Újkori marketing a közösségi oldalakon

A közösségi média mára minden cég számára megkerülhetetlen. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ha jól használjuk, a közösségi oldalakon való megjelenés tökéletes eszköz arra, hogy gyakrabban érintkezzünk üzleti partnereinkkel, ügyfeleinkkel, és megerősítsük az egymás iránti bizalmat, és elősegítsük a személyes hitelesség kialakulását. A már meglévő partnereink mellett pedig számtalan potenciális ügyfélhez eljuthatunk a Twitteren, LinkedInen, Facebookon, a Google+-on vagy éppen a Foresquare-en át. De vajon melyik a számunkra legmegfelelőbb eszköz, és hogyan érdemes ott jelen lennünk? Ezekre a kérdésekre is választ kaphat a Piac & Profit idei utolsó KKV-AKADÉMIÁJÁN december 3-án.

A felhasználók háromnegyede napi szinten használja valamelyik közösségi oldalt, és nőtt azok aránya is, akik akár 4–6 ilyen oldalra regisztrálnak. Ahogyan a magánéletben, az üzleti hálózatépítésben és kapcsolattartásban is a közösségi oldalak váltak főszereplőkké. Sőt, a LinkedIn, a Facebook vagy a Google+ bármely iparágban működő vállalatvezető számára lassan nélkülözhetetlen üzleti eszköz lett.

Persze a sikeres üzlethez eddig is elengedhetetlen volt, hogy rendszeresen ápoljuk a viszonyt partnereinkkel, ügyfeleinkkel, érintettjeinkkel. Ma sincs ez másképp, ám az interneten töltött idő növekedésével az eszköz megváltozott. A közösségi oldalak váltak főszereplőivé a kapcsolattartásnak. A legnagyobb globális szakmai internetes közösség a LinkedInen működik: 170 iparágból már 200 millió tagot számlál összesen 200 országból. És bár a Facebook elsősorban a társasági kapcsolatokra fókuszál, ma már szinte minden magára valamit adó cég üzleti profillal is jelen van ott. Sőt, bár azt mondják, a Facebookon nem lehet eladni, mégis van, aki megpróbálta.

Persze nem mindegy, hogy hogyan. Szakembereink elmondják, hogy mi a titka a közösségi oldalakon való eredményes kommunikációnak, hányszor és mit érdemes posztolni, hogyan kezeljük a LinkedIn profilunkat. A KKV-AKADÉMIA idei utolsó rendezvényén szó lesz a reklámszövegek, képi megjelenítés, reklámanyagok készítésének alapvető szabályairól, fortélyairól is.

Részletes program és regisztráció a rendezvényre itt.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo