E-kereskedelem cikkek
Nőuralom az online piacon
Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest. Bár a megelőző évhez képest a vásárlások értéke emelkedett, továbbra is spórolósan költünk.
Bevált a készpénz-nélküli fizetés a nyári fesztiválokon
A Metapay érintésnélküli fizetési technológiája, a Metapay Fesztiválkártya lesz a Sziget Szervezőiroda nyári fesztiváljainak, a Heineken Balaton Sound, a VOLT és a Sziget Fesztivál hivatalos fizetőeszköze 2012-ben is.
Elsősorban a nőknek szól...
A közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében - többek között ez derült ki a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Report felmérésből. A kutatás arra is rámutatott, hogy egyre kevesebben kérdőjelezik meg az online vásárlás biztonságosságát, ugyanakkor a kézzelfoghatóság és a személyes kontaktus hiánya még mindig visszatartó erőt jelent.
Érme helyett telefon
A többség számára egyelőre az SMS-alapú mobiltelefonos fizetés is a sci-fi kategóriát súrolja, pedig már a fizikai kontaktus nélküli változat is igazi fejlődés előtt áll. Elég lesz a telefont mondjuk a kávéautomatához érinteni, és máris kifizettük az italt a bankszámlánkról.
e-Commerce 2011: Konferencia az online kereskedelemről
Az IDG Hungary Kft. szervezésében egy asztalhoz ülnek a hazai internetes kereskedelem tapasztalt szereplői és az újonnan indult vállalkozások képviselői, akik tapasztalatcserén túl jövőbe mutató kérdéseket is megvitatnak.
Túl hideg a tél, ezért inkább online vásárolunk
A január holt szezon a hagyományos kiskereskedelemben, ám az online ágazatban a netes kereskedők szerint tavalyhoz képest 15-20 százalékkal erősebb az első havi forgalom - írta hétfői számában a Népszabadság.
Nem bízunk a netes kereskedőkben
A bizalmatlanság miatt még mindig átvételkor, készpénzzel fizetünk a legszívesebben az online vásárlások során, bankkártyával a magyarok 40 százaléka félne fizetni - derül ki KutatóCentrum 2010-es E-Shopping Reportjából.
Olcsóbb és környezetkímélőbb, mégsem kell
Bár technikailag számos elektronikus fizetési megoldás elérhető, ezek elterjedése Magyarországon meglehetősen lassan halad. Pedig a beszállítóktól a közüzemi szolgáltatókig már mindenhol megoldható a számlák elektronikus kézbesítése és rendezése. Ráadásul a papírmentes fizetési megoldások nemcsak költség- és időmegtakarítást jelentenek, hanem fenntarthatóbb, környezetkímélőbb működést is.
Idén is személyesen, otthonról
Sokan végigjárják a hagyományos könyváruházaikat, fellapozzák a köteteket, majd hazamennek és otthonról vásárolnak. A WAMP-nak is a bizalomépítés az értelme...
Adhatom a szokásosat?
Továbbra is exponenciálisan növekszik az elektronikus kereskedelmi értékesítések volumene annak ellenére, hogy a vásárlók többsége még mindig leginkább csak tájékozódik a neten. A sikeres modellek elsősorban a közösségépítésre, a visszatérő ügyfelek megismerésére és személyre szabott kiszolgálására építenek.
Az év netes kereskedője: megvan a 30-as lista
2010. október 21-én lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazási időszaka, melynek során pontosan 9718 szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 30 közé.
Ők a legjobbak az online piacon!
"Az Év Internetes Kereskedője Díj" 2010. évi nyertese a bookline.hu online áruház lett - közölte az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) szerdán.
Egy módszer, hogy több vevőnk legyen
A közösségi vásárlás mint új interakció, az elemzők szerint meghatározó hatással lesz a közeljövőben kialakuló új üzleti modellekre. Működésének alapfeltétele, hogy valamennyi érintett nyerjen az üzleten. Igazi „win-win" helyzet, így tökéletesen illeszkedik a fenntartható világrend elvárásaihoz is. A rá épülő üzlet Amerikában már hatalmas sikert ért el, és rövid idő alatt Magyarországon is négy különböző közösségi vásárlásra szakosodott oldal indult el.
Baráti ügyfelek kellenek!
A közösségi oldalak az internet legfelkapottabb tartalmai közé tartoznak, és mára világszerte a vállalati marketing megkerülhetetlen kommunikációs eszközeivé váltak. Ez a kommunikációs forma a kis- és középvállalkozások számára is elérhető, mégis kevesen alkalmazzák ezt az eredményesen használható, költséghatékony módszert.
Lehet, hogy az Ön cége lesz az év e-kereskedője?
Idén hatodik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díjat, amelyet a www.evker.hu oldalon szervezett közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján a legjobbnak ítélt internetes kereskedő nyerhet meg.
Az online bolt továbbra is nagy üzlet
Tizennyolc százalék - a válaszadók mindössze ekkora hányada válaszolta azt, hogy csökkent 2009-ben webáruházának forgalma 2008-hoz képest. Ez azt jelenti, hogy a többségnek - a válság ellenére - növekedett vagy stagnált, de nem billent negatív irányba.
Üzlet, helyiség nélkül
A hazai e-kereskedelem folyamatos növekedést jelző mutatóiból annyi minden szakértő szerint leolvasható, hogy a jövő az internetgazdaságé és azoké, akik képesek az elektronikus kereskedelem megoldásait hatékonyan beépíteni tevékenységükbe. Az igazi áttörésig, a tiszta, áttekinthető jogszabályokig és az e-kereskedelemben bízó vásárlókig azonban még számos lépést meg kell tenni.
Tudja, hogy Ön fizetéskor a banknak adja személyes adatait?
Magyarországon is egyre több az internetes áruház és évről évre többen veszik igénybe ezek szolgáltatásait. A MasterCard legfrissebb kutatásának célja az volt, hogy feltárja, milyen arányban élnek a magyar kártyabirtokosok az internetes fizetés lehetőségével, és milyen arányban használnak más fizetési eszközöket - például banki átutalást, postai utánvétet - amikor az interneten vásárolnak.
Nem engedély kell a webshop nyitásához
Nem engedélykérést, csak bejelentési kötelezettséget ír elő a jogszabály az e-kereskedők számára - hívja fel a figyelmet a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) sajtóközleményében, reagálva az Index.hu múlt heti cikke nyomán több helyen megjelent téves információkra.
Üzlet-e az online bolt?
Példás gyorsasággal reagált a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért kezdeményezésesére, amelyet egy szexuális termékeket árusító online webshop megbüntetése kapcsán indított, így a két szervezet illetékesei december 9-én tárgyalóasztalhoz ültek annak tisztázásra, vajon a webshopok, internetes áruházak üzletnek minősülnek-e. Az eredmény felemás, a webshop üzlet is meg reklám is. A jogalkotói szándék pontosítása érdekében a Szek.org és az NFH a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztériumhoz (NFGM) fordul, és a válasz tartalmától függően dönt az NFH az érintett webshopok vizsgálatának ügyében.
Tízből tíz magyar webáruház szabálytalankodott
Fogyasztóvédelmi szempontból továbbra is rendkívül aggályos az európai webáruházak működése - derül ki az Európai Unió májusban végzett vizsgálatának eredményéből.