vásárlás

felmérés, online, szokások, vásárlás, y generáció

Az Y generáció is jár boltba, de szeretne több élményt

piacesprofit.hu

Sokan gondolhatják a 18-35 évesekről, hogy a vásárlásnak csak az online formáját preferálják, ám ez a Cetelem Körkép eredményei szerint inkább az internetes és fizikai boltok egymás mellett élését tartják üdvözítőnek. Figyelemre méltó például, hogy az Y-ok 57 százalékának kifejezett örömet okoz, ha üzletben vásárolhat.

Tovább olvasom »
bérlés, kis lakás, lakaspiac, vásárlás, villa

A szerbek és az oroszok már az előszobában vannak

piacesprofit.hu

Az elmúlt hat hónapban az Otthon Centrumnál érdeklődő ügyfelek a legnagyobb arányban (51,0%) társasházi lakást kerestek, ezt követte a családi ház-vásárlási szándék (40,0%). A tavaly szeptemberi felméréshez képest a családi házak iránti érdeklődés 6%-kal csökkent, míg a társasházi lakások iránt ugyanennyivel nőtt.

Tovább olvasom »
csokinyúl, édesség, húsvét, minőség, sonka, vásárlás

Ha húsvét, akkor sonka, de kilő a csokinyúl is

PP/MTI

Több mint 6700 tonnányi sonka és egyéb főtt-füstölt hús fogy a húsvéti ünnepi időszakban, amelyek értéke meghaladja a 10 milliárd forintot – mondta Mostisch Martina, a Magyar Húsiparosok Szövetségének (Hússzövetség) ügyvezető titkára az MTI-nek a GfK adataira hivatkozva.

Tovább olvasom »
költekezés, közösségi média, nyomás, szokás, vásárlás

Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk

piacesprofit.hu

A társadalmi nyomás és a közösségi média platformok erősen befolyásolják költési szokásainkat – derül ki az Intrum felméréséből. A magyarok harmada többet költ a közösségi média hatására, és a szülők 35 százaléka legalább egyszer vásárolt a társadalmi nyomás hatására gyermekeinek olyan dolgot, amit nem engedhetett meg magának.

Tovább olvasom »
áruház, fogyasztás, vásárlás, webshop

Nem megy a bolt, bérlőket keresnek a nagyáruházak

piacesprofit.hu

Az Egyesült Államokban több száz áruház zárt be az elmúlt években és hasonló a trend Nagy-Britanniában is, ott válságban, ezért átalakulóban van az egész kiskereskedelem. Az angliai ok: csökkennek a jövedelmek, drágul a hitel és a fogyasztó másra költi a pénzét és egyre inkább nem üzletben, hanem az interneten vásárol.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor