Évtizedeken keresztül az elégedett vevő volt a cél, ezért küzdött mindenki. És bár az elégedettség fontos, ami ennél is többet ér, az a vásárlói hűség. A Piac&Profit szakértője sorozatában végigveszi a vásárlói hűség 7 feltételét és azt, hogyan érhetjük el!
Itt olvashat a többi feltételről
6. Gazdasági érték ajánlataNagyobb valószínűséggel marad hűséges egy vevő akkor, ha értéket jelent számára az a haszon, amit az eladótól kapott megoldásba tett befektetése hoz. Tehát ha segíteni akar vevőjének az értékteremtésben, általában három módszer közül választhat:
- Segítség a költségek csökkentéséhez
- Segítség a költségek elkerüléséhez
- Segítség a bevétel és a nyereség növeléséhez
Hogyan érhető el a kölcsönös gazdasági értékteremtés?
- Vevőjével együttműködve vizsgálja meg, hogy milyen eredményei vannak az Ön által biztosított megoldásoknak. Majd önmagának tegye fel azt a kérdést, hogy „milyen hatása van annak, ha biztosítja, illetve nem biztosítja ezt a megoldást”. Nagyon fontos, hogy ezeket az információkat írásba foglalja, és a vevővel ellenőriztesse, majd gondoskodjon arról, hogy a vevő szervezetén belül ismertessék őket. Minél többen tudják a vevő szervezetén belül, hogy milyen értéket jelent az Ön megoldása a számukra, annál hűségesebbek lesznek.