Infokom

digitális, hirdetés, kelet-európai régió, online, reklám, tévé

Reklámban Magyarország jól teljesít

piacesprofit.hu

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.

Tovább olvasom »
adatlopás, bankkártya, felmérés, generali, közösségi média, tudatosság, védelem

A netezők többsége védi a bankkártya adatait

piacesprofit.hu

Az online visszaélések egyre nagyobb fenyegetést jelentenek nemcsak a cégek, hanem a magánszemélyek számára is. Ezzel párhuzamosan azonban úgy tűnik, a tudatosság is egyre inkább előtérbe kerül, hiszen a magyar netezők háromnegyede tesz valamilyen óvintézkedést bankkártya adatai védelme érdekében.

Tovább olvasom »
amazon, film, internet, média, médiapiac, netflix, streaming, szórakoztatóipar, walt disney, youtube, zene

Internet vs. médiaóriások: elmaradt forradalom

Zubor Zalán

A 2000-es évek elején még általános volt az az elképzelés, hogy az internet terjedése, az illegális letöltések és a tartalmak szabad áramlása meg fogja törni a nagy kiadók, stúdiók, médiavállalatok monopóliumát. Ez máig nem történt meg, a nagy médiavállalatok bevételei egyre csak nőnek, és a globális médiapiac centralizáltabb, mint valaha.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor