versenyelőny

agrár, biodinamikus, bor, bortermelés, ezotéria, gyökér, kalifornia, karbonmegkötés, komposzt, kozmosz, kristály, mezőgazdaság, misztika, németország, organikus, rudolf steiner, spirituális, szántás, szén-dioxid, szőlő, talaj, teozófia, terméshozam, termesztés, trágya, vegyszer, vegyszermentes, versenyelőny

Mi köze az ezotériának és Rudolf Steinernek a klímabarát borhoz?

Kriston László

Egyre erősödik a környezet- és egészségtudatos fogyasztók szegmense az élelmiszerpiacon. A bortermelésben az organikus és a „biodinamikus” szőlőtermesztés most az új divat. Illetve nem is annyira új ez: már a teozófia 19. századi német atyjának, Rudolf Steinernek is megvoltak a gondolatai arról, milyen a jó bor. Az ökotudatos 21. századi borászatok tulajdonképpen az ő nyomdokain járnak.

Tovább olvasom »
körforgásos gazdaság, környezettudatos vállalatirányítás, tudatos vezetés, versenyelőny

Versenyelőny ökotudatosságból

Kriston László

Eddig a vállalati működés környezetkímélőbbé válásán és a kibocsátáscsökkentésen volt a hangsúly, most már az egyes termékek szintjén is számon kérik a zöldülést a fogyasztók. Az anyagfolyamok tudatos menedzselése és minden anyag újrahasznosítása a zöld gazdaság új fősodra.

Tovább olvasom »
adatbázis, adatmennyiség, big data, vállalkozás, versenyelőny

Big Data nélkül már a startnál lemarad

piacesprofit.hu

A digitális gazdaság jelenében másodpercenként keletkező, szinte felfoghatatlan méretű adathalmaz megfelelő feldolgozása és strukturált analízise egy cég közép- és hosszú távú életben maradásáról dönthet. Aki lemarad, kimarad, a digitális darwinizmus korában a Big Data lehet a vállalati digitális transzformáció sikerességének, a versenyelőny megtartásának és növelésének egyik kulcsa. 

Tovább olvasom »
blog, blogolás, brand, cégmarketing, facebook, instagram, közösségi média, LinkedIn, márkaépítés, marketing, marketinggyakorlat, Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferencia, piac és profit, piacesprofit.hu, tartalommarketing, trend, versenyelőny, versenyhátrány

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

piacesprofit.hu

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Tovább olvasom »
cégfejlesztés, cégvezetők csúcstalálkozója, elvándorlás, fenntartható növekedés, hr, karrier, külföldi munkavállalás, munkaerő, munkaerőhiány, szakemberhiány, versenyelőny

20. századi módszerekkel próbálunk túlélni

piacesprofit.hu

A motivációhiány a céges növekedés nagy kerékkötője. És a munkaerőhiány. A magyar gazdaság versenyelőnye, hogy itt olcsóbb a munkaerő, nem lesz tartható, 21. századi leadership módszerekre kell váltanunk mielőbb – mondták szakértők a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.

Tovább olvasom »
online értékesítés, online vásárlás, versenyelőny, webáruház

Azt veszem, amit látok

piacesprofit.hu

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Tovább olvasom »
fenntartható működés, tárgyalás, tárgyalástechnika, versenyelőny

Miért éri meg, ha mindenki nyer?

Sipa

A kölcsönösen előnyös (bevett idegen kifejezéssel win-win) megállapodások lennének azok, amelyek valójában előre vihetik az üzletet. Akár hisszük, akár nem, jobban járunk, ha a másik fél is örül.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor