az EzSign tévé esetén például a tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak.
A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül.