Marketing cikkek


Olyan, mintha egy mezőgazdász a vízen spórolna...

Olyan, mintha egy mezőgazdász a vízen spórolna... 

Stagnálás jellemezte a kisvállalatok 2010. évi karácsonyi forgalmát az előző évekhez képest. Az előző év csökkenése után nem romlott tovább, de nem is növekedett a kkv-k  karácsonyi forgalma - derül ki a Marketing Commando 2010. január első hetében 2500 fő megkérdezésével végzett online kutatásból.
Aki kimarad, lemarad...

Aki kimarad, lemarad... 

Bár egyre több cég használja marketing célokra a közösségi oldalakat, máig sokan vannak, akik nem élnek ezzel a lehetőséggel. Pedig a Facebookon, vagy az Iwiw-en több millió magyar regisztrált, akik könnyen elérhető célpontjai lehetnének a vállalatoknak.
Pálinka- és bormarketing Füzértől Zaláig

Pálinka- és bormarketing Füzértől Zaláig 

A kormányzat a pálinkát - és persze az új törvényeket - népszerűsíti, a gazdasági főiskola pedig a bort, amennyiben a fogyasztási szokásokat elemzi, értékeli és tanácsaival befolyásolja.
A HD Group az Év Ügynöksége

A HD Group az Év Ügynöksége 

12 kategóriában 15 kreatív ügynökség marketingkommunikációs megoldása került díjazásra a 11. Arany Penge Kreatív Fesztiválon. Az év ügynöksége a HD Group lett, aki öt kategóriában is dobogóra állhatott. A Proud, a Cluso és a DDB ugyancsak szép eredményekkel zárhatta a reklámversenyt.
Ez a legjobb: rajongók adják el a terméket

Ez a legjobb: rajongók adják el a terméket 

A közösségi médiában az üzleti márkák rajongóinak vitája, párbeszéde adja el a terméket - mondta Kismartoni Zsolt, az Est Media Group online üzletágának vezetője a Superbrands szemináriumon kedden Budapesten. A konferencián marketingszakemberek vitattak meg egy közösségi oldalon alkalmazott újfajta reklámmódszereket.
Megismerési vágy és pozitív hozzáállás

Megismerési vágy és pozitív hozzáállás 

A racionális érvelés és a meglepetés sikeres reklámstratégia lehet a megváltozott értékrendszerben. A megtakarítás, a stabilitás, a család, az otthon válik mozgósító értékké elsősorban, szemben a korábban vezető vagyon, státus, luxus értéktrióval.
Az internetet szeretik a hirdetők

Az internetet szeretik a hirdetők  

A megkérdezettek 83 százaléka szerint növekszik az internet reklámbevétele 2010 második negyedévében a tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva - derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített Magyar Médiaindex felmérésből. A kutatócég a hirdetőknél, médiatulajdonosoknál, illetve ügynökségeknél dolgozó 100 befolyásos szakembert és vállalatvezetőt kérdezett arról, hogy szerintük miként alakulnak a hazai médiaköltések.
A megfontolt és alternatív marketing

A megfontolt és alternatív marketing 

A racionális érvelés és a meglepetés sikeres reklámstratégia lehet a megváltozott értékrendszerben. A megtakarítás, a stabilitás, a család, az otthon válik mozgósító értékké elsősorban, szemben a korábban vezető vagyon, státus, luxus értéktrióval.
ScieNet és tásaik: itthon az MLM-zombik a nyerők?

ScieNet és tásaik: itthon az MLM-zombik a nyerők? 

Vajon a multi-level marketing csak egy Amerikában kiforrott kereskedelmi modell, amit nem jó módon és időben helyeztek át a hazai gyakorlatba? Míg a hálózati direkt-marketingből az USA-ban egyetemi képzést lehet végezni, itthon eddig szinte csak "MLM-zombikkal" találkozhattunk.
Kkv-k figyelem: jön az uborkaszezon!

Kkv-k figyelem: jön az uborkaszezon! 

„A közelgő parlamenti választások miatt egy hónappal rövidebb lesz az idei év a marketingben. Nemzetközi és hazai tapasztalatok bizonyítják, hogy a választásokat megelőző és az azt követő hetekben a céges reklámok hatása jelentősen csökken. Emiatt egy rendkívüli uborkaszezonnal kell kalkulálni az éves marketing terv készítésénél a kis- és közepes vállalatoknak" - figyelmeztet Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a 2010. január 21-én első alkalommal, több mint ezer kkv cégvezető részvételével Budapesten megrendezésre kerülő kkv Marketing Expo szervezője.

Megérné, mégsem reklámozzák magukat a kiscégek 

A mikro-, kis- és közepes vállalkozások mindössze egyharmada (32,8%) folytat tudatos marketing tevékenységet, éves szinten átlagosan a forgalmuk 4%-át fordítva rá. Az eredmények elemzéséből világosan kitűnik, hogy azok a mikrovállalkozások és kkv-k, amelyek marketingeznek, nagyobb éves forgalomra számíthatnak mint azok, amelyek nem.

Kiderítik, hogyan reklámozzák magukat a kiscégek 

A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, hogy felmérjék a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenységét. Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fős reprezentatív  mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a  kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól.

Nyári tábor a marketingről és a reklámról 

Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alkalommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján, melyhez idén kiemelt támogatóként a djuice is csatlakozott. Nem véletlen a márka jelenléte a főiskolásoknak és egyetemistáknak szóló Brand Campen, hiszen a djuice tavaszi márkaváltásával erre a korosztályra fókuszál.

A marketing is a főnök nyakán marad 

Még mindig a cégvezetők többsége veszi nyakába a marketinget - derül ki az internetvallalkozas.com legfrissebb felméréséből, amelynek keretén belül az oldal szerkesztői 1.100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit kérdezték meg a vállalkozásuk marketingjéről, eredményeiről és terveiről.

"Minek nekem internet?" 

A magyarországi mikro- és kisvállalkozásoknak csupán töredéke alkalmaz online marketinget - mondta Soós Viktória, a "Marketingtorta" elnevezésű konferencia egyik szervezője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Egyre jobb képet fest az ingatlanpiac

Egyre jobb képet fest az ingatlanpiac  

Tovább folytatódott az ingatlanpiaci felívelés áprilisban: a 11 200 ingatlan-adásvétel az előző hónaphoz képest 1 százalékos, éves összevetésben 65 százalékos növekedés.

Pénzszerzés

Az unió lakossági hitelprogramjai majd 200 bankfiókban lesznek elérhetőek

Az unió lakossági hitelprogramjai majd 200 bankfiókban lesznek elérhetőek 

Hőszigetelésre, nyílászáró cserére, valamint a fűtési és használati melegvíz-előállító rendszerek korszerűsítésére lehet támogatást igényelni.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Az évszázad tulajdonjogi vitája zárulhat le Olaszország és az USA között

Az évszázad tulajdonjogi vitája zárulhat le Olaszország és az USA között 

Az EJEB megerősítette Olaszország jogát arra, hogy visszaszerezze az amerikai Getty Múzeumban tárolt értékes görög bronzszobrot.

Cégblog

Gyomorforgató II. kerületi étteremre csapott le a Nébih

Gyomorforgató II. kerületi étteremre csapott le a Nébih  

A vendéglátóhely tevékenységét azonnali hatállyal felfüggesztették, 50 kilogramm élelmiszert kivontak a forgalomból.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo