Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója elmondta, hogy nagyon kevés a kis- és közepes vállalatok marketingjét vizsgáló, tudományos értékű kutatási háttéranyag. A kkv marketing szakértő arra számít, hogy a kutatás segítségével sikerül jobban megérteni, hogyan tehető hatékonyabbá a kkv-k marketingje, amely a növekedésük legfontosabb eszköze. A kutatás várhatóan szeptember elején készül el, az eredményei a hónap közepén lesznek elérhetők.
Kiderítik, hogyan reklámozzák magukat a kiscégek
A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, hogy felmérjék a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenységét. Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fős reprezentatív mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól.
Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek
A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania
Hol van már Magyarország egykori olcsósága.

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban
A luxizás magyar császára nagyot villantott.

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda
A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint
Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.