Ez a legjobb: rajongók adják el a terméket

A közösségi médiában az üzleti márkák rajongóinak vitája, párbeszéde adja el a terméket - mondta Kismartoni Zsolt, az Est Media Group online üzletágának vezetője a Superbrands szemináriumon kedden Budapesten. A konferencián marketingszakemberek vitattak meg egy közösségi oldalon alkalmazott újfajta reklámmódszereket.

Kismartoni Zsolt a konferencián elmagyarázta, hogy a Facebooknak világszerte négyszázmillió tagja van, a közösségi oldal regisztrált magyar felhasználóinak száma ma már csaknem egymillió-egyszázezer. A tagok ötven százaléka napi rendszerességgel látogatja az oldalt. A magyar felhasználók átlagosan ötvenöt percet töltenek az oldalon - mondta az üzletágvezető. Hozzátette: a Facebook világától idegen profilú üzletágak is, például autógyártók vagy befektetési cégek is látnak benne fantáziát, és használják az oldal adta ügyfélkapcsolati lehetőségeket.

Az ismertségig és népszerűségig minden cég eljuthat a világhálón - mondta Szántó Gábor, a Kirowski marketingügynökség közösségi médiával foglalkozó részlegvezetője. Figyelmeztetett: a közösségi oldal nem válthatja ki a többi reklámtechnikát. A közösségi médiumokon keresztül lassabb a megtérülés, az adott márka rajongói lassabban reagálnak, viszont ezután ők maguk is közvetítik a márkával kapcsolatos információkat.

Véleményvezér

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban

Románia is lehagyott minket a várható élettartam statisztikákban 

80 felett már nincs sok esélyünk.
A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben

A francia elnök szerint a kis nemzeti vállalatok versenyképtelenek a nagy globális cégekkel szemben 

A francia elnök keményen beszólt az európai gazdaságpolitikának.
Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága

Az osztogató-fosztogató állam nagyon drága 

A kormány tavalyi, többször módosított hiánycélja sem teljesült.
Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo