"Minek nekem internet?"

A magyarországi mikro- és kisvállalkozásoknak csupán töredéke alkalmaz online marketinget - mondta Soós Viktória, a "Marketingtorta" elnevezésű konferencia egyik szervezője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A felmérés szerint az említett vállalkozásoknak csupán 16 százaléka rendelkezik saját honlappal, így többségük nemhogy nem használja, de nem is ismeri az online értékesítés és marketing ezen formáját. A témával foglalkozó konferencia célja, hogy segítséget nyújtson a kis- és közepes vállalkozásoknak az elhangzó tanácsok  gyakorlati alkalmazásához.

Wermer András stratégiai tanácsadó, a konferencia egyik előadója szerint sürget az idő. Ahhoz, hogy, a kisvállalkozások talpon tudjanak maradni elengedhetetlen, hogy a cégvezetők megtanulják megtervezni saját stratégiájukat - mondta.

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo