Wolf Gábor a Marketing Commando vezető tanácsadója elmondta, hogy nagyon kevés a kis- és közepes vállalatok marketingjét vizsgáló, tudományos értékű kutatási háttéranyag. A kkv marketing szakértő arra számít, hogy a kutatás segítségével sikerül jobban megérteni, hogyan tehető hatékonyabbá a kkv-k marketingje, amely a növekedésük legfontosabb eszköze. A kutatás várhatóan szeptember elején készül el, az eredményei a hónap közepén lesznek elérhetők.
Kiderítik, hogyan reklámozzák magukat a kiscégek
A Szonda Ipsos és a Marketing Commando együttműködést kezdett, hogy felmérjék a hazai kis és közepes méretű vállalkozások marketing tevékenységét. Az Ipsos Üzleti Klubjának online vállalati paneljén 500 fős reprezentatív mintán végzett kutatás célja, hogy a hiteles képet adjon a kis- és közepes vállalatok marketing aktivitásáról és szokásairól.
Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat
Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak
Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését
Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét
Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő
Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.