Bizalom cikkek
Brókerbotrány: megijedtek a vállalkozók
Az elmúlt hetekben inkább arról beszélt a média, hogy az ellenzék és a kormány, hogyan küzd meg egymással ebben a kérdésben. Ugyanakkor van egy sokkal messzebb mutató aspektusa is a kérdésnek, ez pedig a magyar bankrendszerbe vetett bizalom.
6 technika a bizalom kiépítéséhez az értékesítésben
A bizalom kialakítása az értékesítés legfontosabb része, a folyamat beindítója. Alapvető minden értékesítés során. A Piac&Profit szakértője hat módszert mutat, ami segíthet elérni a célt.
Egyre személyesebbek lesznek az online reklámok
Az online marketing és reklámozás feltörekvőben van, ahogy életünket egyre inkább az interneten, okostelefonok és tabletek rengetegjében éljük. Ezért fontos tudni, hogyan alakul az online hirdetési szektor.
Hogy ne játsszuk el potenciális ügyfeleink bizalmát?
Mindenki értékesít, van aki termékeket, szolgáltatást, van, aki gondolatokat, vagy éppen emberi törekvéseket. Nem mindegy, hogy hogyan. Ha jól, akkor örömöt, ígéreteket vált valóra, ha rosszul, akkor csak bosszúságot és csalódást.
Bizalom nélkül nincs csapat, csapat nélkül nincs siker
Sok szó esik manapság az egész világot sújtó bizalomhiányról. Egy cégen belül azonban a „ragasztó” a bizalom a csapaton belül. Ez, és a munkatársak valódi megismerése alapja a jó csapat és így a sikeres cég létrejöttének – derült ki a Piac&Profit KKV-Akadémiáján. Elmondjuk, hogy csináljuk!
Ez kellene az igazi növekedéshez!
Magyarország, valamint a régió gazdasági helyzete, ezen belül az export lehetőségei és kockázatai voltak a fókuszban a Coface által rendezett, „Az exportkockázatok a törékeny gazdasági növekedési tükrében” című országkockázati konferencián.
Jövedelmező lehet az ügyfelek őszintesége
Napjainkban egyre inkább felértékelődnek az ügyfélkapcsolatok, hiszen az igazi értéket az az ügyfél jelenti, aki elégedett, a céggel szemben lojális és annak jó hírnevét viszi tovább. Szakértőnk tippeket ad, hogyan érhetjük el ezeket az ügyfeleket.
Hogyan találjunk új üzleti partnereket?
A személyes kapcsolatok és a bizalom szerepe ma talán még fontosabb az üzleti életben, mint eddig bármikor. Segítünk, hogyan tehetjük vonzóvá a cégünket és személyünket!
Nem elfecsérelt idő a kapcsolatépítés
Akármennyire a racionalitás és a folyamatos hajtás korát éljük, a személyes kapcsolatokon alapuló bizalom szerepe ma is megkérdőjelezhetetlen az üzleti életben. A kapcsolatépítés nem felesleges időtöltés, hanem fontos üzleti feladat és döntéssegítő mechanizmus.
Megint romlott a helyzet
A hitelezés beszűkülése, valamint a vállalati hitelkamatok várt növekedése rányomta a bélyegét a vállalkozások hangulatára. A hazai cégek többsége arra számít, hogy romlik a versenyhelyzete, jóllehet egyre többen úgy látják, hogy könnyebb hozzájutni az európai uniós pályázati forrásokhoz.
Kezdenek végre bízni bennünk
A közép-európai kockázatitőke-befektetők régióba vetett bizalma az elmúlt fél év során fokozatosan visszatért, ami annak a jele, hogy a térség kockázati és magántőke-befektetői megértik és elfogadják a nehezebb gazdálkodási feltételeket és továbbra is keresik az általános üzleti környezet ellenében is sikeres, növekvő vállalatokat, befektetési lehetőségeket a térségben.
Ekkorát már rég zuhantunk
2008 ősze, a világgazdasági válság magyarországi megjelenése óta nem zuhant egyetlen hónap alatt akkorát a GKI-Erste konjunktúra-index értéke, mint most májusban. Ezzel az index háromhavi javulás, illetve stagnálás után nagyjából az év eleji, nagyon alacsony szintre esett. Ilyen negatív vélemények ez előtt utoljára 2009 végén jellemezték a magyar gazdaságot. A GKI által az EU támogatásával végzett felmérés szerint májusban az üzleti szektor és a fogyasztók várakozásait egyaránt a mély pesszimizmus jellemezte.
Kulcskérdés, hogy bíznak-e bennünk
A Magyarország iránti bizalom helyreállításának és megtartásának fontosságáról beszéltek a Költségvetési Tanács tagjai az Állami Számvevőszék "Államadósság és gazdasági növekedés" című budapesti konferenciáján.
Kidőlünk bedőlünk
Megjelent a Piac&Profit magazin májusi száma, amiből mindent megtudhat a Széll Kálmán Terv 2.0 újdonságairól, összeállítást olvashat a körbetartozás helyzetéről és megoldási lehetőségeiről, részletes pályázati információkat szerezhet, de arról is olvashat, hogy miért olyan fontos a bizalom szerepe az üzleti életben.