E-kereskedelem cikkek


e-Commerce 2011: Konferencia az online kereskedelemről

e-Commerce 2011: Konferencia az online kereskedelemről 

Az IDG Hungary Kft. szervezésében egy asztalhoz ülnek a hazai internetes kereskedelem tapasztalt szereplői és az újonnan indult vállalkozások képviselői, akik tapasztalatcserén túl jövőbe mutató kérdéseket is megvitatnak.
Túl hideg a tél, ezért inkább online vásárolunk

Túl hideg a tél, ezért inkább online vásárolunk 

A január holt szezon a hagyományos kiskereskedelemben, ám az online ágazatban a netes kereskedők szerint tavalyhoz képest 15-20 százalékkal erősebb az első havi forgalom - írta hétfői számában a Népszabadság.
Nem bízunk a netes kereskedőkben

Nem bízunk a netes kereskedőkben 

A bizalmatlanság miatt még mindig átvételkor, készpénzzel fizetünk a legszívesebben az online vásárlások során, bankkártyával a magyarok 40 százaléka félne fizetni - derül ki KutatóCentrum 2010-es E-Shopping Reportjából.
Olcsóbb és környezetkímélőbb, mégsem kell

Olcsóbb és környezetkímélőbb, mégsem kell 

Bár technikailag számos elektronikus fizetési megoldás elérhető, ezek elterjedése Magyarországon meglehetősen lassan halad. Pedig a beszállítóktól a közüzemi szolgáltatókig már mindenhol megoldható a számlák elektronikus kézbesítése és rendezése. Ráadásul a papírmentes fizetési megoldások nemcsak költség- és időmegtakarítást jelentenek, hanem fenntarthatóbb, környezetkímélőbb működést is.
Idén is személyesen, otthonról

Idén is személyesen, otthonról 

Sokan végigjárják a hagyományos könyváruházaikat, fellapozzák a köteteket, majd hazamennek és otthonról vásárolnak. A WAMP-nak is a bizalomépítés az értelme...
Adhatom a szokásosat?

Adhatom a szokásosat? 

Továbbra is exponenciálisan növekszik az elektronikus kereskedelmi értékesítések volumene annak ellenére, hogy a vásárlók többsége még mindig leginkább csak tájékozódik a neten. A sikeres modellek elsősorban a közösségépítésre, a visszatérő ügyfelek megismerésére és személyre szabott kiszolgálására építenek.
Az év netes kereskedője: megvan a 30-as lista

Az év netes kereskedője: megvan a 30-as lista 

2010. október 21-én lezárult az Év Internetes Kereskedője Díj közönségszavazási időszaka, melynek során pontosan 9718 szavazat döntötte el, hogy ki kerül be a legjobb 30 közé.
Ők a legjobbak az online piacon!

Ők a legjobbak az online piacon! 

"Az Év Internetes Kereskedője Díj" 2010. évi nyertese a bookline.hu online áruház lett - közölte az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) szerdán.
Egy módszer, hogy több vevőnk legyen

Egy módszer, hogy több vevőnk legyen  

A közösségi vásárlás mint új interakció, az elemzők szerint meghatározó hatással lesz a közeljövőben kialakuló új üzleti modellekre. Működésének alapfeltétele, hogy valamennyi érintett nyerjen az üzleten. Igazi „win-win" helyzet, így tökéletesen illeszkedik a fenntartható világrend elvárásaihoz is. A rá épülő üzlet Amerikában már hatalmas sikert ért el, és rövid idő alatt Magyarországon is négy különböző közösségi vásárlásra szakosodott oldal indult el.
Baráti ügyfelek kellenek!

Baráti ügyfelek kellenek! 

A közösségi oldalak az internet legfelkapottabb tartalmai közé tartoznak, és mára világszerte a vállalati marketing megkerülhetetlen kommunikációs eszközeivé váltak. Ez a kommunikációs forma a kis- és középvállalkozások számára is elérhető, mégis kevesen alkalmazzák ezt az eredményesen használható, költséghatékony módszert.

Lehet, hogy az Ön cége lesz az év e-kereskedője? 

Idén hatodik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díjat, amelyet a www.evker.hu oldalon szervezett közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján a legjobbnak ítélt internetes kereskedő nyerhet meg.

Az online bolt továbbra is nagy üzlet 

Tizennyolc százalék - a válaszadók mindössze ekkora hányada válaszolta azt, hogy csökkent 2009-ben webáruházának forgalma 2008-hoz képest. Ez azt jelenti, hogy a többségnek - a válság ellenére - növekedett vagy stagnált, de nem billent negatív irányba.

Üzlet, helyiség nélkül 

A hazai e-kereskedelem folyamatos növekedést jelző mutatóiból annyi minden szakértő szerint leolvasható, hogy a jövő az internetgazdaságé és azoké, akik képesek az elektronikus kereskedelem megoldásait hatékonyan beépíteni tevékenységükbe. Az igazi áttörésig, a tiszta, áttekinthető jogszabályokig és az e-kereskedelemben bízó vásárlókig azonban még számos lépést meg kell tenni.

Tudja, hogy Ön fizetéskor a banknak adja személyes adatait? 

Magyarországon is egyre több az internetes áruház és évről évre többen veszik igénybe ezek szolgáltatásait. A MasterCard legfrissebb kutatásának célja az volt, hogy feltárja, milyen arányban élnek a magyar kártyabirtokosok az internetes fizetés lehetőségével, és milyen arányban használnak más fizetési eszközöket - például banki átutalást, postai utánvétet -  amikor az interneten vásárolnak.

Nem engedély kell a webshop nyitásához 

Nem engedélykérést, csak bejelentési kötelezettséget ír elő a jogszabály az e-kereskedők számára - hívja fel a figyelmet a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) sajtóközleményében, reagálva az Index.hu múlt heti cikke nyomán több helyen megjelent téves információkra.

Üzlet-e az online bolt? 

Példás gyorsasággal reagált a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért kezdeményezésesére, amelyet egy szexuális termékeket árusító online webshop megbüntetése kapcsán indított, így a két szervezet illetékesei december 9-én tárgyalóasztalhoz ültek annak tisztázásra, vajon a webshopok, internetes áruházak üzletnek minősülnek-e. Az eredmény felemás, a webshop üzlet is meg reklám is. A jogalkotói szándék pontosítása érdekében a Szek.org és az NFH a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztériumhoz (NFGM) fordul, és a válasz tartalmától függően dönt az NFH az érintett webshopok vizsgálatának ügyében.

Tízből tíz magyar webáruház szabálytalankodott 

Fogyasztóvédelmi szempontból továbbra is rendkívül aggályos az európai webáruházak működése - derül ki az Európai Unió májusban végzett vizsgálatának eredményéből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Költségkímélés

Mindent a mobilunkkal intézünk, még ezt is

Mindent a mobilunkkal intézünk, még ezt is 

A múlt évben összességében 63 százalékkal nőtt a mobilbankon keresztül kötött biztosítások száma.

Jogi kisokos

Az évszázad tulajdonjogi vitája zárulhat le Olaszország és az USA között

Az évszázad tulajdonjogi vitája zárulhat le Olaszország és az USA között 

Az EJEB megerősítette Olaszország jogát arra, hogy visszaszerezze az amerikai Getty Múzeumban tárolt értékes görög bronzszobrot.

Cégblog

Gond volt a fogyasztók kompenzálásával, ment a bírság a cégeknek

Gond volt a fogyasztók kompenzálásával, ment a bírság a cégeknek 

A Gazdasági Versenyhivatal 40 millió forint bírságot szabott ki a 4Life Directre és biztosító-partnereire.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Idén elfelejtheti a turizmus, hogy egyszer volt egy koronavírus

Idén elfelejtheti a turizmus, hogy egyszer volt egy koronavírus  

Az ágazati felívelő folyamatát a SZÉP-kártya-használati adatok, valamint az első negyedév eddig megismert turisztikai trendjei is alátámasztják.

Infokom

Meglepő, miként használja már most a HR a mesterséges intelligenciát

Meglepő, miként használja már most a HR a mesterséges intelligenciát  

A mesterséges intelligencia néhány éve valósággal ránk rúgta az ajtót, a technológia az élet számos területét igyekszik forradalmasítani.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo