Kkv akadémia cikkek


A jó webshop olyan, mint egy sakkozó

A jó webshop olyan, mint egy sakkozó 

A webes értékesítés hihetetlen tempóban nő. De merre fejlődik majd tovább? Hogyan lesz majd a bolt egyszerre minimál és élményszerű? A várható webáruházi trendekről beszélt a Piac & Profit KKV-Akadémiáján Kulcsár István Róbert, a Webshop Experts szakértője.
Adóváltozásoktól az új cégvezetési trendekig

Adóváltozásoktól az új cégvezetési trendekig 

Januárban folytatódik a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat 7 új, a kis- és középvállalati döntéshozókat érintő témával. A témák azonnal használható, gyakorlati tudást adnak a kkv-vezetőknek mindennapi üzletvitelükhöz. Az előadók maguk is gyakorló vállalkozók, az adott témák legjobb, legtapasztaltabb szakemberei, akik a legújabb trendekről, jogszabályokról adták át legfrissebb tudásukat.
A nagyszerű tartalommarketing egyszerű titka

A nagyszerű tartalommarketing egyszerű titka 

A tartalommarketing nem az online marketing egy része, hanem egy más gondolkodásmód. A marketingben elmondod, hogy rocksztár vagy, a tartalommarketing esetében viszont bizonyítjuk is! Hogy mit is jelent ez a most nagyon divatos irányzat, arról szakértők beszéltek a Piac&Profit KKV-Akadémiáján.
Az Ön cége is veszélyben van! Készüljön fel!

Az Ön cége is veszélyben van! Készüljön fel! 

Árfolyam-ingadozás, halmozódó kintlevőség, kibertámadás, NAV és ÁNTSZ ellenőrök? Úgy érzi felkészült mindenre? Ha nem, várjuk a KKV-AKADÉMIA ”Fő a biztonság!” konzultációján, ahol gyakorlati tippeket kaphat cége biztonságos működéséhez.
Mit és miért értékesít az ügyvezető?

Mit és miért értékesít az ügyvezető? 

Miért kéne nekem bármit is eladnom, hiszen azért vannak az értékesítők - gondolhatja sok ügyvezető. Ez a megközelítés azonban téves - hangzott el a Piac&Profit KKV-Akadémiáján. De mit és hogyan értékesít a vezetői? Elmondjuk!
Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint

Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint 

Szeretné növelni eladásait, de nem tudja hogyan? Érdekli, hogyan értékesíthet kreatívan a céges közösségimédia-felületek segítségével? A Piac & Profit konferenciáján megtudhatja!
Így váljunk sikeres beszállítóvá

Így váljunk sikeres beszállítóvá 

Hogyan nyerhet egy kkv beszállítói pozíciót? Hogyan jut el egy magyar kkv a világpiac küszöbéhez? Erre a kérdésre keresték a választ a szakemberek a Piac&Profit „Beszállítónak lenni jó” című konferenciáján.
Beszállítónak lenni jó!

Beszállítónak lenni jó!  

Megszerezni egy biztos beszállítói pozíciót egy multinál szinte álomszerű. De nem csak multikkal lehet beszállítói kapcsolatot létesíteni. Hazai kis és középvállalatok is keresnek beszállítói partnereket, egyszerre lehetünk beszállítók és beszállítókat foglalkoztatók is. A kkv-k előszeretettel tömörülnek beszállítói klaszterekbe, így „globalizálódnak”, koncentrálják együttműködéssel erőiket, erősítik versenyképességüket.
Hogyan védjük ki a korlátlanná tett ügyvezetői felelősség és a reklámadó veszélyeit?

Hogyan védjük ki a korlátlanná tett ügyvezetői felelősség és a reklámadó veszélyeit? 

