Ez a legjobb: rajongók adják el a terméket

A közösségi médiában az üzleti márkák rajongóinak vitája, párbeszéde adja el a terméket - mondta Kismartoni Zsolt, az Est Media Group online üzletágának vezetője a Superbrands szemináriumon kedden Budapesten. A konferencián marketingszakemberek vitattak meg egy közösségi oldalon alkalmazott újfajta reklámmódszereket.

Kismartoni Zsolt a konferencián elmagyarázta, hogy a Facebooknak világszerte négyszázmillió tagja van, a közösségi oldal regisztrált magyar felhasználóinak száma ma már csaknem egymillió-egyszázezer. A tagok ötven százaléka napi rendszerességgel látogatja az oldalt. A magyar felhasználók átlagosan ötvenöt percet töltenek az oldalon - mondta az üzletágvezető. Hozzátette: a Facebook világától idegen profilú üzletágak is, például autógyártók vagy befektetési cégek is látnak benne fantáziát, és használják az oldal adta ügyfélkapcsolati lehetőségeket.

Az ismertségig és népszerűségig minden cég eljuthat a világhálón - mondta Szántó Gábor, a Kirowski marketingügynökség közösségi médiával foglalkozó részlegvezetője. Figyelmeztetett: a közösségi oldal nem válthatja ki a többi reklámtechnikát. A közösségi médiumokon keresztül lassabb a megtérülés, az adott márka rajongói lassabban reagálnak, viszont ezután ők maguk is közvetítik a márkával kapcsolatos információkat.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo