Ahol egyszer jó volt, szívesen visszatérünk

A magyarok harmada több alkalommal is visszatér ugyanarra a településre nyaralásai alkalmával, és minden ötödik ember ugyanoda foglal szállást, ahol egyszer már elégedett volt a kiszolgálással - derült ki a Szallas.hu legfrissebb, az Év Szállása versenyhez készített statisztikáiból.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Google turisztikai statisztikái azt mutatják, hogy Budapest, Siófok és Hajdúszoboszló a top 3 város, ahova a legszívesebben térnek vissza a turisták utazásaik alkalmával. A vendégházak és az apartmanok körében a legmagasabb a visszatérők aránya. „A vendégértékelések fontosságát és hitelességét mutatja, hogy a visszajáró nyaralók aránya is magasabb a vélemények alapján kiemelkedően teljesítő szálláshelyeken” - mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

Szintén meghatározó az úti cél kiválasztásakor a szálláshely elhelyezkedése és neve, ezt 65 százalék, illetve 20 százalék sorolta a fontos szempontok közé. Online foglaláskor pedig döntő szempont az ár és a korábbi látogatók személyes véleménye, 51 illetve 28 százalék szerint.

A Szallas.hu idén negyedik alkalommal hirdette meg a legjobb szálláshelyeket, illetve a turisztikai szempontból legvonzóbb településeket díjazó Év Szállása versenyt. A díjakat tavaly több mint 9 ezer belföldi és 125 ezer külföldi szálláshely közül választották ki, 442 200 vendégértékelés és a szakmai zsűri véleménye alapján.

Több mint 160 milliárdot nyaraltunk el
Utazás, kikapcsolódás, pihenés: nyáron leginkább ez a három dolog segít elviselni a hőséget és a kimerítő munkanapokat. A statisztikák szerint itthon már nemcsak ilyenkor választunk egyre többen külföldi úti célt. Csak 2016 első negyedévében a magyarok 4,2 millió alkalommal utaztak külföldre, 17%-kal többször, mint 2015 hasonló időszakában, és 164 milliárd forintot költöttek utazásra.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo