Ön szerint mi a sikeres vállalkozás titka?

Jó lehetőség ma Magyarországon vállalkozni? Többek között erre a kérdésre kívánnak választ kapni egy nagyszabású, országos kutatás szervezői, akik nem kevesebb, mint 5000 magyar kis- és középvállalattól várják a válaszokat a cégüket és terveiket érintő legfontosabb kérdésekre. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), az Üzleti Klinika, és a Nagykermarketing által szervezett felmérés kérdéseire már 1500-nál is több cég adott választ. Az Ön véleménye is számít! Ha Ön vállalkozó, ne hagyja, hogy az Ön által fontosnak tartott szempontok esetleg kimaradjanak a válaszok közül!

A kutatók célja, hogy ezen keresztül feltérképezzék a cégek aktuális helyzetét, és választ találjanak arra kérdésre, hogy miként próbáljuk sikerre vinni vállalkozásunkat mi, magyarok?

A kérdőív alkotói hiszik, hogy a magyar vállalkozások sikeréért nem csak tőkeinjekcióval és kedvezményekkel lehet tenni, hanem alapos és gazdag tudáskészlet átadásával, képzéssel és oktatással is. Sőt, a tapasztalat azt mutatja, hogy az első generációs vállalkozók azok, akik számára a legnagyobb kihívást jelenti az aktuális gazdasági és piaci helyzet, az ő problémáik elsődleges forrása pedig nem a pénz, hanem a tudáshiány.

Ezért a kutatók szeretnének kicsit belelátni a vállalkozók fejébe, és megismerni üzleti világképüket, hozzáállásukat a piachoz, ami gyökereiben határozza meg sikerüket. Lényeges kérdés, hogy honnan közelítenek a jövőben kitűzött célokhoz, és mit tartanak a legfőbb megoldandó feladatnak a cégükben? A magasabb profithoz sokféle módszer vezethet, melyek között különféleképp priorizálhatunk üzleti kultúránk függvényében. Ugyanilyen fontos a multikkal szemben lemaradt kkv-k együttműködő képessége; a kutatók arra is keresik a választ, hogy a vállalatok mennyire hajlandóak nagyobb összefogáshoz csatlakozni, például költségcsökkentés vagy marketing erősítés érdekében.

Különösen a kkv-knak, de a minden magyar vállalkozásnak nagy szüksége volna naprakész ismeretekre és gyakorlati megoldásokra, eredményességük növelése érdekében. Ehhez azonban ismernünk kell hiányosságaikat és erősségeiket – ezt a célt tűzte ki maga elé a vallalkozaskutatas.hu.

Töltse ki a kérdőívet Ön is itt! A szervezők már a tudás megszerzésének rögös útján megtett első lépésben is segítenek, hiszen "cégfejlesztő" ajándékokkal honorálják azokat, akik rövid kérdőívüket kitölti.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo