vállalkozó

borbély lászló, cégeladás, cégutódlás, cégvezetés, családi vállalkozás, felelősség, horváth soma, kkv, kompetencia, konferencia, menedzser, piac & profit, rendszerváltás, utód, vállalkozó

Nem veszi át a gyerek a céget: keressünk menedzsert?

Kriston László

A rendszerváltás után vállalkozásokat alapító generáció tagjai most abban a dilemmában vannak, hogy eldöntsék, a gyerekeik megfelelőek-e a cég vezetésére, vagy hozzanak a családon kívülről profi menedzsert. Nem egyszerű a döntés. Mert a cég is olyan, mint egy saját gyerek. A Piac & Profit Generációváltás a cégben című konferenciáján megoldásokat vázoltak fel az előadók.

Tovább olvasom »
adóbevallás, adózás, áfa bevallás, könyvelés, könyvelők, online számla, online számla-adatszolgáltatás, vállalkozó

Adózni nem lesz egyszerűbb, de olcsóbb sem

piacesprofit.hu

A Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete szerint a 2018-ban hatályba lépő szabályozás és a tervezett reformok egyfelől rontják az adózási számviteli szakma presztízsét, másfelől nem javítják a munkaterhelését. A 2018 nyarán bevezetésre kerülő online számla-adatszolgáltatás nem hoz érdemi adminisztrációcsökkentést a szakemberek számára. „10 éves távlatban azonban várható, hogy az adatrögzítői feladatok valóban jelentősen csökkenni fognak, amely sok könyvelő munkáját teheti majd feleslegessé. Készülni kell arra, hogy a szakma, amit ma könyvelés alatt értünk, 10 éven belül el fog tűnni.” – emelte ki Zara László, az egyesület elnöke.

Tovább olvasom »
davosi fórum, esélyteremtés, nő, vállalkozó, világgazdaság

A világ kisvállalkozóinak harmada nő

piacesprofit.hu

Ha a nők mindenütt egyenlő esélyeket kapnának a gazdaságba való bekapcsolódásra, 2025-ig 28 trillió dollárral nőhetne a világgazdaság teljesítménye. A Világgazdasági Fórum jelentése szerint a női vállalkozók jelentős szerepet játszanak a szegénység csökkentésében, de még sokhelyütt elzártak előttük a lehetőségek.

Tovább olvasom »
delegálás, h-Cloud, Hinora Ferenc, kkv, marketing, marketingszakma, motiváció, piacesprofit, reklámpiac, reklámügynökség, ügynökség, üzlet, üzleti szerep, vállalkozó

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Sebők Orsolya

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.

Tovább olvasom »
brand, branding, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, hitelesség, márka, média, menedzser, personal branding, reklám, serényi jános, személyes márka, vállalkozó

A cégvezető kötelessége a personal branding

piac-profit.hu

Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura – mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »