megosztás

fülkék, iroda, közös légtér, megosztás, munkahely, teljesítmény

Együtt vagy külön – az egyterű már a múlt

Nagy Mariann

Csaknem 60 éve, hogy elterjedtek a világon a nagytermes munkahelyek, irodák. Napjainkra egyre nyilvánvalóbb, hogy nem igazán váltották be a hozzájuk fűződő reményeket – az olyan munkahely a megoldás, amely kielégíti a dolgozó saját igényeit s ezzel lényegesen növeli annak teljesítményét.

Tovább olvasom »
blogolás, digitális tartalom, facebook, közösségi média, marketing, megosztás, poszt, social media, tartalomgyártás, twitter

Az elmúlt év negyvenezer legsikeresebb social-média tartalma

piacesprofit.hu

A LinkedIn készített egy közösségi média marketing tartalom-kutatást, amelyben megvizsgálta az elmúlt év 40.000 legsikeresebb tartalmának sajátosságait. Wow! Mikor megláttam, hogy az eredményeket közzétették, remegő ujjaim megcsúsztak néhányszor a billentyűzeten, mialatt átnavigáltam magam az e-mailből a cikkre — és most csak picit túloztam.

Tovább olvasom »
app, fizetés, jövedelem, közlekedés, megosztás, megosztás gazdasága, mobilalkalmazás, p2p, taxi, uber

Megy az Uber. Mit buknak a sofőrök?

piacesprofit.hu

Július 24-én leáll Magyarországon az Uber autómegosztó szolgáltatása, mivel a cég nem kívánta vállalni az aznap hatályba lépő törvény kockázatát, ami a sofőrjeiket érintené. Ez bizonyos szempontból azt jelenti, hogy kkv-k győzedelmeskedtek egy multi felett. Más szempontból viszont azt is jelenti, hogy szembe megyünk a világ trendjével, 1200 embernek pedig új megélhetés után kell néznie.

Tovább olvasom »
közösségi oldalak, megosztás, okostelefonok, sharing economy

Osztogatnak, vagy fosztogatnak?

piacesprofit.hu

A „sharing economy” cégek – Couchsurfing, Airbnb, Uber és társaik – úgynevezett „teremtő rombolással” forgatnak fel teljes iparágakat néhány év leforgása alatt – és hagyományos versenytársaiknak követnük kell a példájukat – derült ki a PwC Magyarország szakértői tanulmányából.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, hírnév, közösségi média, megosztás, üzleti bizalom

A 21. század legfontosabb tőkéje

Timár Gigi

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor