Siker kritérium cikkek


Munka nélkül kevés a tehetség

Munka nélkül kevés a tehetség 

Mitől lettek sikeresek Warren Buffett befektetései? Mitől lettek sikeresek azok a vállalatok, amelyeket Dr. Beck György vezetett? És mi a szerepe a hobbiknak a sikeres cégvezetők életében? Megannyi kérdés, amelyre a válaszokat megkaphatja a Piac&Profit áprilisi számából.
Ez a belső akadálya, hogy sikeressé váljunk

Ez a belső akadálya, hogy sikeressé váljunk 

Mindenkinek voltak tévedései és mulasztásai a szakmai pályafutása során. Sőt nagy vereségei is, embert próbáló kihívások, amikbe belesült. Fontos, hogy ezek ne bátorítsanak el, ne adjuk fel a további küzdelmet. Hogyan kovácsoljunk a malőrjeinkből tőkét, ami segíthet az új üzleti és anyagi magaslatok elérésében?
7 dolog, ami kisiklatja a fiatal vállalkozókat

7 dolog, ami kisiklatja a fiatal vállalkozókat 

Túlzott arrogancia, túlságosan nagy figyelem a külsőségekre vagy az, hogy úgy érzik, mindenkinél többet érnek – néhány probléma, ami lehetetlenné teszi a sikert a fiatal vállalkozók számára.
Alkalmazottakból lesznek a legsikeresebb vállalkozók

Alkalmazottakból lesznek a legsikeresebb vállalkozók 

Alkalmazottból lesznek a legsikeresebb vállalkozók: a korábbi munkatapasztalat jelentős előnyt jelent azok számára, akik cégalapításba vágnak – derült ki a Budapest Bank kutatásából.
6 időtlen stratégia a sikerhez

6 időtlen stratégia a sikerhez 

Vannak alapelvek, amelyek a szinte követhetetlenül változó körülmények között is biztos alapot jelenthetnek a túléléshez.
Ezek a szokások akadályozzák, hogy meggazdagodjunk

Ezek a szokások akadályozzák, hogy meggazdagodjunk 

Mi a vagyonos ember ellentéte? Az, akit szokásai akadályoznak abban, hogy változtasson a helyzetén. A rossz beidegződések naponta vetik vissza az embert az anyagi függetlenség felé vezető úton – véli Thomas C. Corley, aki öt éven át tanulmányozta a gazdagok életútját és vállalkozásaik történetét.
Ezekkel a tulajdonságokkal válhatunk jó vezetővé

Ezekkel a tulajdonságokkal válhatunk jó vezetővé 

Sokféle képesség és erény kell ahhoz, hogy valaki jó vezetővé tudjon válni, magával tudja ragadni az embereket és jó döntéseket is tudjon hozni. Mutatunk párat, amire mindenképpen szükség van.
Jeleket látunk... a siker 8 jelét

Jeleket látunk... a siker 8 jelét 

Gyakran kapcsoljuk a siker fogalmát a karrierhez vagy a pénzügyekhez, ám ez annál sokkal több. Hogy számunkra mi, azt magunk határozzuk meg, de van néhány jel, hogy jó úton járunk a majdani siker felé. Ha pedig még nem igazak ránk az alábbiak, máris elkezdhetünk dolgozni e készségek fejlesztésén.
12 szokás, amire esküsznek a milliomosok

12 szokás, amire esküsznek a milliomosok 

Nem a csalás, nem az üzérkedés, nem a hazudozás. Thomas C. Corley 5 éven át tanulmányozott olyan milliomosokat, akik nem örökölték vagyonukat, hanem önerőből építették fel cégüket. A self-made man típus képviselőit. Azokat a szokásokat és személyiségjegyeket gyűjtötte egybe, melyek a többségükre jellemezőek.
Mika Häkkinen: Így legyünk győztesek

Mika Häkkinen: Így legyünk győztesek 

Mika Häkkinen korábbi Forma 1-es világbajnok aztán első kézből ismeri a siker leckéjét. A World Economic Forum Facebook oldalán közzétett videójában pedig meg is osztja, hogyan legyünk győztesek.

A siker nem cél, hanem életforma 

Ha találkozunk egy sikeres vezetővel, hajlamosak vagyunk azt feltételezni, igazán szerencsés csillagzat alatt született és mindent tálcán kínált számára az élet. Az esetek nagy részében azonban a valóság nem is állhatna ennél távolabb.

5 jel, amiből látszik, hogy jó úton jár 

Szokás mondani, hogy az út a lényeg, nem a cél - nos, a siker esetében azért ez nem feltétlenül igaz. Az viszont igen, hogy nem árt figyelni az utat, amin járunk, hogy lássuk, a siker felé tartunk-e. Persze minden vállalkozó útja más és más, de azért van néhány mérföldkő, ami segíthet.

A rossz áru a legnagyobb kockázat 

A termék minőségének romlását említik első helyen a kockázati tényezők között az AON friss felmérése szerint a vezetők, második helyen pedig a csapat megroppanása áll. Vagyis a vállalatvezetők egyre inkább olyan körülményeket említenek kockázati elemként, amelyekre közvetlen hatásuk van.

Hogy lesz a jóból kiváló? 

Ha választani lehet, mindenki különleges, kiváló és sikeres szeretne lenni. Valójában viszont az a helyzet, hogy a többség – a dolog természetéből adódóan – inkább átlagos. Mitől függ, hogy hová tartozunk? És mit tehetünk mi magunk?

Alapszabályok a biztos bukás elkerüléséhez 

Éjszakánként ábrándozni arról, hogy a hobbink a munkánk, és pillanatok alatt felépítünk egy jól menő céget, nagyon vonzó. Vállalkozónak lenni, hazai köntösbe bujtatott amerikai álmokat dédelgetni, majd megvalósítani nagyon jól hangzik. Ám itt jön egy igazán nagy pofon a rideg statisztikák földjéről, mégpedig, hogy Magyarországon minden 10 induló vállalkozásból 8 öt éven belül lehúzza a rolót. A szakértők szerint a kisvállalkozások nagy része ezt elkerülhetné, ha betartana néhány egyszerű és logikus szabályt.

Tegyük magunkat szerencséssé! 

A szerencsés üzletemberek nem csak ülnek és várják, hogy a jó dolgok megtörténjenek velük. Épp ellenkezőleg, rengeteget tesznek azért, hogy olyan helyzetbe hozzák magukat, ahol esélyük van arra, hogy a szerencse útjába kerüljenek. Lássuk, hogyan!

6 tipp, hogy igazi túlélővé váljunk 

Mi a titka, hogy olyan üzletet építsünk fel, ami évtizedeken át fennmarad? Ami ellenáll a válságok és a változó fogyasztói szokások viharainak és biztonsággal számíthatunk rá, hogy gyermekeinknek is átadhatjuk? Tuti recept persze nincs, de van néhány tippünk, amivel biztosabbá tehetjük a túlélést.

Ezen aggódnak a vállalatvezetők 

A cégvezetők körében továbbra is tartja magát az a vélemény, hogy a gazdálkodás egyik legjelentősebb sikertényezője lehet, ha az adott szervezet felsővezetői szinten és kellő elhivatottsággal felügyeli a kockázatkezelés témakörét.

Nem ciki eladni! 

Sajnos ma Magyarországon szinte ciki értékesítőként feltűnni valahol. Pedig bárhogy csűrjük-csavarjuk, a cégek eladásból élnek. Ha ez a hozzáállás megváltozna, sokkal sikeresebbek lennének a hazai cégek. Sikeres mentor ad tanácsot!

Öt tipp sikeres vállalatoktól 

Az üzleti világ folytosan mozgásban van, lépést tartani a legújabb irányzatokkal sokszor fárasztó és költséges. De annyi különféle trend közül hogyan válasszuk ki, mi az, ami sikerre viszi a vállalkozásunkat? Adunk néhány tippet, ami kicsiknek és nagyobbaknak egyaránt hasznos lehet a siker bezsebeléséhez.

A kezdő vállalkozók 9 alaphibája 

Ha az ember vállalkozó, időről időre előfordul, hogy valami nagyon nem a tervek szerint alakul. Ez a normál üzletmenet része. De nem minden hiba a véletlenek csúnya összjátékának következménye.

Ön szerint mi a sikeres vállalkozás titka?  

Jó lehetőség ma Magyarországon vállalkozni? Többek között erre a kérdésre kívánnak választ kapni egy nagyszabású, országos kutatás szervezői, akik nem kevesebb, mint 5000 magyar kis- és középvállalattól várják a válaszokat a cégüket és terveiket érintő legfontosabb kérdésekre. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), az Üzleti Klinika, és a Nagykermarketing által szervezett felmérés kérdéseire már 1500-nál is több cég adott választ. Az Ön véleménye is számít! Ha Ön vállalkozó, ne hagyja, hogy az Ön által fontosnak tartott szempontok esetleg kimaradjanak a válaszok közül!

3+1 mérőszám, amire érdemes odafigyelni 

Üzleti mantráink közül az egyik legerősebb: ismerd a számaidat. Azokra a számokra hívjuk fel most a figyelmet, amelyek a vállalkozást a legjellemzőbben leírják, és érzékenyen mutatják, hol és hogyan kell változtatni a növekedés érdekében. Könnyen mérhetőek, könnyen értelmezhetőek, és az alkalmazhatóság érdekében – kifejezetten kezdő vállalkozó olvasóink számára – leegyszerűsítettük őket. Gyakorló vállalkozóknak tehát azt javasoljuk: bocsássák meg nekünk az egyszerűsítést, de a biztonság kedvéért fussák át velünk a listát, tényleg minden szám rendben van-e az ő cégeikben is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Minden helyzetben van nyerő stratégia, csak jól kell csinálni

Minden helyzetben van nyerő stratégia, csak jól kell csinálni 

Szabó Balázs vezérigazgatóval és Móricz Dániel befektetési igazgatóval az elmúlt időszak kiemelkedően jó teljesítménye miatt elnyert díjak apropóján beszélgettünk.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Mégis mennyit fogyaszt egy klíma? Kiszámolták

Mégis mennyit fogyaszt egy klíma? Kiszámolták  

Megéri klímaberendezést vásárolni néhány forró nyári hét miatt?

Adózás

Valamit sumákol a munkáltatója? Azonnal megtudhatja a NAV-tól

Valamit sumákol a munkáltatója? Azonnal megtudhatja a NAV-tól  

A foglalkoztatási adatok bármikor ellenőrizhetők a NAV-Mobilban, májustól pedig már push üzenetet is küld az alkalmazás a biztosítotti jogviszony változásairól.

Klímablog

Mégis mennyit fogyaszt egy klíma? Kiszámolták

Mégis mennyit fogyaszt egy klíma? Kiszámolták  

Megéri klímaberendezést vásárolni néhány forró nyári hét miatt?

Gazdaság

Vállalkozások ezreit érintő határidő jár le

Vállalkozások ezreit érintő határidő jár le 

Az elmúlt három évet vizsgálva, rendre közel negyedmillió vállalkozás nyújtja be a pénzügyi beszámolóját májusban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo