Marketing cikkek


Kockázatos a kuponozás

Kockázatos a kuponozás 

Számos, fogyasztási cikkek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó vállalat alkalmaz marketingakciókat, különféle promóciókat a vásárlások ösztönzése érdekében. A cégek akcióik során sokszor egyúttal komoly adókockázatoknak teszik ki magukat, hiszen ezeknek a konstrukcióknak az adóbeli kezelésére máig nem született egységes, a hatóságok által minden esetben, garantáltan elfogadott gyakorlat.
Hogyan szerezzünk vevőt?

Hogyan szerezzünk vevőt?  

Vevő nem a kapcsolatok szétnyúzásával vagy ámítással szerezhető a mostani nehéz helyzetben, hanem kölcsönös elégedettséggel. Nem a válság végét kell várni ölbe tett kézzel, hanem olyan üzletet csinálni, amin a kereskedő és a vevő is nyer - hangzott el a Kkv Marketing Expón. 
Reklámeszköz kicsiknek

Reklámeszköz kicsiknek 

A kis és középvállalatok egyik égető problémája és versenyhátránya a nagyobb cégekkel szemben, hogy nincs pénzük marketingre és általában a jól képzett „marketinges” is hiányzik a cég állományából. Az internet és a digitális technológia azonban számukra is tartogat lehetőségeket.
Visszaüthet az akciós hotelszoba

Visszaüthet az akciós hotelszoba 

A szállodák kapva-kaptak a közösségi vásárlási oldalakat üzemeltető cégek ajánlatain, így rövid idő alatt egyre több hotel kínálata jelent meg a kedvezményes lehetőségek között. Az első pillanatban zseniális vendégcsalogatónak azonban lassan látszanak az árnyoldalai is: ezen a csatornán rövid idő alatt szép számú vendégéjszaka adható el, az eszközt óvatlanul használó szállodáknak azonban hosszabb távon súlyos problémákat okozhat ez az értékesítés.
Ha reklám, akkor internet...

Ha reklám, akkor internet... 

A Policy Agenda - Ipsos kis- és középvállalati konjunktúra-index program keretében folyamatosan vizsgálja, hogy a cégvezetőknek milyen elképzelései, tapasztalatai vannak a reklámpiacon.
Mennyit ér a márkanév?

Mennyit ér a márkanév? 

Tervezhető adóterhek, mérhetőbb hatékonyság, vállalatfelvásárlás esetén akár többszörös felár elérése, illetve jelentősen javuló finanszírozási és befektetési esélyek - néhány fontos előny, ami mindenképpen indokolttá teszi egyes immateriális javak, így például a márkaérték meghatározását és a mérlegben való szerepeltetését - hívja fel a figyelmet a BDO Magyarország.
Olyan, mintha egy mezőgazdász a vízen spórolna...

Olyan, mintha egy mezőgazdász a vízen spórolna... 

Stagnálás jellemezte a kisvállalatok 2010. évi karácsonyi forgalmát az előző évekhez képest. Az előző év csökkenése után nem romlott tovább, de nem is növekedett a kkv-k  karácsonyi forgalma - derül ki a Marketing Commando 2010. január első hetében 2500 fő megkérdezésével végzett online kutatásból.
Aki kimarad, lemarad...

Aki kimarad, lemarad... 

Bár egyre több cég használja marketing célokra a közösségi oldalakat, máig sokan vannak, akik nem élnek ezzel a lehetőséggel. Pedig a Facebookon, vagy az Iwiw-en több millió magyar regisztrált, akik könnyen elérhető célpontjai lehetnének a vállalatoknak.
Pálinka- és bormarketing Füzértől Zaláig

Pálinka- és bormarketing Füzértől Zaláig 

A kormányzat a pálinkát - és persze az új törvényeket - népszerűsíti, a gazdasági főiskola pedig a bort, amennyiben a fogyasztási szokásokat elemzi, értékeli és tanácsaival befolyásolja.
A HD Group az Év Ügynöksége

A HD Group az Év Ügynöksége 

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.

Ez a legjobb: rajongók adják el a terméket 

A közösségi médiában az üzleti márkák rajongóinak vitája, párbeszéde adja el a terméket - mondta Kismartoni Zsolt, az Est Media Group online üzletágának vezetője a Superbrands szemináriumon kedden Budapesten. A konferencián marketingszakemberek vitattak meg egy közösségi oldalon alkalmazott újfajta reklámmódszereket.

Megismerési vágy és pozitív hozzáállás 

A racionális érvelés és a meglepetés sikeres reklámstratégia lehet a megváltozott értékrendszerben. A megtakarítás, a stabilitás, a család, az otthon válik mozgósító értékké elsősorban, szemben a korábban vezető vagyon, státus, luxus értéktrióval.

Az internetet szeretik a hirdetők  

A megkérdezettek 83 százaléka szerint növekszik az internet reklámbevétele 2010 második negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva - derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített Magyar Médiaindex felmérésből. A kutatócég a hirdetőknél, médiatulajdonosoknál, illetve ügynökségeknél dolgozó 100 befolyásos szakembert és vállalatvezetőt kérdezett arról, hogy szerintük miként alakulnak a hazai médiaköltések.

A megfontolt és alternatív marketing 

A racionális érvelés és a meglepetés sikeres reklámstratégia lehet a megváltozott értékrendszerben. A megtakarítás, a stabilitás, a család, az otthon válik mozgósító értékké elsősorban, szemben a korábban vezető vagyon, státus, luxus értéktrióval.

ScieNet és tásaik: itthon az MLM-zombik a nyerők? 

Vajon a multi-level marketing csak egy Amerikában kiforrott kereskedelmi modell, amit nem jó módon és időben helyeztek át a hazai gyakorlatba? Míg a hálózati direkt-marketingből az USA-ban egyetemi képzést lehet végezni, itthon eddig szinte csak "MLM-zombikkal" találkozhattunk.

Kkv-k figyelem: jön az uborkaszezon! 

„A közelgő parlamenti választások miatt egy hónappal rövidebb lesz az idei év a marketingben. Nemzetközi és hazai tapasztalatok bizonyítják, hogy a választásokat megelőző és az azt követő hetekben a céges reklámok hatása jelentősen csökken. Emiatt egy rendkívüli uborkaszezonnal kell kalkulálni az éves marketing terv készítésénél a kis- és közepes vállalatoknak" - figyelmeztet Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a 2010. január 21-én első alkalommal, több mint ezer kkv cégvezető részvételével Budapesten megrendezésre kerülő kkv Marketing Expo szervezője.

Megérné, mégsem reklámozzák magukat a kiscégek 

A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8%) folytat tudatos marketing tevékenységet, éves szinten átlagosan a forgalmuk 4%-át fordítva rá. Az eredmények elemzéséből világosan kitűnik, hogy azok a mikrovállalkozások és kkv-k, amelyek marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak mint azok, amelyek nem.

Kiderítik, hogyan reklámozzák magukat a kiscégek 

A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, hogy felmérjék a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenységét. Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fős reprezentatív  mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a  kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól.

Nyári tábor a marketingről és a reklámról 

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alkalommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján, melyhez idén kiemelt támogatóként a djuice is csatlakozott. Nem véletlen a márka jelenléte a főiskolásoknak és egyetemistáknak szóló Brand Campen, hiszen a djuice tavaszi márkaváltásával erre a korosztályra fókuszál.

A marketing is a főnök nyakán marad 

Még mindig a cégvezetők többsége veszi nyakába a marketinget - derül ki az internetvallalkozas.com legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül az oldal szerkesztői 1.100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit kérdezték meg a vállalkozásuk marketingjéről, eredményeiről és terveiről.

"Minek nekem internet?" 

A magyarországi mikro- és kisvállalkozásoknak csupán töredéke alkalmaz online marketinget - mondta Soós Viktória, a "Marketingtorta" elnevezésű konferencia egyik szervezője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Durva károkat okoznak a rolleresek

Durva károkat okoznak a rolleresek 

Bár az elektromos rollerekkel okozott balesetek aránya nem kiugró, az okozott károk azonban egészen súlyosak is lehetnek.

Pénzszerzés

Anyagilag nincsenek felkészülve a váratlan helyzetekre a magyarok

Anyagilag nincsenek felkészülve a váratlan helyzetekre a magyarok  

A váratlan egészségügyi kiadások a lakosság kétharmada számára komoly anyagi megterhelést jelentenek.

Jogi kisokos

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok

Új világ, immár nincs szabad költözés Magyarországon, stoppolhatnak az önkormányzatok 

2025. július 1. napján hatályba lépett a helyi önazonosság védelméről szóló 2025. évi XLVIII. törvény, mely alapjaiban változtathatja meg az ingatlanok értékesítésének gyakorlatát. A helyi önazonossági törvény ugyanis olyan szabályozási lehetőséget ad a helyi önkormányzatok kezébe, mellyel az adott településre beköltözés korlátozható, feltételekhez köthető, a lakcím létesítése megtiltható vagy feltételhez köthető.

Cégblog

A legnehezebb döntések még az unokáink életére is kihatnak – szokatlan helyről jön a segítség

A legnehezebb döntések még az unokáink életére is kihatnak – szokatlan helyről jön a segítség 

Amikor egy privátbanki ügyfél és tanácsadója leülnek beszélgetni, az idő legnagyobb részében nem is a befektetésekről van szó. Klasszis Podcast Fodor Bélával.

Gazdaság

Bújják a magyarok a lakáshirdetéseket

Bújják a magyarok a lakáshirdetéseket 

Havi szinten a különböző vármegyékben 14-39 százalékkal nőtt a kereslet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo