Nagybevásárlás profin: éttermeknek, kisboltoknak, családoknak - egy helyen

Marinált lazac friss, ropogós salátával, pirított magvakkal a top kategóriás étteremben? A megszokott áruválaszték a sarki kisboltban? Balaton-parti grillezés a barátokkal? Mi a közös bennük? Mindegyikhez a METRO-ban intézik a nagybevásárlást. A vevők régóta, tudatosan választják a hazai élelmiszernagykereskedő egységeit. Mi az újdonság? Erről kérdeztük Taferner Ákost, a társaság marketing osztályvezetőjét.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Mi változott a METRO stratégiájában?

2021-ben visszatértünk az induláskor cégünk alapfilozófiájának számító szemlélethez, azaz a HORECA (vendéglátóipar) és a kiskereskedő ügyfelek kiszolgálásához. Ők a kezdetektől kiemelt vevőközönségünk, akik most újra a fő fókuszba kerültek. E két csoport az árubeszerzés során alapvetően a kedvező, stabil árat és a folyamatos termékellátást értékeli. Ők adják bevételünk jelentős részét, azonban mindemellett hangsúlyozni szeretném, hogy továbbra is tárt kapukkal várjuk az egyéni vásárlókat is! A digitálisan igényelhető és akár azonnal használatba vehető  „Gourmet-kártya” is az ő, azaz az egyéni vásárlók, kényelmét szolgálja.  A nyári baráti összejövetelekhez, teraszos grillezéshez, tóparti koccintáshoz szükséges nagyobb volumenű bevásárlás esetén is érdemes hozzánk fordulni.

Vannak akcióik akár most, a nyári szezonban?

Manapság a hazai kiskereskedelemi üzletláncok között ádáz árháború, eltérő kategóriákban, de folyamatos akciózás zajlik. A METRO egységekben vevőink főként nem akciókkal, hanem következetes, hosszú távon alacsonyan tartott árakkal találkoznak. Ez az ármeghatározás minden termékkategóriában jellemző.   

Kijelenthetjük, hogy hasít a HORECA és a kiskereskedelem a METRO-ban?  

Mindkét vevőcsoport esetében dinamikus növekedést értünk el. A HORECA részesedésünk az elmúlt hónapokban gyors növekedésnek indult, köszönhetően az új értékesítési stratégiánknak és annak, hogy felépítettük Magyarország legnagyobb HORECA értékesítési csapatát. A kiszállítási üzletágunk szintén csúcsokat döntöget. Két programunk, a „Többet olcsóbban!” és a „Sztárajánlataink” ugyanarra a stratégiára épül: minél nagyobb mennyiséget vásárol valaki, annál alacsonyabb a termékek egységára. Ez az egyéni vásárlók számára is vonzó alternatíva. A számok azt mutatják, hogy e stratégia közkedvelt vásárlóink körében: a „Többet olcsóbban” termékek például átlagosan 45%-kal nagyobb arányban fogynak az előző évhez képest.

Kínálatunk kialakítása során figyelembe vesszük a nemzetközi trendeket is: különleges a hús, hal és tenger gyümölcsei választék, a hivatásos séfek és egyéni vásárlóként a főzés rajongói speciális zöldségeket és gyümölcsöket is megtalálnak nálunk. A ma divatos „gourmet világban” érték a gasztronómia rajongóinak is, hogy barátaikat, rokonaikat a jónevű séfek által is vásárolt top minőségű, különleges élelmiszerekkel kínálhatják meg.

(x)

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo