Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója elmondta, hogy nagyon kevés a kis- és közepes vállalatok marketingjét vizsgáló, tudományos értékű kutatási háttéranyag. A kkv marketing szakértő arra számít, hogy a kutatás segítségével sikerül jobban megérteni, hogyan tehető hatékonyabbá a kkv-k marketingje, amely a növekedésük legfontosabb eszköze. A kutatás várhatóan szeptember elején készül el, az eredményei a hónap közepén lesznek elérhetők.
Kiderítik, hogyan reklámozzák magukat a kiscégek
A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, hogy felmérjék a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenységét. Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fős reprezentatív mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól.
Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája
A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel
Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad
Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből
Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.

Mulatságos videón kacag a világ, állig felfegyverzett ügynökök szaladnak egy migráns után
Mulatságos kergetőzések Chicago utcáin.

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása
Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.