"Minek nekem internet?"

A magyarországi mikro- és kisvállalkozásoknak csupán töredéke alkalmaz online marketinget - mondta Soós Viktória, a "Marketingtorta" elnevezésű konferencia egyik szervezője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A felmérés szerint az említett vállalkozásoknak csupán 16 százaléka rendelkezik saját honlappal, így többségük nemhogy nem használja, de nem is ismeri az online értékesítés és marketing ezen formáját. A témával foglalkozó konferencia célja, hogy segítséget nyújtson a kis- és közepes vállalkozásoknak az elhangzó tanácsok  gyakorlati alkalmazásához.

Wermer András stratégiai tanácsadó, a konferencia egyik előadója szerint sürget az idő. Ahhoz, hogy, a kisvállalkozások talpon tudjanak maradni elengedhetetlen, hogy a cégvezetők megtanulják megtervezni saját stratégiájukat - mondta.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo