Érdeklik a távol-keleti lehetőségek?

Május 23-25-én kerül megrendezésre Magyarországon a 3. Kínai Márkák Kiállítása, amelyen 12 kiemelt ipari szektorból, közel 200 kínai gyártó jelezte előzetesen részvételét. A kiállítás fontos lehet azon magyar és kelet-közép-európai üzletemberek számára, akik érdeklődnek új piaci lehetőségek, termékek és költséghatékony megoldások iránt.

 


Kép:PP archív

A folyamatosan bővülő magyar - kínai kapcsolatok egyik állandó szereplője a CBTC projekt, amely tavaly nyáron nyitotta meg kapuit. A 2012. május 23-25-ére szervezett rendezvényt és kiállítást a vártnál is nagyobb kínai érdeklődés övezi. Az előzetes regisztráció alapján a kiállítás volumene az eddigiek többszörösére növekszik; több mint 6000 négyzetméter területen, tizenkét ipari szektor 150 kiállítója jelezte előzetesen részvételét. Az ide érkező márkás kínai termékek minőségileg is megfelelnek az európai uniós szabványoknak, rendelkeznek a szükséges termékinformációkkal, ellenőrzött körülmények között kerülnek piacra. A gyártókkal való kapcsolattartásban a CBTC szakemberei segítséget nyújtanak, a rendezvény teljes ideje alatt tolmács áll rendelkezésre.

A CBTC várja azokat a magyar és kelet-közép-európai üzletembereket, akik érdeklődnek új piaci lehetőségek, termékek és költséghatékony megoldások iránt. A kiállítók az alábbi kiemelt ipari szegmenseket képviselik: elektronika, textil, lakberendezés, építőipar, autóipar, sportszer, szolgáltatások és megújuló energia.

Üzlet a kínaiakkal itthon és Kínában
Kína a világ legnépesebb, legdinamikusabban fejlődő országa. Kína és Magyarország potenciálja között hatalmas nagyságrendű eltérések vannak. Vajon a hazai kkv-knak is van keresnivalójuk a kínai piacon? Mit és hogyan lehet eladni abban az országban, amelynek kereskedői szinte az egész világot ellátják áruikkal? A kínai üzleti világ itt van országunkban és Európában is. Itthon is lehet jó üzleti kapcsolatokra szert tenni velük. A BKIK és a Piac & Profit közös konferenciáján 2012. május 14-én szakértőktől, tanácsadóktól, sikeres üzletet bonyolító menedzserektől, a mindennapi üzleti gyakorlatot ismerőktől megtudhatjuk, mit, hogyan kell tennünk, hogy a feltörekvő, hatalmas ázsiai országgal megtaláljuk üzleti számításaikat. A konferencián hasznos információk, tanácsok hangzanak el a kinti jelenlétről, az itthonról menedzselt kínai kapcsolati lehetőségekről, a kínai-magyar üzleti kapcsolatokat elősegítő intézményekről, a jó üzlethez vezető, már bejáratott utakról, a jogi, adózási, kulturális környezetről, a kínai befektetők szokásairól, igényeiről, a kockázati tőkebefektetők által preferált tevékenységekről, és a kínai üzlethez megszerezhető forráslehetőségekről. Előadóink segítségével a kínai speciális üzleti környezetben való boldogulás titkaira is szert tehetünk.

A 3. Kínai Márkák Kiállítása mára már tradicionális eseménnyé vált, volumenével együtt az ismertsége egyre növekszik - már Kínában is. A kitartó munka, a Kínában működő CBTC irodák Magyarországot népszerűsítő promóciói és az elmúlt évek sikerei fordulóponthoz vezettek. Jelentős kínai állami szervek álltak támogatóként a kiállítás mögé, a májusi rendezvény a kínai kereskedelmi minisztérium (MOFCOM) egyik hivatalos szervezetével közösen kerül megrendezésre. Az esemény presztízsét és Magyarország imázsát is erősíti, hogy a kiállítással egyidőben Kína egyik vezető tartományának, Zhejiang-nak (Csöcsiang) állandó kiállítási területe egy új megállapodás szerint megháromszorozódik. Zhejiang tartománya vezető szerepet tölt be a kínai gazdaságdiplomáciában és az elért sikereken felbuzdulva további 5 kínai tartományból érkeznek majd cégek további kereskedelmi és befektetési lehetőségeket keresve.

A CBTC projekt koncepció alkalmazkodik az európai és a kínai üzleti világ közös igényeihez. Az év 365 napján állandó jelenlétet biztosít a kínai cégek számára, akik így jobban megismerik a magyar és az európai piacokat, fogyasztói igényeket. Ezzel számtalan magyar cég kap lehetőséget arra, hogy kínai cégekkel együttműködve szélesebb üzleti lehetőségekhez jusson. Ebben a CBTC munkatársai is közreműködnek, felkutatják és összekötik a potenciális üzleti partnereket.

A kínai cégek állandó jelenléte segít legyőzni a két ország között lévő nagy távolságból és kulturális különbségekből adódó kommunikációs nehézségeket is, valamint lehetőséget ad az európai partnereknek, hogy rendelés előtt élőben is megvizsgálhassák a rendelni kívánt termékeket, illetve egyeztessenek a részletekről.

Véleményvezér

Drámai fordulat az ukrajnai háborúban

Drámai fordulat az ukrajnai háborúban 

Az ukrajnai háború versenyfutás az idővel.
Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát

Úgy vernek minket a lengyelek, mint szódás a lovát 

A lengyel valuta árfolyama fenn, a magyar lenn.
Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt

Karácsony Gergely szerint Bindzsisztán szervezi mini-Dubajt 

Ez a harc lesz a végső?
A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik

A tervezett budapesti mini-Dubaj felhőkarcolója pont egy légifolyosóba esik 

Nem tűnik túl átgondoltnak a mini-Dubaj projekt.
A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott

A Jobbik volt elnöke szerint Lázár János lebukott 

Bindzsisztán működik, ahogy kell.
Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo