Bizalom cikkek


Brókerbotrány: megijedtek a vállalkozók

Brókerbotrány: megijedtek a vállalkozók 

Az elmúlt hetekben inkább arról beszélt a média, hogy az ellenzék és a kormány, hogyan küzd meg egymással ebben a kérdésben. Ugyanakkor van egy sokkal messzebb mutató aspektusa is a kérdésnek, ez pedig a magyar bankrendszerbe vetett bizalom.
6 technika a bizalom kiépítéséhez az értékesítésben

6 technika a bizalom kiépítéséhez az értékesítésben 

A bizalom kialakítása az értékesítés legfontosabb része, a folyamat beindítója. Alapvető minden értékesítés során. A Piac&Profit szakértője hat módszert mutat, ami segíthet elérni a célt.
Egyre személyesebbek lesznek az online reklámok

Egyre személyesebbek lesznek az online reklámok 

Az online marketing és reklámozás feltörekvőben van, ahogy életünket egyre inkább az interneten, okostelefonok és tabletek rengetegjében éljük. Ezért fontos tudni, hogyan alakul az online hirdetési szektor.
Hogy ne játsszuk el potenciális ügyfeleink bizalmát?

Hogy ne játsszuk el potenciális ügyfeleink bizalmát? 

Mindenki értékesít, van aki termékeket, szolgáltatást, van, aki gondolatokat, vagy éppen emberi törekvéseket. Nem mindegy, hogy hogyan. Ha jól, akkor örömöt, ígéreteket vált valóra, ha rosszul, akkor csak bosszúságot és csalódást.
Bizalom nélkül nincs csapat, csapat nélkül nincs siker

Bizalom nélkül nincs csapat, csapat nélkül nincs siker 

Sok szó esik manapság az egész világot sújtó bizalomhiányról. Egy cégen belül azonban a „ragasztó” a bizalom a csapaton belül. Ez, és a munkatársak valódi megismerése alapja a jó csapat és így a sikeres cég létrejöttének – derült ki a Piac&Profit KKV-Akadémiáján. Elmondjuk, hogy csináljuk!
Ez kellene az igazi növekedéshez!

Ez kellene az igazi növekedéshez! 

Magyarország, valamint a régió gazdasági helyzete, ezen belül az export lehetőségei és kockázatai voltak a fókuszban a Coface által rendezett, „Az exportkockázatok a törékeny gazdasági növekedési tükrében” című országkockázati konferencián.
Jövedelmező lehet az ügyfelek őszintesége

Jövedelmező lehet az ügyfelek őszintesége 

Napjainkban egyre inkább felértékelődnek az ügyfélkapcsolatok, hiszen az igazi értéket az az ügyfél jelenti, aki elégedett, a céggel szemben lojális és annak jó hírnevét viszi tovább. Szakértőnk tippeket ad, hogyan érhetjük el ezeket az ügyfeleket.
Hogyan találjunk új üzleti partnereket?

Hogyan találjunk új üzleti partnereket? 

A személyes kapcsolatok és a bizalom szerepe ma talán még fontosabb az üzleti életben, mint eddig bármikor. Segítünk, hogyan tehetjük vonzóvá a cégünket és személyünket!
Nem elfecsérelt idő a kapcsolatépítés

Nem elfecsérelt idő a kapcsolatépítés 

Akármennyire a racionalitás és a folyamatos hajtás korát éljük, a személyes kapcsolatokon alapuló bizalom szerepe ma is megkérdőjelezhetetlen az üzleti életben. A kapcsolatépítés nem felesleges időtöltés, hanem fontos üzleti feladat és döntéssegítő mechanizmus.
Megint romlott a helyzet

Megint romlott a helyzet 

A hitelezés beszűkülése, valamint a vállalati hitelkamatok várt növekedése rányomta a bélyegét a vállalkozások hangulatára. A hazai cégek többsége arra számít, hogy romlik a versenyhelyzete, jóllehet egyre többen úgy látják, hogy könnyebb hozzájutni az európai uniós pályázati forrásokhoz.

Kezdenek végre bízni bennünk 

A közép-európai kockázatitőke-befektetők régióba vetett bizalma az elmúlt fél év során fokozatosan visszatért, ami annak a jele, hogy a térség kockázati és magántőke-befektetői megértik és elfogadják a nehezebb gazdálkodási feltételeket és továbbra is keresik az általános üzleti környezet ellenében is sikeres, növekvő vállalatokat, befektetési lehetőségeket a térségben.

Ekkorát már rég zuhantunk 

2008 ősze, a világgazdasági válság magyarországi megjelenése óta nem zuhant egyetlen hónap alatt akkorát a GKI-Erste konjunktúra-index értéke, mint most májusban. Ezzel az index háromhavi javulás, illetve stagnálás után nagyjából az év eleji, nagyon alacsony szintre esett. Ilyen negatív vélemények ez előtt utoljára 2009 végén jellemezték a magyar gazdaságot. A GKI által az EU támogatásával végzett felmérés szerint májusban az üzleti szektor és a fogyasztók várakozásait egyaránt a mély pesszimizmus jellemezte.

Kulcskérdés, hogy bíznak-e bennünk 

A Magyarország iránti bizalom helyreállításának és megtartásának fontosságáról beszéltek a Költségvetési Tanács tagjai az Állami Számvevőszék "Államadósság és gazdasági növekedés" című budapesti konferenciáján.

Kidőlünk bedőlünk 

Megjelent a Piac&Profit magazin májusi száma, amiből mindent megtudhat a Széll Kálmán Terv 2.0 újdonságairól, összeállítást olvashat a körbetartozás helyzetéről és megoldási lehetőségeiről, részletes pályázati információkat szerezhet, de arról is olvashat, hogy miért olyan fontos a bizalom szerepe az üzleti életben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot

Ellepik a ruhagyűjtő konténerek az országot  

Megkezdődött a MOHU Mol Hulladékgazdálkodási Zrt. textilgyűjtőkonténer-telepítési programja.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése

Minden eddiginél hatékonyabbá vált a nehéz helyzetbe került cégek megmentése  

Az életképes, de fizetési nehézségekkel küzdő vállalkozások immár közel két éve, 2022 júliusa óta Magyarországon is indíthatnak szerkezetátalakítási eljárást.

Cégblog

Bukott a hévízi pénzváltó

Bukott a hévízi pénzváltó 

Az MNB 28 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a hévízi Ajsa-Kühne Kft.-re.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo