Hogyan találjunk új üzleti partnereket?

A személyes kapcsolatok és a bizalom szerepe ma talán még fontosabb az üzleti életben, mint eddig bármikor. Segítünk, hogyan tehetjük vonzóvá a cégünket és személyünket!

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:PP archív

Az eredményes üzleti hálózatépítés módszerekről szól a Piac&Profit Kkv Akadémiájának következő alkalma. A lehetőségek kihasználásához szükséges tudást szedi össze a január 30-i szakmai konzultáció. A rendezvényről további információk és regisztráció itt található. Itt egyaránt szó esik majd a személyes értékek brandépítésben játszott szerepéről, az üzleti közösségekhez való tartozás előnyeiről, kiállításokon és konferenciákon való részvétel fontosságáról de az olyan, személytelenebb, de szintén fontos eszközökről is, mint az interneten keresztül való eredményes kapcsolattartás.

Az embernek társas lényként alapvetően fontos, hogy találkozzon másokkal és gondolatokat cseréljen. A személyesség és a bizalom ismét különösen fontossá vált az internetes üzlet korában, amikor a korábbi kézfogás helyett elektronikus aláírás hitelesít és sokszor még csak nem is látom az eladó arcát, mielőtt eldönteném, hogy vásárolok-e tőle. De hogyan mutathatja meg úgy egy vállalkozás vezetője saját magát és ezen keresztül az általa menedzselt vállalkozást, hogy vonzó üzleti partner legyen? Számos terepen lehet és kell bizonyítani, az internet, a közösségi oldalak, a konferenciák, a kiállítások, a klubok és egyéb szakmai közösségek mind-mind a brandépítés az új üzleti kapcsolatok kiépítésének terepei lehetnek.

Az eredményes üzleti hálózatépítés módszerekről szól a Piac&Profit Kkv Akadémiájának következő alkalma.
A jelenlegi gazdasági problémák között előkelő helyen áll a bizalomhiány. A vállalkozók folyamatosan fel vannak készülve a „hátba döfésre”, ami rengeteg plusz energiát igényel, a folyamatos védekezés pedig elpazarolt munkaórákban is mérhető. Ebben a közegben, ha sikerül megteremteni a lehetőségekhez képest a személyesség jelentette bizalomra épülő légkört, olyan kapuk nyílhatnak meg, amelyekről korábban talán nem is álmodtunk.
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok Klubja
Tavaly indult és egyre népszerűbb kiadónk egyik legfrissebb projektje a klub. Itt a személyes találkozásokra épülő bizalmi kapcsolatot cégünk részvétele is erősítheti. Az ötlet partnereinktől származik, a kis- és középvállalatok részvételére szerveződött eddigi, mintegy 250 Piac & Profit konferencián ugyanis egyre erőteljesebben fogalmazódott meg a kkv-k igénye a személyes bemutatkozásra, az üzleti partnerszerzés bensőségesebb, bizalomra épülő lehetőségeire. Ennek terepét teremtette meg a nemrégiben új helyszínre költözött Piac & Profit Klub. A tagsági díjakról, a csatlakozás lehetőségéről és a találkozók menetéről itt olvashat.

Véleményvezér

Összeomlott a kubai gazdaság

Összeomlott a kubai gazdaság 

Fidel Castro öröksége a csőd.
Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs?

Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs? 

Megéri gyümölcsért is Amerikába menni. 
Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo