Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója elmondta, hogy nagyon kevés a kis- és közepes vállalatok marketingjét vizsgáló, tudományos értékű kutatási háttéranyag. A kkv marketing szakértő arra számít, hogy a kutatás segítségével sikerül jobban megérteni, hogyan tehető hatékonyabbá a kkv-k marketingje, amely a növekedésük legfontosabb eszköze. A kutatás várhatóan szeptember elején készül el, az eredményei a hónap közepén lesznek elérhetők.
Kiderítik, hogyan reklámozzák magukat a kiscégek
A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, hogy felmérjék a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenységét. Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fős reprezentatív mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól.
Véleményvezér

Ajaj most van baj, Trump felszólította Magyarországot, fejezze be az orosz olaj vásárlását
Élesbe fordult az amerikai diplomácia.

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter
1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.