Ismét indul a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat, ahol a kis- és középvállalkozások szert tehetnek a sikeres működésükhöz elengedhetetlen tudásra. A szeptemberi első akadémia az ügyvezetők korlátlan felelősségéről és a reklámadó terheinek kivédéséről szól. A kkv-vezetőknek szóló konzultáción kiderül, hogy az ügyvezetők hogyan optimalizálhatják megnövekedett adminisztrációs terheiket.
KKV-AKADÉMIA a reklámadótól a tartalommarketingig

KKV-AKADÉMIA a reklámadótól a tartalommarketingig 

Szeptembertől ismét indul a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat 7 új, a kis- és középvállalati döntéshozókat érintő témával. A témák ismételten, mint az eddig években, azonnal használható, gyakorlati tudást adnak a kkv-vezetőknek mindennapi üzletvitelükhöz. Az előadók maguk is gyakorló vállalkozók, az adott témák legjobb, legtapasztaltabb szakemberei, akik a legújabb trendekről, jogszabályokról adnak át sehol le nem írt tudást.

Legyen a legjobb vezető! 

A vezető, ha szó szerint értelmezzük, az a személy, akit mások követnek. Tehát a lényeg nem az, hogy mi áll a névjegyen, hanem hogy a szó eredeti értelmében vezessük az alánk tartozó csapatot. De mitől válik valaki olyan vezetővé, akit bárki valójában követni akar? A Piac&Profit konferenciáján megtudhatja!

Bevált Facebook-trükkök kisvállalkozásoknak 

Mindenhonnan azt hallani, hogy a Facebookon minden cégnek jelen kell lennie. De mibe érdemes tényleg energiát fektetni? Hogy lehetünk hatékonyabbak? A Piac&Profit KKV-Akadémiáján elhangzott hasznos tanácsokat gyűjtöttük össze.

Több hasznot remél a közösségi oldalaktól? Segítünk! 

Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg mindezt!

Trópusi szigetek, nem csak nyaralásra 

Sokan csak a paradicsomi trópusi tengerpartokra gondolnak, ha a csendes-óceáni térség kerül szóba, pedig a térség országai jó lehetőségeket tartogatnak a magyar vállalatoknak, ugyanakkor a kihívások is hatalmasak – hangzott el a Piac & Profit és a BKIK közös rendezvényén.

Irány az adómentesség! 

Nem egyszerű az arab országokban céget alapítani, ugyanakkor a gyorsan fejlődő piac és nem utolsósorban a több országban is megtalálható gyakorlatilag adómentes környezet csábító célponttá teszi ezeket az országokat - emelték ki a szakértők a Piac & Profit KKV Akadémiáján.

Tervezzen, gazdálkodjon az adóval a versenyképesség érdekében!  

Januártól ismét indul a KKV-AKADÉMIA konferenciasorozat, ahol a kis- és középvállalkozások a működésük különböző területeihez szükséges modern tudásra tehetnek szert. A hét téma felöleli a sikeres cégirányítás legfontosabb elemeit az adózási tudnivalóktól a marketingismereteken át a forrásszerzési lehetőségekig. A januári első Akadémián a nagyvállalatoktól leshetik el a résztvevők a hatékony adótervezés, adógazdálkodás titkait.

Újkori marketing a közösségi oldalakon 

A közösségi média mára minden cég számára megkerülhetetlen. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN.

Amikor a jövő jelenné válik 

A technológia gyors fejlődésének köszönhetően az, amit néhány éve még úgy emlegettünk, a jövő irodája, ma már kézzelfogható – vagy inkább virtuális – valóság. Az infokommunikációs vívmányok sok lehetőséget jelentenek a kis- és középvállalatok számára, de sok fejtörést is okozhatnak.

Marketing a válságban - csak kreatívan! 

A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketing-kommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis-és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV Akadémia nevű rendezvényen.

Hogyan éljük túl az adó- és munkaügyi ellenőrzéseket? 

A NAV egyre gyakrabban tart adóellenőrzést, és a munkaügyi ellenőrzések száma is szaporodik. A végeredmény szempontjából nem mindegy, hogy hogyan készülünk fel az ellenőrök fogadására, és az is fontos, hogy tisztában legyünk jogainkkal és kötelezettségeinkkel. A Piac & Profit ötödik őszi KKV-AKADÉMIÁJÁN mindezt gyakorlott szakemberek tanítják.

Cégátalakulás: ezzel is növelhető a hatékonyság 

Beolvadás vagy kiválás? Bt-ből Kft? Kinek jó ez? Bárkinek lehet! Előfordulhat, hogy vállalkozásának cégformája korlátozza üzleti terveit, de a változás akár az üzletfelek bizalmát is növelheti. A szervezeti forma változásának praktikus vonatkozásairól szólt a Piac&Profit KKV-Akadémiájának legutóbbi napja.

Nyerő lehet a webáruház 

Ma már nem lehet létezni saját webértékesítés, webkereskedelem nélkül. A kkv-k legnagyobb gondja a jó webértékesítési rendszer kialakítása és hatékony működtetése. Az internet komoly lehetőséget kínál arra, hogy eladó és vevő egymásra találjon, de csak akkor, ha jól csináljuk. A jó webes értékesítés technikai, jogi, marketing, logisztikai, pénzügytechnikai vonatkozásait foglalja össze a szakmai rendezvény, ahol a gyakorlatban már tapasztalatot szerzett vállalkozások mondják el a hatékony értékesítési rendszer kialakításának titkait.

Fúzió, csőd, szétválás. Miért és mikor érdemes? 

Miért, mikor érdemes használnunk a fúzió, a szétválás, megszűnés, csőd stb. intézményét. Adó- és jogi szempontú megközelítés a KKV-AKADÉMIÁN!

Folytatódik a KKV-AKADÉMIA! 

2013 őszén folytatódik a KKV-AKADÉMIA! Az őszi tantervben ismét bőséges ismeretanyagot találhatnak a kis- és középvállalatok döntéshozói. Az eseményen 8 alkalommal, 8 témával várjuk a kis- és középvállalkozások képviselőit. Jelentős kedvezményt biztosítunk azok számára, akik mind a 8 alkalomra regisztrálnak, érdemes a sorozatra egyben jelentkezni!

Hogyan alakítsa át a céget? Itt megtudhatja! 

2013 őszén folytatódik a KKV-AKADÉMIA! Az őszi tantervben ismét bőséges ismeretanyagot találhatnak a kis- és középvállalatok döntéshozói. Tekintse meg a szeptember 24-i „Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében” című rendezvény programját.

Maradjunk a pénzünknél, avagy követeléskezelés eredményesen! 

2013 őszén folytatódik a Piac&Profit KKV-AKADÉMIÁJA! Az őszi tantervben ismét bőséges ismeretanyagot találhatnak a kis- és középvállalatok döntéshozói. Tekintse meg a szeptember 11-i „Pénzünknél maradva. Követeléskezelés eredményesen” című rendezvény programját.

Ősszel folytatódik a Kkv-Akadémia! 

2013 őszén folytatódik a KKV-AKADÉMIA! Az őszi tantervben ismét bőséges ismeretanyagot találhatnak a kis- és középvállalatok döntéshozói. A szakmai konzultációkkal egybekötött rendezvények a piacbővítéshez, a pénzügyi gazdálkodáshoz, a jogszabályok eredményes alkalmazásához, a cégépítéshez, szervezetfejlesztéshez, az eredményes marketinghez szükséges aktuális tudást nyújtják szakképzett, gyakorlott előadók, trénerek segítségével.

Hogyan lesz vonzó egy cég a befektetőknek? 

Robbanásszerűen nőtt az elmúlt években a magyarországi kockázati tőkepiac, ám megjelentek azok a befektetők is, amelyek kevésbé megbízhatók. Ugyanakkor a vállalkozásokat viszonylag kényelmes helyzetbe hozza, hogy kínálati piac alakult ki. Ám nem minden vállalkozás vonzó egy pénzügyi befektető számára, és nem is mindegyiknek érdemes innen beszereznie a szükséges forrásokat.

Kiszámíthatósággal csábít Németország 

Egy magyar állampolgár, vagy magyar társaság, korlátozások nélkül alapíthat céget, vagy telephelyet Németországban, amely nem csak a piac méretével, hanem a szabályozási környezet kiszámíthatóságával is vonzza a magyar vállalkozásokat. A stabil gazdaság, a vállalkozóbarát jog- és adórendszer is komoly csáberőt képviselhet azoknak, akik külföld felé kacsingatnak.

Miért jobb céget alapítani Angliában? 

Az egyszerűbb adórendszer, a rugalmasabb ügyintézés, a vállalkozásbarát adóhatóságok, az alacsonyabb járulékok csábíthatják a magyar cégeket a ködös Albionba. Nem utolsó szempont azonban a biztonság sem.

Olcsó és könnyen követhető. Online marketinget mindenkinek! 

A világháló változatos hirdetési lehetőségeket kínál, a hagyományos médiumoknál jóval olcsóbban. Ráadásul ezeknek a promócióknak a hatékonysága igen egyszerűen mérhető, a visszajelzések gyorsak és egyértelműek. A kkv-k számára éppen ezért ideálisak az online lehetőségek, arról hogyan érdemes használni ezeket az eszközöket gyakorlati ismereteket szerezhetnek a Piac & Profit Kkv Akadémiájának március 7-i előadásán.

Webshopra fel kkv-k! 

Webshop nélkül nehezen boldogul egy kis- és középvállalat a végfelhasználói piacon, de az internetes kereskedelem immár a vállalatok közötti üzletkötésekben is egyre nagyobb teret hódít. A magyarországi kkv-k webshopjai azonban többségükben még mindig nem felelnek meg a fogyasztóvédelmi szabályozásnak, drágán fejleszthetők és gyakran a legalapvetőbb marketing fogásokat sem hasznosítják - fogalmazták meg a Piac&Profit által szervezett Kkv-Akadémia előadói.

Nem csak a bukásból lehet tanulni! 

A cég sorsa a cég vezetőjének kezében van. A kisvállalkozás vezetőjének kell a legjobb pénzügyesnek, üzletembernek, jogásznak, könyvelés, adózási szakembernek, a legjobb vezetőnek, cégszervezőnek, HR-esnek lennie egy személyben. Ugyanis elsősorban a vezető tudása minimalizálja a vállalkozás kockázatát.

Hogyan lehet minimálisra csökkenteni egy vállalkozás kockázatát? 

Sok vállalkozás csődjét nem a piacképes termék hiánya, hanem a cég szakszerűtlen vezetése okozza. Vállalkozni tudni kell. Iskolában nem tanítják, gyakorlatban lehet csak szert tenni a tudásra, tapasztalatra, ám sok-sok veszteség árán. A tanulópénz így nagyon nagy. A cég sorsa a cég vezetőjének kezében van. A kisvállalkozás vezetőjének kell a legjobb pénzügyesnek, üzletembernek, jogásznak, könyvelési, adózási szakembernek, a legjobb vezetőnek, cégszervezőnek, HR-esnek lennie egy személyben.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Pátyra költözött a dm márkás termékek nemzetközi elosztó központja

Pátyra költözött a dm márkás termékek nemzetközi elosztó központja 

Az elmúlt években több területen is fontos lépések történetek a dm gazdasági közösségében.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Pénzszerzés

Napelemes pályázat: elindultak a kifizetések

Napelemes pályázat: elindultak a kifizetések  

11 ezer háztartásnak ítéltek meg összesen több mint 45 milliárd forint támogatást.

Adózás

Sokan ajánlhatják még fel személyi jövedelemadójuk 1+1 százalékát

Sokan ajánlhatják még fel személyi jövedelemadójuk 1+1 százalékát 

Tállai András: egyre többen rendelkeznek adójuk 1+1 százalékáról - keddig lehet beadni az adóbevallást.

Klímablog

Megrohamozták a napenergiás pályázatot

Megrohamozták a napenergiás pályázatot  

Meghaladta a tízezret a kedvezően elbírált támogatási kérelmek száma a modern napelemes rendszerek telepítését támogató pályázaton.

Infokom

Árulkodó jelek: ha ezt látja, baj van a cégénél?

Árulkodó jelek: ha ezt látja, baj van a cégénél? 

Szinte követhetetlen tempóban fejlődnek a vállalati szolgáltatásokat támogató IT-rendszerek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo