Hogyan találjunk új üzleti partnereket?

A személyes kapcsolatok és a bizalom szerepe ma talán még fontosabb az üzleti életben, mint eddig bármikor. Segítünk, hogyan tehetjük vonzóvá a cégünket és személyünket!

Kép:PP archív

Az eredményes üzleti hálózatépítés módszerekről szól a Piac&Profit Kkv Akadémiájának következő alkalma. A lehetőségek kihasználásához szükséges tudást szedi össze a január 30-i szakmai konzultáció. A rendezvényről további információk és regisztráció itt található. Itt egyaránt szó esik majd a személyes értékek brandépítésben játszott szerepéről, az üzleti közösségekhez való tartozás előnyeiről, kiállításokon és konferenciákon való részvétel fontosságáról de az olyan, személytelenebb, de szintén fontos eszközökről is, mint az interneten keresztül való eredményes kapcsolattartás.

Az embernek társas lényként alapvetően fontos, hogy találkozzon másokkal és gondolatokat cseréljen. A személyesség és a bizalom ismét különösen fontossá vált az internetes üzlet korában, amikor a korábbi kézfogás helyett elektronikus aláírás hitelesít és sokszor még csak nem is látom az eladó arcát, mielőtt eldönteném, hogy vásárolok-e tőle. De hogyan mutathatja meg úgy egy vállalkozás vezetője saját magát és ezen keresztül az általa menedzselt vállalkozást, hogy vonzó üzleti partner legyen? Számos terepen lehet és kell bizonyítani, az internet, a közösségi oldalak, a konferenciák, a kiállítások, a klubok és egyéb szakmai közösségek mind-mind a brandépítés az új üzleti kapcsolatok kiépítésének terepei lehetnek.

Az eredményes üzleti hálózatépítés módszerekről szól a Piac&Profit Kkv Akadémiájának következő alkalma.
A jelenlegi gazdasági problémák között előkelő helyen áll a bizalomhiány. A vállalkozók folyamatosan fel vannak készülve a „hátba döfésre”, ami rengeteg plusz energiát igényel, a folyamatos védekezés pedig elpazarolt munkaórákban is mérhető. Ebben a közegben, ha sikerül megteremteni a lehetőségekhez képest a személyesség jelentette bizalomra épülő légkört, olyan kapuk nyílhatnak meg, amelyekről korábban talán nem is álmodtunk.
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok Klubja
Tavaly indult és egyre népszerűbb kiadónk egyik legfrissebb projektje a klub. Itt a személyes találkozásokra épülő bizalmi kapcsolatot cégünk részvétele is erősítheti. Az ötlet partnereinktől származik, a kis- és középvállalatok részvételére szerveződött eddigi, mintegy 250 Piac & Profit konferencián ugyanis egyre erőteljesebben fogalmazódott meg a kkv-k igénye a személyes bemutatkozásra, az üzleti partnerszerzés bensőségesebb, bizalomra épülő lehetőségeire. Ennek terepét teremtette meg a nemrégiben új helyszínre költözött Piac & Profit Klub. A tagsági díjakról, a csatlakozás lehetőségéről és a találkozók menetéről itt olvashat.

Véleményvezér

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott 

A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.
Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo