Az eredményes üzleti hálózatépítés módszerekről szól a Piac&Profit Kkv Akadémiájának következő alkalma. A lehetőségek kihasználásához szükséges tudást szedi össze a január 30-i szakmai konzultáció. A rendezvényről további információk és regisztráció itt található. Itt egyaránt szó esik majd a személyes értékek brandépítésben játszott szerepéről, az üzleti közösségekhez való tartozás előnyeiről, kiállításokon és konferenciákon való részvétel fontosságáról de az olyan, személytelenebb, de szintén fontos eszközökről is, mint az interneten keresztül való eredményes kapcsolattartás.
Az embernek társas lényként alapvetően fontos, hogy találkozzon másokkal és gondolatokat cseréljen. A személyesség és a bizalom ismét különösen fontossá vált az internetes üzlet korában, amikor a korábbi kézfogás helyett elektronikus aláírás hitelesít és sokszor még csak nem is látom az eladó arcát, mielőtt eldönteném, hogy vásárolok-e tőle. De hogyan mutathatja meg úgy egy vállalkozás vezetője saját magát és ezen keresztül az általa menedzselt vállalkozást, hogy vonzó üzleti partner legyen? Számos terepen lehet és kell bizonyítani, az internet, a közösségi oldalak, a konferenciák, a kiállítások, a klubok és egyéb szakmai közösségek mind-mind a brandépítés az új üzleti kapcsolatok kiépítésének terepei lehetnek.