üzleti partnerség cikkek


Új, minőségi üzleti kapcsolatokat ígér egy induló szolgáltatáskereső portál

Új, minőségi üzleti kapcsolatokat ígér egy induló szolgáltatáskereső portál 

Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon.
Honnan lehet megtudni, ha egy cég felszámolás vagy kényszertörlés alatt áll?

Honnan lehet megtudni, ha egy cég felszámolás vagy kényszertörlés alatt áll? 

Bár a legfrissebb adatok szerint a csőd- és felszámolási eljárások száma nagyjából 20 százalékkal esett vissza 2015-ről 2016-ra, a végelszámolások száma viszont közel 10 százalékos emelkedést mutatott. Jogosan merül fel tehát az igény, hogy üzleti tárgyalásra készülve utánanézzünk az egyes cégeknek, hogy nem állnak-e véletlenül nemfizetési eljárás alatt, nem várható-e a cég jogutód nélküli megszűnése a közeljövőben – olvasható a Bisnode oldalán.
A takarékosság nem csak spórolás - kreativitás is

A takarékosság nem csak spórolás - kreativitás is 

A legtöbb vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy mindenre annyit költsön, amennyit a szíve mélyén szeretne. Ha a bevételek éppen nem szárnyalnak, a kiadásokat is feszesen kell kezelnünk, hogy átvészeljük a nehezebb időszakot. Nem mindegy azonban, hogy a spórolással a további lehetőségeinket is elvágjuk, vagy éppen jól átgondolt döntésekkel tartósan fenntartható költségcsökkentést érünk el, ami nem teszi lehetetlenné a későbbi növekedést.
A családi vállalkozásokban megbízhatunk

A családi vállalkozásokban megbízhatunk 

Bár a hazai tulajdonú cégek sok problémával küzdenek, a családi vállalkozások számos tekintetben kiemelkednek e nagy tömegből, többségük lényegesen megbízhatóbb az átlagosnál – derült ki az Opten adataiból.
Ki érzi meg Magyarországon a török puccsot?

Ki érzi meg Magyarországon a török puccsot? 

Magyarországon közel 250 török tulajdonosi hátterű cég működik, 1500 főt meghaladó alkalmazotti létszámmal és a Törökországba irányuló export árbevétele meghaladja a 30 Mrd Forintot. A puccs által beindított politikai és gazdasági folyamatok mindkét irányba változtathatnak hazánk és Törökország jelenlegi gazdasági kapcsolatain.
3 dolog, ami minden kapcsolat túléléséhez kell

3 dolog, ami minden kapcsolat túléléséhez kell 

A jó üzleti partnerséget kialakítani nem könnyű. Éppúgy, ahogy egy jó házasságnak, ennek is biztos alapokon kell nyugodnia. Mutatunk három dolgot, ami mindkét kapcsolatrendszerben egyaránt fontos.
Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre?

Miért kell egy cégvezetőnek regisztrálnia a LinkedInre? 

A LinkedIn a világ egyik legnagyobb online üzleti, közösségi portálja közel 330 millió felhasználóval. Bár az elmúlt években igazi munkaerő-közvetítő szerepet is betölt az oldal, azonban elsődleges szerepe az üzleti kapcsolatok létrehozásában van.
Tippek, hogyan legyen nyerő az üzleti kapcsolatban!

Tippek, hogyan legyen nyerő az üzleti kapcsolatban! 

Egy üzleti partnerség éppolyan stádiumokból áll, mint egy párkapcsolat – és pontosan ugyanazokat a hibákat lehet elkövetni benne. Kövesse tippjeinket, hogy Ön legyen a nyerő az üzleti partnerségben!
A jó termék számít, vagy az, hogy kit ismerünk?

A jó termék számít, vagy az, hogy kit ismerünk?  

A kapcsolati tőkét a pénzzel és a szakmai tudással szokták szembeállítani. A nagy kérdés: melyik a fontosabb? Az, hogy mennyire jó a termékünk, mennyi pénzt forgatunk a vállalkozásban, vagy az, hogy kiket ismerünk, és mekkora a kapcsolati hálónk?
Négy tipp, hogyan harcolja ki az „igent”!

Négy tipp, hogyan harcolja ki az „igent”! 

Egyes vállalkozói képességeket nem lehet az iskolában elsajátítani. Az egyik ilyen, hogy hogyan tárgyaljunk úgy, hogy megszerezzük a hőn áhított „igent” a partner részéről.

Öt csalhatatlan jel, hogy itt az ideje a szakításnak! 

Amikor az ember elhatározza, hogy belevág egy saját cég létrehozásába, mindent rózsaszín felhő vesz körül. Még azt az embert is, akit a partnerünké választunk. Minden szupernek tűnik és nincs előttünk lehetetlen. De nem feltétlenül marad ez így örökké.

Forrás házon belül: partnerkövetés 

Egy cég mérlegfőösszegének közel 30 százalékát a vevőkövetelések teszik ki. Ez és a cégek évek óta emelkedő bedőlési aránya jelentős kockázatot jelent azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek amúgy stabilan működnének. Pedig a baj megelőzhető lenne.

Megéri kölcsönösen értéket nyújtani! 

A gazdasági érték ajánlata a vevővel fenntartott kapcsolat pénzügyi kihatásaira utal, például arra, hogy milyen gazdasági hatása van annak, ha egy szállító biztosítja, illetve nem biztosítja az adott terméket vagy szolgáltatást. Más szóval, arra a kérdésre válaszol, hogy „hogyan segítünk egymásnak több pénzt keresni, és a piacon maradni”.

A teljesítmény fontos - de mit kell teljesíteni? 

A teljesítmény fontos, de nem az egyetlen meghatározó tényezője a hűségnek. Azt is fontos tudni, hogy mely teljesítménytényezők számítanak igazán a vevőnek, és melyek nem.

A jó eredmény még kevés a hűséghez 

Az elégedettség mérése fontos, mert tudnunk kell, hogy feladatainkat mennyire sikeresen teljesítjük. Vigyázni kell azonban, hogy a hűség értékelése során ne ezt tekintsük az egyetlen meghatározó tényezőnek vagy mérőszámnak.

Üzleti függés – te vakarod az én hátamat, én a tiédet 

Az üzleti függés a kapcsolat marketingszempontból történő pozicionálása. Arról szól, hogy hogyan segíthet vevőjének megoldásokat kidolgozni, amelyek segítségével a piacra juthat, bővítheti vagy megtarthatja vevőkörét, és szilárd versenyképességet alakíthat ki a piacon.

Hogyan találjunk új üzleti partnereket? 

A személyes kapcsolatok és a bizalom szerepe ma talán még fontosabb az üzleti életben, mint eddig bármikor. Segítünk, hogyan tehetjük vonzóvá a cégünket és személyünket!

Így nem „égünk le” a külföldi partnerek előtt 

A sikeres üzletelés kifejezetten fontos eleme, hogy mennyire vagyunk tisztában a külföldi partner szokásaival, elvárásaival, gesztusainak jelentésével. Egy anekdota szerint hiúsult már meg üzlet azon, hogy a magyar fél egy vacsora után sört kért tea helyett a kínai partner vendégeként.

Érdeklik a távol-keleti lehetőségek? 

Május 23-25-én kerül megrendezésre Magyarországon a 3. Kínai Márkák Kiállítása, amelyen 12 kiemelt ipari szektorból, közel 200 kínai gyártó jelezte előzetesen részvételét. A kiállítás fontos lehet azon magyar és kelet-közép-európai üzletemberek számára, akik érdeklődnek új piaci lehetőségek, termékek és költséghatékony megoldások iránt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Klímablog

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca

Felpörgés előtt az elektromos autók piaca  

Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat.

Gazdaság

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo