Reklámeszköz kicsiknek

A kis és középvállalatok egyik égető problémája és versenyhátránya a nagyobb cégekkel szemben, hogy nincs pénzük marketingre és általában a jól képzett „marketinges” is hiányzik a cég állományából. Az internet és a digitális technológia azonban számukra is tartogat lehetőségeket.

A közösségi vásárlás például jó és költséghatékony módszere a vevőcsalogatásnak, jóllehet vannak veszélyei, amennyiben például a költségérzékeny vásárló nem éppen abból a körből kerül ki, amelyet eredetileg célzott a szolgáltatás. Mindenesetre hosszú távon már az is megtérülhet, ha a közösségi vásárlásra szakosodott oldalakra látogatók véletlenül belebotlanak a cégbe, illetve a szolgáltatásba.
Vannak viszont speciális marketingeszközök, amelyek a digitális reklámtechnikát kihasználva biztosítanak a kisebb cégek számára megfizethető hirdetési felületet. A digitális kijelzőt a szakemberek elsősorban éttermeknek, bároknak, kávézóknak, orvosi rendelőknek ajánlják. A lényege, hogy könnyen és gyorsan, bárki által elkészíthető üzenetek jelennek meg a cég különböző helyeken elhelyezett televízióin.

– A rendszer előnye, hogy az aktuális televíziós program vonzza a nézők figyelmét, akik így folyamatosan látják a tulajdonos hirdetéseit is a képernyő szélén – mondta Mikó András az LG Electronics Magyar Kft. üzleti megoldásokért felelős marketing menedzsere.
Az egyedi igényeknek megfelelő kijelző akár televízióként is működik. Az EzSign tévé esetén például a tv funkció külön hardver hozzáadása nélkül működik a reklámokhoz való tartalmak pedig egyszerűen előállíthatóak.

A készülékhez adott szoftver rendkívül könnyen használható sablonokat tartalmaz a különböző szektorok igényeihez igazodva. A felhasználók az LG EzSign Editor szerkesztőprogrammal könnyedén személyre szabhatják a megjeleníteni kívánt tartalmakat. A felhasználóknak nincs más dolguk, mint egy számítógépen kiválasztani az ingyenes sablonok közül a nekik tetszőt, majd hozzáadni szövegeiket és képeiket, végül pedig feltölteni a tartalmat a kijelzőre egy USB meghajtón keresztül.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo