Több hasznot remél a közösségi oldalaktól? Segítünk!

Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg mindezt!

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Cégvezetőként is érdemes megismerni a legújabb trendeket, amelyek a közösségi oldalakra hatnak, hogy minél hatékonyabb legyen a marketingstratégiánk. Hozzáértés nélkül ugyanis hiába van a cég jelen a közösségi oldalak valamelyikén, a várt haszon elmarad. Nem olyan egyszerű aktív közösséget építeni, és a lájkolókat vásárlókká alakítani. Ehhez szakmai tudásra, speciális gondolkodásra, állandó jelenlétre van szükség.

A hazai kkv-k többsége még azokat a lehetőségeket sem használja ki, amelyek már most is rendelkezésükre állnak, ingyen – emelte ki korábban a Piac & Profitnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzeK.org) elnöke. – A boltok többsége nincs fent a Google térképen, pedig az nem kerül pénzbe, csak regisztrálni kell. Sokaknak még mindig nincs céges profilja egyik közösségi oldalon sem, nincs Foursquare fiókja, de még egy ingyenes wifit sem szereltet fel jó néhány kávézó. Pedig most már egyértelmű, aki lemarad, az eleve vesztett helyzetből indul a versenytársakkal szemben.

A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működésük, kezelésük praktikái is napról napra változnak. (Nemrég például beszüntették a „lájk koldulást” a Facebookon.) Ennek megfelelően a hatékony marketing is folyamatosan változik.

Egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai
Sok cég még mindig nem látja a közösségi oldalakban rejlő lehetőséget, pedig nem csak figyelemfelkeltésre használható, hanem kiváló promóciós felület, alkalmas a követőkkel való folyamatos kommunikációra, így reménybeli vásárlóink befolyásolására és új vevők szerzésére is. Ami pedig különösen fontos: segítségükkel hűséges vásárlói kört építhetünk, ez pedig szinte mindennél többet ér. Végül, természetesen a cél az, hogy a követőből vásárló váljék. Ez azonban nem megy magától, csakis tudatos stratégia követésével.

Vagyis a fenti reménybeli előnyök csak akkor érhetőek el, ha pontosan ismerjük a legfrissebb trendeket, a vonatkozó szabályokat, a bevált játék- és aktivizáló stratégiákat és számos jól működő praktika birtokában vagyunk. Számít, hogy mikor, milyen stílusban szövegezzük meg a posztokat, milyen képeket használunk, természetesen nem mindegy, hogy hol jelenünk meg, vagy, hogy hogyan tudjuk jogszerűen és hatékonyan használni az adatbázisunkat.

Mindezt összeszedni sok idő és sok fáradtság – lenne. Most viszont, a Piac&Profit KKV- Akadémiájának következő rendezvényén egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai.

A közösségi oldalak használatának fortélyai. Hozzáértéssel jelentős forgalomnövekedés érhető el!
A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodás Osztálya és a Piac & Profit közös rendezvénye

Helyszín: Budapest, BCM, XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet

Időpont: 2014. május 22. (csütörtök) 10.00-16.00

Részletes program és regisztráció itt.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo