Érdeklik a távol-keleti lehetőségek?

Május 23-25-én kerül megrendezésre Magyarországon a 3. Kínai Márkák Kiállítása, amelyen 12 kiemelt ipari szektorból, közel 200 kínai gyártó jelezte előzetesen részvételét. A kiállítás fontos lehet azon magyar és kelet-közép-európai üzletemberek számára, akik érdeklődnek új piaci lehetőségek, termékek és költséghatékony megoldások iránt.

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 


Kép:PP archív

A folyamatosan bővülő magyar - kínai kapcsolatok egyik állandó szereplője a CBTC projekt, amely tavaly nyáron nyitotta meg kapuit. A 2012. május 23-25-ére szervezett rendezvényt és kiállítást a vártnál is nagyobb kínai érdeklődés övezi. Az előzetes regisztráció alapján a kiállítás volumene az eddigiek többszörösére növekszik; több mint 6000 négyzetméter területen, tizenkét ipari szektor 150 kiállítója jelezte előzetesen részvételét. Az ide érkező márkás kínai termékek minőségileg is megfelelnek az európai uniós szabványoknak, rendelkeznek a szükséges termékinformációkkal, ellenőrzött körülmények között kerülnek piacra. A gyártókkal való kapcsolattartásban a CBTC szakemberei segítséget nyújtanak, a rendezvény teljes ideje alatt tolmács áll rendelkezésre.

A CBTC várja azokat a magyar és kelet-közép-európai üzletembereket, akik érdeklődnek új piaci lehetőségek, termékek és költséghatékony megoldások iránt. A kiállítók az alábbi kiemelt ipari szegmenseket képviselik: elektronika, textil, lakberendezés, építőipar, autóipar, sportszer, szolgáltatások és megújuló energia.

Üzlet a kínaiakkal itthon és Kínában
Kína a világ legnépesebb, legdinamikusabban fejlődő országa. Kína és Magyarország potenciálja között hatalmas nagyságrendű eltérések vannak. Vajon a hazai kkv-knak is van keresnivalójuk a kínai piacon? Mit és hogyan lehet eladni abban az országban, amelynek kereskedői szinte az egész világot ellátják áruikkal? A kínai üzleti világ itt van országunkban és Európában is. Itthon is lehet jó üzleti kapcsolatokra szert tenni velük. A BKIK és a Piac & Profit közös konferenciáján 2012. május 14-én szakértőktől, tanácsadóktól, sikeres üzletet bonyolító menedzserektől, a mindennapi üzleti gyakorlatot ismerőktől megtudhatjuk, mit, hogyan kell tennünk, hogy a feltörekvő, hatalmas ázsiai országgal megtaláljuk üzleti számításaikat. A konferencián hasznos információk, tanácsok hangzanak el a kinti jelenlétről, az itthonról menedzselt kínai kapcsolati lehetőségekről, a kínai-magyar üzleti kapcsolatokat elősegítő intézményekről, a jó üzlethez vezető, már bejáratott utakról, a jogi, adózási, kulturális környezetről, a kínai befektetők szokásairól, igényeiről, a kockázati tőkebefektetők által preferált tevékenységekről, és a kínai üzlethez megszerezhető forráslehetőségekről. Előadóink segítségével a kínai speciális üzleti környezetben való boldogulás titkaira is szert tehetünk.

A 3. Kínai Márkák Kiállítása mára már tradicionális eseménnyé vált, volumenével együtt az ismertsége egyre növekszik - már Kínában is. A kitartó munka, a Kínában működő CBTC irodák Magyarországot népszerűsítő promóciói és az elmúlt évek sikerei fordulóponthoz vezettek. Jelentős kínai állami szervek álltak támogatóként a kiállítás mögé, a májusi rendezvény a kínai kereskedelmi minisztérium (MOFCOM) egyik hivatalos szervezetével közösen kerül megrendezésre. Az esemény presztízsét és Magyarország imázsát is erősíti, hogy a kiállítással egyidőben Kína egyik vezető tartományának, Zhejiang-nak (Csöcsiang) állandó kiállítási területe egy új megállapodás szerint megháromszorozódik. Zhejiang tartománya vezető szerepet tölt be a kínai gazdaságdiplomáciában és az elért sikereken felbuzdulva további 5 kínai tartományból érkeznek majd cégek további kereskedelmi és befektetési lehetőségeket keresve.

A CBTC projekt koncepció alkalmazkodik az európai és a kínai üzleti világ közös igényeihez. Az év 365 napján állandó jelenlétet biztosít a kínai cégek számára, akik így jobban megismerik a magyar és az európai piacokat, fogyasztói igényeket. Ezzel számtalan magyar cég kap lehetőséget arra, hogy kínai cégekkel együttműködve szélesebb üzleti lehetőségekhez jusson. Ebben a CBTC munkatársai is közreműködnek, felkutatják és összekötik a potenciális üzleti partnereket.

A kínai cégek állandó jelenléte segít legyőzni a két ország között lévő nagy távolságból és kulturális különbségekből adódó kommunikációs nehézségeket is, valamint lehetőséget ad az európai partnereknek, hogy rendelés előtt élőben is megvizsgálhassák a rendelni kívánt termékeket, illetve egyeztessenek a részletekről.

Véleményvezér

Összeomlott a kubai gazdaság

Összeomlott a kubai gazdaság 

Fidel Castro öröksége a csőd.
Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs?

Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs? 

Megéri gyümölcsért is Amerikába menni. 
Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo