Nyerő lehet a webáruház

Ma már nem lehet létezni saját webértékesítés, webkereskedelem nélkül. A kkv-k legnagyobb gondja a jó webértékesítési rendszer kialakítása és hatékony működtetése. Az internet komoly lehetőséget kínál arra, hogy eladó és vevő egymásra találjon, de csak akkor, ha jól csináljuk. A jó webes értékesítés technikai, jogi, marketing, logisztikai, pénzügytechnikai vonatkozásait foglalja össze a szakmai rendezvény, ahol a gyakorlatban már tapasztalatot szerzett vállalkozások mondják el a hatékony értékesítési rendszer kialakításának titkait.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A KKV-AKADÉMIA ebben a félévben 8 alkalommal, 8 témával várja a kis- és középvállalkozások képviselőit. Jelentős kedvezményt biztosítunk azok számára, akik mind a 8 alkalomra regisztrálnak, érdemes a sorozatra egyben jelentkezni!

Figyelem! Új szolgáltatás a Piac & Profit konferenciáin! A Piac & Profit konferenciái ezentúl nemcsak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat adnak át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszik, hogy a jelenlevők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a Piac & Profit az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő „Üzleti kézfogó" programot. Ezentúl már nemcsak a hasznos tartalom, hanem a networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

Az internet komoly lehetőséget ad arra, hogy eladó és vevő egymásra találjon, de csak akkor, ha jól csináljuk. A jó webes értékesítés technikai, jogi, marketing, logisztikai, pénzügytechnikai vonatkozásait foglalja össze a szakmai rendezvény, ahol a gyakorlatban már tapasztalatot szerzett vállalkozások mondják el a hatékony értékesítési rendszer kialakításának titkait.

Témáink:

Webáruházak, webkereskedelem - a nyerő értékesítési forma
Időpont: 2013. október 1. (kedd) 10.00-15.30
Helyszín: Budapest, BKIK-székház (Krisztina körút 99.)
További felvilágosítás és információ: Tel. : (1) 239-9597, E-mail: [email protected]

● Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei (bannerek, cookie-k, spamek). Előadó: Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus kereskedelemért Egyesület elnöke ● Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai Előadó felkérés alatt ● Forgalomnövelés az online marketing eszközeivel. Előadó: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group ● Az online fizetés új dimenziója. A weben is használható fizetési csatornák sajátosságairól, szerepükről a vásárlásösztönzésben. Előadó: Váradi János Country Manager, PayU Hungary Kft.

● Webshopok nemzetközi ügyleteinek adóoptimalizálása. Előadó: Dr. Magyar Csaba jogi igazgató, Crystal Worldwide Ltd. A számlázás kínjai – vagy mégsem olyan nehéz? A szabálykövető és költséghatékony számlázásról. A webáruházakra vonatkozó speciális szabályok és lehetőségek. Előadó: Stygár László, Számlázz.hu

A jó webshop – fórum ● Trendek az internetes kereskedelemben, avagy a webáruházak jövője. Előadó: Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, WebShop-Experts Kft. ● A logisztikai támogatás szerepe a vevői elégedettség fokozásában. Előadó: Huszár Csaba értékesítési igazgató, trans-o-flex Hungary Kft. ● Utánkövetés, a vevői elégedettség mérése, a vevők véleményének megjelenítése az oldalon (az internetes kereskedelem alapja a bizalom!). Előadó felkérés alatt ● A weboldalkészítés lépései – drágán vagy olcsón? Mi a különbség az ingyenesen kínált weboldalak és a sok pénzért fejlesztett webáruházak között? Függ a konverzió a weboldaltól? Vannak-e különbségek piaci szegmensek szerint? Előadó felkérés alatt

Ebédszünetben és a rendezvény végén

Üzleti kézfogó

a résztvevők üzleti kapcsolatainak erősítése érdekében.

A részvételi díj: 18 000 Ft + áfa/fő (Egy cégtől érkező második, harmadik fő 50% kedvezménnyel jöhet.) Gyorsasági kedvezmény: 15 000 Ft + áfa/rendezvény 2013. szeptember 6-ig A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egyéves Piac & Profit-előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

REGISZTRÁCIÓ a Webáruház, webkereskedelem rendezvényre _________________________________

A KKV-AKADÉMIA 2013 őszén az alábbi 8 témában várja a jelentkezőket:

Szeptember 11. (szerda): Pénzünknél maradva. Követeléskezelés eredményesen Szeptember 24. (kedd): Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében Október 1. (kedd): Webáruházak, webkereskedelem Október 15. (kedd): Válságmarketing Október 22. (kedd): Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva November 12. (kedd): Infokommunikációnk egy rendszerben November 26 (kedd): Jó csapat, eredményes meeting December 3.(kedd): Új közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

Vegyen részt cége mind a 8 rendezvényen jelentős kedvezménnyel!

Mind a nyolc témára együttesen: 10 000 Ft + áfa/rendezvény, összesen 80 000 Ft + áfa/8 rendezvény

Az egyes témákra vállalkozása más-más kollégát is delegálhat, a részvétel nem személyhez, hanem céghez kötött. (Kérjük, ebben az esetben regisztrációkor a "megjegyzés" rovatban jelezze, hogy az egyes témákon ki lesz a résztvevő.)

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egyéves Piac & Profit-előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

REGISZTRÁCIÓ mind a 8 KKV-AKADÉMIA-témára!

További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239-9597,
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egyéves Piac&Profit-előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.
1.) Egy-egy téma részvételi díja: 18 000 Ft + áfa/rendezvény Regisztrációhoz kattintson az adott téma címére, illetve a rendezvények címén külön megjelenő regisztrációra.
2.) 3–7 téma együttes megrendelése esetén: 13 000 Ft + áfa /rendezvény
A regisztráció ebben az esetben rendhagyó, ne a honlapon jelentkezzen, kérjük, küldjön egy e-mailt a következő címre, s jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni: [email protected]
3.) Gyorsasági kedvezmény: kérjük, figyelje az egyes témáknál feltüntetett határnapokat. Az adott határidőig egy témára jelentkezők 15 000 Ft + áfa/rendezvény áron vehetnek részt az adott rendezvényen.
4.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén (ugyanazon rendezvényre érkező második, harmadik fő): minden részvételi díj 50%-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak fél áron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi, gyorsasági kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódnak!) Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt („céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)
 

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo