A Randstad Talent Trends több mint ezer felsővezető megkérdezésén alapuló kutatása világosan jelzi, hogy globális szinten is átalakul a vállalatok működése. A vezetők 82 százaléka már mesterséges intelligenciára támaszkodik az ügyfélkiszolgálás és a belső folyamatok újragondolásában, 87 százalékuk szerint a munkaerő agilitása minden korábbinál fontosabb a versenyképesség fenntartásához, és a többség a készségalapú működés irányába mozdul.
A kutatás azt is megerősíti, hogy a vállalatok 65 százaléka növeli az integrált toborzási modellekbe történő beruházásait, ami jól mutatja, hogy a technológiai átalakulás és az AI-használat egyre inkább stratégiai prioritássá válik világszerte.
Miközben a GKI adatai azt mutatják, hogy hazánkban társadalmi szinten még mindig erős a bizonytalanság – hiszen mindössze minden ötödik ember használja aktívan az MI-t – addig a K&H-nál az AI integrációja széles körben működő gyakorlat. Mintegy 1600 kolléga próbálta már a Copilot Chatet, a Copilot webes változatát, az elmúlt hónapban pedig 1200-an, vagyis a szervezet mintegy harmada használta napi szinten.
Az AI iránti nyitottság rendkívül sokszínű a különböző területeken dolgozó munkatársak egyaránt be tudták építeni a Copilotot a munkájukba. A rendelkezésre álló licencet a munkatársak többsége intenzíven és tudatosan használja.