Ön szerint mi a sikeres vállalkozás titka?

Jó lehetőség ma Magyarországon vállalkozni? Többek között erre a kérdésre kívánnak választ kapni egy nagyszabású, országos kutatás szervezői, akik nem kevesebb, mint 5000 magyar kis- és középvállalattól várják a válaszokat a cégüket és terveiket érintő legfontosabb kérdésekre. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), az Üzleti Klinika, és a Nagykermarketing által szervezett felmérés kérdéseire már 1500-nál is több cég adott választ. Az Ön véleménye is számít! Ha Ön vállalkozó, ne hagyja, hogy az Ön által fontosnak tartott szempontok esetleg kimaradjanak a válaszok közül!

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A kutatók célja, hogy ezen keresztül feltérképezzék a cégek aktuális helyzetét, és választ találjanak arra kérdésre, hogy miként próbáljuk sikerre vinni vállalkozásunkat mi, magyarok?

A kérdőív alkotói hiszik, hogy a magyar vállalkozások sikeréért nem csak tőkeinjekcióval és kedvezményekkel lehet tenni, hanem alapos és gazdag tudáskészlet átadásával, képzéssel és oktatással is. Sőt, a tapasztalat azt mutatja, hogy az első generációs vállalkozók azok, akik számára a legnagyobb kihívást jelenti az aktuális gazdasági és piaci helyzet, az ő problémáik elsődleges forrása pedig nem a pénz, hanem a tudáshiány.

Ezért a kutatók szeretnének kicsit belelátni a vállalkozók fejébe, és megismerni üzleti világképüket, hozzáállásukat a piachoz, ami gyökereiben határozza meg sikerüket. Lényeges kérdés, hogy honnan közelítenek a jövőben kitűzött célokhoz, és mit tartanak a legfőbb megoldandó feladatnak a cégükben? A magasabb profithoz sokféle módszer vezethet, melyek között különféleképp priorizálhatunk üzleti kultúránk függvényében. Ugyanilyen fontos a multikkal szemben lemaradt kkv-k együttműködő képessége; a kutatók arra is keresik a választ, hogy a vállalatok mennyire hajlandóak nagyobb összefogáshoz csatlakozni, például költségcsökkentés vagy marketing erősítés érdekében.

Különösen a kkv-knak, de a minden magyar vállalkozásnak nagy szüksége volna naprakész ismeretekre és gyakorlati megoldásokra, eredményességük növelése érdekében. Ehhez azonban ismernünk kell hiányosságaikat és erősségeiket – ezt a célt tűzte ki maga elé a vallalkozaskutatas.hu.

Töltse ki a kérdőívet Ön is itt! A szervezők már a tudás megszerzésének rögös útján megtett első lépésben is segítenek, hiszen "cégfejlesztő" ajándékokkal honorálják azokat, akik rövid kérdőívüket kitölti.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo