Ön szerint mi a sikeres vállalkozás titka?

Jó lehetőség ma Magyarországon vállalkozni? Többek között erre a kérdésre kívánnak választ kapni egy nagyszabású, országos kutatás szervezői, akik nem kevesebb, mint 5000 magyar kis- és középvállalattól várják a válaszokat a cégüket és terveiket érintő legfontosabb kérdésekre. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ), az Üzleti Klinika, és a Nagykermarketing által szervezett felmérés kérdéseire már 1500-nál is több cég adott választ. Az Ön véleménye is számít! Ha Ön vállalkozó, ne hagyja, hogy az Ön által fontosnak tartott szempontok esetleg kimaradjanak a válaszok közül!

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A kutatók célja, hogy ezen keresztül feltérképezzék a cégek aktuális helyzetét, és választ találjanak arra kérdésre, hogy miként próbáljuk sikerre vinni vállalkozásunkat mi, magyarok?

A kérdőív alkotói hiszik, hogy a magyar vállalkozások sikeréért nem csak tőkeinjekcióval és kedvezményekkel lehet tenni, hanem alapos és gazdag tudáskészlet átadásával, képzéssel és oktatással is. Sőt, a tapasztalat azt mutatja, hogy az első generációs vállalkozók azok, akik számára a legnagyobb kihívást jelenti az aktuális gazdasági és piaci helyzet, az ő problémáik elsődleges forrása pedig nem a pénz, hanem a tudáshiány.

Ezért a kutatók szeretnének kicsit belelátni a vállalkozók fejébe, és megismerni üzleti világképüket, hozzáállásukat a piachoz, ami gyökereiben határozza meg sikerüket. Lényeges kérdés, hogy honnan közelítenek a jövőben kitűzött célokhoz, és mit tartanak a legfőbb megoldandó feladatnak a cégükben? A magasabb profithoz sokféle módszer vezethet, melyek között különféleképp priorizálhatunk üzleti kultúránk függvényében. Ugyanilyen fontos a multikkal szemben lemaradt kkv-k együttműködő képessége; a kutatók arra is keresik a választ, hogy a vállalatok mennyire hajlandóak nagyobb összefogáshoz csatlakozni, például költségcsökkentés vagy marketing erősítés érdekében.

Különösen a kkv-knak, de a minden magyar vállalkozásnak nagy szüksége volna naprakész ismeretekre és gyakorlati megoldásokra, eredményességük növelése érdekében. Ehhez azonban ismernünk kell hiányosságaikat és erősségeiket – ezt a célt tűzte ki maga elé a vallalkozaskutatas.hu.

Töltse ki a kérdőívet Ön is itt! A szervezők már a tudás megszerzésének rögös útján megtett első lépésben is segítenek, hiszen "cégfejlesztő" ajándékokkal honorálják azokat, akik rövid kérdőívüket kitölti.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo