Törzsvásárló cikkek

hirdetés

Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
Cégmarketing: így lehet megtalálni egy brandnek a célközönségét

Cégmarketing: így lehet megtalálni egy brandnek a célközönségét 

A márkák a fogyasztó más-más igényeit elégítik ki. Ma ezek függvényében helyezik el és definiálják magukat a brandek. A márkaküldetés és az ebből következő márkaüzenet megfogalmazása egyszerűséget és tömörséget igényel. Azonban ezt megfogalmazni nem könnyű.
A technika nem kezeli az ügyfelet helyettünk

A technika nem kezeli az ügyfelet helyettünk 

Az okoseszközöknek és a közösségi oldalaknak köszönhetően az információáramlás olyan mértékben felgyorsult, hogy már egyetlen rossz benyomás jelentős ügyfélvesztéssel fenyeget az üzlet világában. Bár a modern ügyfélkezelési technikák és a technológia jó megoldást ad a problémára, a magyar cégek még mindig nem veszik elég komolyan az ügyfeleiket, és nem fektetnek kellő időt és energiát a megértésükbe. Sok helyen még mindig kockás füzetben tárolják az ügyfelek adatait.
Hűség vagy hitel? Mindegy, imádjuk!

Hűség vagy hitel? Mindegy, imádjuk! 

Az átlagos vagy annál jobb anyagi körülmények között élő felnőttek tárcájában jellemzően hat kártya található – derül ki a Budapest Bank kutatásából. Persze olyan is van, akinek húsz.
Hogyan "vegyük meg" egy életre a vásárlóinkat?

Hogyan "vegyük meg" egy életre a vásárlóinkat? 

A legjobb ügyfelek a visszatérő ügyfelek, rájuk lehet stabilan üzletet építeni, ráadásul szinte már közhely, hogy az új ügyfél mindig többe kerül. Tehát spórolhatunk, miközben jobb vevőt szerzünk. De hol kezdjük a megnyerésüket? Adunk néhány tanácsot.
hirdetés
Összhang nélkül nincs hosszú kapcsolat

Összhang nélkül nincs hosszú kapcsolat 

A vevő és az eladó közötti kapcsolatban az összhang és a megfelelés olyan tényezőkkel áll összefüggésben, mint a közös küldetés, jövőkép, kultúra, együttműködési módszerek, vezetésfelfogás, illetve elvárások. Minél nagyobb fokú az összhang és a megfelelés, annál erősebb a hűség.
Megéri kölcsönösen értéket nyújtani!

Megéri kölcsönösen értéket nyújtani! 

A gazdasági érték ajánlata a vevővel fenntartott kapcsolat pénzügyi kihatásaira utal, például arra, hogy milyen gazdasági hatása van annak, ha egy szállító biztosítja, illetve nem biztosítja az adott terméket vagy szolgáltatást. Más szóval, arra a kérdésre válaszol, hogy „hogyan segítünk egymásnak több pénzt keresni, és a piacon maradni”.
A teljesítmény fontos - de mit kell teljesíteni?

A teljesítmény fontos - de mit kell teljesíteni? 

A teljesítmény fontos, de nem az egyetlen meghatározó tényezője a hűségnek. Azt is fontos tudni, hogy mely teljesítménytényezők számítanak igazán a vevőnek, és melyek nem.
A jó eredmény még kevés a hűséghez

A jó eredmény még kevés a hűséghez 

Az elégedettség mérése fontos, mert tudnunk kell, hogy feladatainkat mennyire sikeresen teljesítjük. Vigyázni kell azonban, hogy a hűség értékelése során ne ezt tekintsük az egyetlen meghatározó tényezőnek vagy mérőszámnak.
Üzleti függés – te vakarod az én hátamat, én a tiédet

Üzleti függés – te vakarod az én hátamat, én a tiédet 

Az üzleti függés a kapcsolat marketingszempontból történő pozicionálása. Arról szól, hogy hogyan segíthet vevőjének megoldásokat kidolgozni, amelyek segítségével a piacra juthat, bővítheti vagy megtarthatja vevőkörét, és szilárd versenyképességet alakíthat ki a piacon.
hirdetés

Tud segíteni vevőjének a gyenge láncszemek megerősítésében? 

A vevővel való kapcsolat operatív alapja a strukturális függés, amely magában foglalja az embereket, létesítményeket, rendszereket és elosztási csatornákat. A strukturális függés közös célt ad a vevőnek és az eladónak, és ezáltal elősegíti a hűség elmélyítését.

Az érzelmi függés és az ügyfelek hűsége 

Érzelmi függésről beszélünk, amikor egy vevő pszichológiailag elkötelezett. Támogatást, útmutatást, döntéseket vár egy szervezettől. Kialakításához tisztesség, megbízhatóság és empátia is kell.

Az ügyfelek kizárólagos hűségének 7 feltétele 

Évtizedeken keresztül az elégedett vevő volt a cél, ezért küzdött mindenki. És bár az elégedettség fontos, ami ennél is többet ér az a vásárlói hűség. A Piac&Profit szakértője sorozatában végigveszi a vásárlói hűség 7 feltételét és azt, hogyan érhetjük el!

Hogyan tartsuk meg a vásárlókat? 

Sok vállalatvezető azt gondolja, hogy biztosnak tudhatja a törzsvásárlói kört, mert magas a vásárlói elégedettség. Ha ez igaz is, a hűséges vevő sokkal több, mint az elégedett. Természetesen a vevők elégedettsége fontos a hűséges vásárlói kör kialakításában, de nem lehet pusztán ez alapján megjósolni a jövőbeli bevételeket.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Szuper olcsó hitel érkezett

Szuper olcsó hitel érkezett 

5 százalékos kamat mellett mostantól elérhető az új Agrár Széchenyi Kártya MAX+.

Jogi kisokos

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.

Cégblog

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát 

A Csúcs Kupa kispályás közéleti labdarúgó tornáján vett részt a Magyar Színészválogatott, a Magyar Újságírók Válogatott, a Magyar Országgyűlés Labdarúgó Válogatottja, és az Üzletemberek csapata.

Klímablog

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése  

Az Európai Unió 2050-re kitűzött klímasemlegességi célját a hazai vállalatok közül egyre többen ismerik, de elsősorban nehézségként, nem pedig lehetőségként tekintenek rá.

Gazdaság

25 százalékkal zuhantak a használt lakásárak egy év alatt

25 százalékkal zuhantak a használt lakásárak egy év alatt 

Komoly ütést kaptak a lakásárak, még a covid idején sem csattant el ekkora pofon.

Infokom

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo