ügyfélelégedettség cikkek


Soha senki ki nem találja, miben vannak a világelsők között a magyar eladók

Soha senki ki nem találja, miben vannak a világelsők között a magyar eladók 

Globális felmérés: köszönésben világelsők között vannak a magyar eladók.
Ügyfélelégedettség: az elhatározástól a tervezésig

Ügyfélelégedettség: az elhatározástól a tervezésig 

Első és legfontosabb lépés, hogy felsővezetői szinten mondjuk ki, elégedett vásárlókat akarunk! Nem csak úgy általánosságban, hanem igenis tudni akarjuk, hogy milyen az elégedettségi szint, hol jobb és hol gyengébb a folyamat.
A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk

A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk 

A fogyasztók alapvetően elégedettek az egyetemes villamosenergia-szolgáltatók teljesítményével, de 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) vizsgálatából.
A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma

A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma 

A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.
Az eladás után is fontos a tisztelet

Az eladás után is fontos a tisztelet 

Az első eladás után is foglalkozni kell az ügyféllel – ez ma már nem javaslat, hanem tény. Ugyanakkor fontos, hogy a figyelmesség ne váljon tolakodóvá, ehhez viszont a márkáknak fontos megfelelniük az adatvédelmi szabályoknak.
Nem csak olcsó árral lehet növelni az ügyfélhűséget

Nem csak olcsó árral lehet növelni az ügyfélhűséget 

A biztosítási piacon a digitális alapú biztosítások elterjedése új lehetőséget kínál a gépjármű-biztosítóknak arra, hogy ne csupán kárrendezéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtsanak, de a mobilitással kapcsolatos szolgáltatások széles skálája felé is nyissanak.
Alkalmazottakból lesznek a legsikeresebb vállalkozók

Alkalmazottakból lesznek a legsikeresebb vállalkozók 

Alkalmazottból lesznek a legsikeresebb vállalkozók: a korábbi munkatapasztalat jelentős előnyt jelent azok számára, akik cégalapításba vágnak – derült ki a Budapest Bank kutatásából.
Webkereskedelmi tippek egy sikeres sorozatvállalkozótól

Webkereskedelmi tippek egy sikeres sorozatvállalkozótól 

Eddig tartott, hogy a magyar vásárlókat elsősorban hazai webshopok szolgálták ki. Hamarosan letarolják a piacokat az óriásvállalatok, de még fel lehet ülni a vonatra, és itthonról is lehet páneurópai webshopot építeni – véli a sikeres e-vállalkozó, Valner Szabolcs, a Vatera és a NetRisk korábbi tulajdonosa.
Az embereken és a robotokon múlik az SSC szektor jövője

Az embereken és a robotokon múlik az SSC szektor jövője 

A magyarországi szolgáltató központok elmúlt három éve egyértelmű sikertörténet: a 25%-ot meghaladó mértékű növekedés mellett a komplex, magas hozzáadott értékű szolgáltatások révén a magyar iparág a nemzetközi élmezőnyben helyezkedik el. A prognosztizált további növekedéshez ugyanakkor alapvető feltétel a magasan képzett, több nyelven beszélő munkaerő megfelelő mennyiségben való rendelkezésre állásra. Az iparág jövőjét e mellett a digitális technológiai forradalom is jelentős mértékben alakítani fogja, és ennek valódi következményeit egyelőre minden szereplő csak találgatja – derül ki a PwC Magyarország által készített felmérésből.
Megfizetik a vevők a megbecsülést

Megfizetik a vevők a megbecsülést 

Egyértelmű versenyhátrányt jelent, ha egy cég nem foglalkozik az ügyfélélmény fejlesztésével, ez már bizonyos. De mit tegyünk? Adjuk a megbecsültség érzését a vásárlóknak! Azt is elmondjuk, hogyan.

Ahol egyszer jó volt, szívesen visszatérünk 

A magyarok harmada több alkalommal is visszatér ugyanarra a településre nyaralásai alkalmával, és minden ötödik ember ugyanoda foglal szállást, ahol egyszer már elégedett volt a kiszolgálással - derült ki a Szallas.hu legfrissebb, az Év Szállása versenyhez készített statisztikáiból.

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés 

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció? Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.

Vásárlásnál azért a külső a lényeg 

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.

2,5-szer többet költ átlagosan egy elégedett vásárló 

A vevőkiszolgálás óriási lehetőségeket rejt az üzleti eredmények javítása szempontjából. Egyre több cég fedezi fel az ebben rejlő potenciált, hiszen egy elégedett vásárló átlagosan akár 2,5-szer annyit költ egy vállalatnál, mint egy elégedetlen.

Még a reklamálókkal is jóban kell lenni 

A piaci környezet egyre gyorsabban változik, a fogyasztók véleménye egyre nagyobb hangsúlyt kap: az a cégvezető, vállalkozó, aki nem tud alkalmazkodni ehhez és magas szinten kiszolgálni az ügyfelei igényeit, elveszett.

Ne csak tippeljük, hogy elégedettek-e az ügyfelek! 

Egyszerűbb annak újra eladni valamit, aki már egyszer vásárolt Öntől. A vevők pedig általában akkor válnak visszatérő vevőkké, ha elégedettek a termékünkkel, szolgáltatásunkkal és a kiszolgálással is. Így hát a kérdés a következő: hogyan lehet mérni mennyire elégedettek a vevők?

Egyszerű varázsigék a jobb ügyfélélményhez 

Úgy tűnik, a három legnehezebben kimondható szó a magyar nyelvben a kérem, köszönöm és sajnálom. Legalábbis sajnos egyre kevesebbszer használják őket. Pedig nem egyszerűen udvariassági formulákról van szó, a varázsszavak sokat érhetnek!

Van hova fejlődni ügyfélkezelésben 

Az utazási irodák alig több mint fele reagál az emailes megkeresésekre, van olyan légitársaság, amelyet csak emelt díjas vonalon lehet elérni, sok étteremben azt sem tudják mi az a gluténérzékenység, a múzeumok negyede nem akadálymentesített. Több szálloda fogad viszont kisállatot is és azonnal felkapják a telefont.

Nagy kockázat, de lehetőség is a panaszos ügyfél 

A cégek jelentős része nem fordít kellő figyelmet a panaszos ügyfelekre, és ezzel bevételük jelentős részét kockáztatják. Pedig a megfelelően kezelt panasz után az ügyfél elégedettebb a szolgáltatással, mint előtte.

Mit és miért értékesít az ügyvezető? 

Miért kéne nekem bármit is eladnom, hiszen azért vannak az értékesítők - gondolhatja sok ügyvezető. Ez a megközelítés azonban téves - hangzott el a Piac&Profit KKV-Akadémiáján. De mit és hogyan értékesít a vezetői? Elmondjuk!

Itthon is kezdenek rágyúrni az ügyfelekre a cégek 

Az elmúlt évtized határozottan a különböző online alkalmazások fejlesztéséről és bevezetéséről szólt a hazai ügyfélszolgálatokon. Az utóbbi időben mégis ismét a személyes kiszolgálás, telefonos – azaz élőhangos – ügyintézés felé terelődik a figyelem.

Még mindig él az optikai tuning 

Bár alapvetően elégedettek a hazai vendégek a wellness szállodákkal és a szolgáltatások minőségével, a megbízhatóságot már gyakran kifogásolják. Előfordul, hogy a hazai szállodák mást jelentetnek meg hirdetéseikben, mint ami a valóság.

Közműszolgáltatás: csak az ár számít? 

Nincs könnyű dolguk a közműszolgáltatóknak, ha növelni akarják fogyasztóik bizalmát, hiszen a fogyasztó természetesnek tekinti, ha van áram, de felháborodik, ha nincs. Ráadásul a szektorban csak az ár érdekli a vevőket, ami nem hat ösztönzőleg a szolgáltatók kreativitására.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank

Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank 

Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben – meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Cégblog

Gond van a Spar termékével, visszahívták

Gond van a Spar termékével, visszahívták  

Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar Magyarország Kft.

Klímablog

Megérkezett Magyarországra a trópusi éjszakák kora, amely már az egészségre is veszélyes

Megérkezett Magyarországra a trópusi éjszakák kora, amely már az egészségre is veszélyes 

Az elmúlt fél évszázadban nőtt a napi hőingás Magyarországon, főként áprilisban és nyáron a melegebb nappalok miatt. A klímamodellek szerint a következő évtizedekben már nem várható további jelentős változás, mert a maximum- és minimumhőmérsékletek hasonló ütemben emelkednek. Ennek azonban nem érdemes örülnünk: nyáron a forróbb nappalok mellett egyre gyakrabban jelentkező trópusi jellegű éjszakák jócskán megnehezítik, hogy kipihenjük magunkat — derül ki az ELTE Meteorológiai Tanszék kutatói, Kis Anna és Pongrácz Rita elemzéséből.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo